22,476

Sv: Här postar vi allt möjligt

Är det joppigt att vänta på att uret ska pli 10:00 Mortis? Håll ut! Har själv mången gång suttit på detta vis timmatal och väntat. Tur att man då kan leka ned snoppisen under tiden.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Jaah! Vankar av och an likt ett ensamt homo i väntan på sällskap inne på Zin Rose. Aivan/sad

Som du ser så har jag lekt lite med bilder och postat i Modetråden för att få tiden att gå.

Skaparen av Mortiscism.

22,478

Jaah. Du har värkligen fått till ljuset bra då du ställde dig framför kameran.

Tackar å runkar! Aivan/smile

Nu är det bara 4 timmar kvar tills dom öppnar... Det är alltså såhär som Ingelstas Skyddshelgon känner sig?

Skaparen av Mortiscism.

22,480

Alla gånger. Men jag är vaken och talbar i åtminstone 15 timmar till och kan vara här och leka med dig. Aivan/smile

Tjoho!
Ska Bleppe-ponken också besöka glasis idag förresten?

Skaparen av Mortiscism.

22,482

Nein. Gjorde det igår och sna... ööuhm... "införskaffade" dubbla ransoner iom. fredag. Men jag vet ju hur det brunkar gå då.

22,483

Nu är nog Mortis hemma i gillestugan igen med några kassar gotti-gott-gott. Aivan/smile

Jag kan inte undgå att bli impregnerad av Mortis självspäkeri och DB-disciplin vad gäller spånken. Han gör planer för UE (solo dessutom, mikket TOF!) vilket troligen innebär spermobilfärd. Hälger som dessa skall man som spermobilist hålla sig under 0,2 promille eftersom hästisarna brunkar visa sig ute i solen och ta rattrunkare som luktar bakiskiss och har röda bögon. Att rattrunka för fort brunkar också leda till oönskad uppmärksamhet från dessa jevflar. Vad gäller Bleppes "planering" af dubbel dos dricka... mja känner jag mig själv så vet jag hur det brunkar "gå". "Höhöhö, detta räcker nog hela hälgen!" men likt förbögat så hänger man där på låset 09:59 på lördagen och har abstinens.

Tjillepitten

22,485

Jaah. Runkerar att gå ner i skogen med ena kassen nu när det är ljust och gömma den så man aldrig kan hitta den sen på fyllan i mörkret.

Hade jag bott närmare hade jag kunnat ta den i förvar hos mig där den skulle varit up... trygg.

Tjillepitten

22,487

Ååh! Så snelt. Aivan/smile

22,488

VALBORG! Då är det dags att supa sig riktigt jävla redlös!

https://www.blepp.se/f/valborgsupah.png
(Observera bottenfrysningen i glaset. Fiffigt va?)

Här har det också packats upp med gotti-gott! Nöu jefflar!

Skaparen av Mortiscism.

Jag undrar lite om självaste Knugen var på ZR idag när han fyller år och allt. https://www.youtube.com/watch?v=43KC_sts94k

Tjillepitten

22,491

Hmmmm...? Aivan/wink

Ååh. "Noo ja sänna rolit' pörja komma!" som finnen sa efter ett helrör.
Slog till på ett gäng coronitas också. Tänkte gå ut och puffa lite Cohiba i solen nu, samt dricka bärfis och glo på bögporr.

PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

Åh vilket lyx Mortis! Cigarr och allt. Har du monokel också? Skål pervo!

Tjillepitten

22,494

Trefvligt trefvligt Mortis! Men varför puffar du inte inne i rum 316 eller gillestugan för? Hmm, nåja... SKÅÅÅÅL JÅMOOOO!!! Aivan/smile

I ett mera waffen liberalt land så... "Kom nu pöjkar ska vi panga som det vore februari 1986!" säger en påstruken Bussis på ett faderligt och förmyndande sätt: https://www.youtube.com/shorts/A2FQ-YWFen8

Tjillepitten

Tog en till wök. Cucaracha-doningen var godare än den kubanska, men jävlar vad nikotinbäng man blev!

Skaparen av Mortiscism.

22,497

Meget DB, jaaah!

Bussföraren skrev:

I ett mera waffen liberalt land så... "Kom nu pöjkar ska vi panga som det vore februari 1986!" säger en påstruken Bussis på ett faderligt och förmyndande sätt: https://www.youtube.com/shorts/A2FQ-YWFen8

Flaffa!
Pangade fucktiskt med en 357 en gång som 13-årig twink. Jisses jävlar vilken kraft.

Skaparen av Mortiscism.

Ti-hi! Jo "nikko-kickarna" är fina dom! Jag har ju ibland fuskat och tattat till mig en cigg ibland och provat... Ett par rediga halspuffar och sädan... Ballsvettig och skapligt snurrigt blir det som fääen haha!

Tjillepitten

Njaah, nu brunkar man ju inte dra halsbloss på cigarrer dock. Man lever ju lite längre då åsså!

Läste en artikel någon gång om Kubas äldsta man. När han fitt frågan om hur han blev så gammal så var svaret: "Cigarrer, whisky och vilda kvinnor." Aivan/bad
...Hoppas att "vilda kukar" kan ersätta det där sista bara så är man i hamn! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.