Tråd: Dagens Ord: Mongoville
Beskrivning: Ett online spel där man ska hetsa mongon till att göra så mongiga saker som möjligt och samla poäng.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Mongoville
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: Ett online spel där man ska hetsa mongon till att göra så mongiga saker som möjligt och samla poäng.
Någon som kallar sig mongoville har lagt upp en film med en sten och improviserad jazzmusik. Det känns lite fittkramp.
http://www.youtube.com/user/mongoville# … 8Zt6WMIf0s
Psykedeliskt! Tar en näve snurrpiller och tittar igen...
mmm. visst blir man faschinerad av alla hålen på stenen.. mmmm nästan som bajs på nått sätt.
Notera att musiken är "Madness" It must be love.. så passande 
Onlinespel görs ofta i Flash. Flash Gordon brukade åka till planeten Mongo. Är man månne Flash Gordon i Mongoville? Min hjärna simmar runt i en jättedeg av associationer som inte går ihop.
[fixade ett stavfel]
Rabbe, jag anar ett samband. Onekligen intressant, kan mongolernas rike ha nått med det hela att göra? Mystiken tätnar.
Ååh så du kan, Rabies. Hur kan man missat något så mongigt?!?! Men du är i gott sällskap med att ha en hjärna som simmar runt i en jättedeg. Själv tappade jag halva min hjärna när jag var ung och kraschade i ett illegalt permobil-streetrace. Blev lite som i filmen "Bad Taste" då hjärnan trillar ut ur bakhuvudet, men det går att pressa in den igen och stänga till med lite gaffatejp.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Mongoville