Sv: Här postar vi allt möjligt
Dålig kroppshygien och tandsten... Mmm det borde säljas på burk!
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 435 436 437 438 439 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Dålig kroppshygien och tandsten... Mmm det borde säljas på burk!
Igår blev det snurrigt... igen...
Fittkramp - Gör sig bäst på fyllan.
Herrko den könsneutrale: https://www.youtube.com/watch?v=I79eysXbS2g
Flaffa! Vilken outfit! 
"Då skao vi sätta påo spisen!"
Och jag som trodde att Herkko gjorde saker bokstavligt talat, d.v.s. att han skulle langa fram sin korv och fullständigt knulla sönder sin spis. 
Jag tycker att vi åker i samlad tropp till Trelleborg och bjuder in oss själva på en fika hemma hos Herkko! Bussis kör!
Bra idé Bleppe! Jag slänger mig i Vulvon, hämtar upp Mortis och sedan "kommer" vi och hämtar dig gullis. Det tar en stund pga den jefla spermastormen som råder så förbered ett gäng pavor Homovodka vi kan värma oss med! Sen skall Herkko få stock i parti och minut!
Jaaaah! Jag klär ut mig till pappa Kim med uniform å allt.
Drickan lastad som vi ska värma oss med i detta vaniljo-väder, samt tjing för att få åka i bagaget. Du har säkert en spermig filt liggandes där som jag kan svepa in mig i och bleppa loss? 
Ohhh! Uniform, där ser man! Saknar filt men det kan jag ordna från Dagvärksamheten. En sådan begagnad ljusblå som det står Landstinget på. Fäller ner baksätet så kan du rulla runt där bak bäst du vill. Blir det kallt så får vi kura ihop oss och förlita oss på snoppsvärme helt enkelt. Mortis "kommer" nog utklädd till Burak gissar jag på. Det "går" nog hem hos den käcke Trellebögaren?
Det här "kommer" bli en bra resa...
Idag är det *brrrrr* "Internationella kvinnodagen" Oh la laaa...
*BLAURGH*

Usch jaah! Irrationella kvinnors dag eller Fittornas armédagen om man frågar Herkko. Bläää!
Jag tycker att vi åker i samlad tropp till Trelleborg och bjuder in oss själva på en fika hemma hos Herkko! Bussis kör!
Jag följer med!
Jag klär ut mig till en kåt kvinna och stoppar in snoppisen i stjärtisen så att mitt paket liknar en (urk) fitta. Då kan Herkko föreläsa om min kropp för er och klämma å känna. 
Skiiiitbra Bussis. Skiiiitbra Mortis!! Rähähää! Nu har vi en plan! Samt att jag spermobilkörde till glasbanken nyss då jag inte bordit... eeeh... Men men... Nu är vi här! Tror ni H.S. gillar Finska Pinnar?
Om vi säger såhär: Jag gissar på att Herkko är en sån där snubbe som dissar michelinrestauranger och deras käk för att istället äta köttbullar med potatis och brunsås. ...Och en finsk pinne eller två till efterrätt. 
Han har åtminstone många (h)järn i elden den mannen. Herkko som röda polisen: https://www.youtube.com/watch?v=9QAuikrKop8
Jag känner mig mycket trygg när jag vet att Herkko kan smyga runt i vilket buskage som helst med sin legitimation och sin svullna kuk! 
Liten, men svullen. Ser ut som en boll. En pung ovanför pungen. 
*pust pes* En natt kvar i bögspökskogen innan det är dags för müs igen! Jaaaaah! Skänk mig en varm golden shower i styrkesyfte, snuskgubbar!
Bögspökskogen? Hmm, det låter perverst!
*Pisssssssssss...*

Var ju för bara 5997 dagar sädan man postade sitt första meningsfulla inlägg här, och det känns som väl använd tid!
Så om tre dagar har du ännu en sak att fira! 6000 dagar och kladdiga nätter på detta fina forum tjobög!
Grattis Bleppe! Det är 5997 välspenderade dagar!
50 000 inlägg? "MEN STRÄCK PÅ DIG!" *Burak-röst.*
Om mina armar ändå kunde nå ända till Kalmar för att ge en homoerotisk kram!
Åååh, tackar!
Eller om armarna ens kan nå runt mig! *ti-hi*
Sidor Föregående 1 … 435 436 437 438 439 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt