Sv: Jag är padelvaniljo. Hur blir jag megapervokissåbajsbög?

Jaah, en typ av simblöja är det nog. Eller kan det vara Nisses håriga pungsäck bara? Ändtarm som hänger ner fillingarna så? Jättekuk? Frågorna är många.

Tjillepitten

Sv: Jag är padelvaniljo. Hur blir jag megapervokissåbajsbög?

Vojne vojne...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Jag är padelvaniljo. Hur blir jag megapervokissåbajsbög?

Nu har du mäjl sötiz.

Tjillepitten

Sv: Jag är padelvaniljo. Hur blir jag megapervokissåbajsbög?

Åhh fyy fäääen... Default/ai

Jag är gifvetvis på din homosida! Har en liknande historia att berätta, vilket jag kan göra någon dag då jag är... eeeh... nykter...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Jag är padelvaniljo. Hur blir jag megapervokissåbajsbög?

#ryndrunkbajsspermakram

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Jag är padelvaniljo. Hur blir jag megapervokissåbajsbög?

Tackar och bögar min håmovän. #handstjärta

Tjillepitten

Sv: Jag är padelvaniljo. Hur blir jag megapervokissåbajsbög?

*ronka*

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Jag är padelvaniljo. Hur blir jag megapervokissåbajsbög?

Vad har du råkat ut för nu Bussis?

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Jag är padelvaniljo. Hur blir jag megapervokissåbajsbög?

Stasi kan man säda.

Tjillepitten

Sv: Jag är padelvaniljo. Hur blir jag megapervokissåbajsbög?

Fittigt. Aivan/sad

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Jag är padelvaniljo. Hur blir jag megapervokissåbajsbög?

Bussis: Får jag dela infon från dig med Mortis via mäjl?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Jag är padelvaniljo. Hur blir jag megapervokissåbajsbög?

Jah då det är runkt min mysige rattrunkarvän.

Tjillepitten

Sv: Jag är padelvaniljo. Hur blir jag megapervokissåbajsbög?

Detta är en bra bögan på ditt nya liv som håmo: https://www.youtube.com/watch?v=CIsVGDq8nd8

Tjillepitten

Sv: Jag är padelvaniljo. Hur blir jag megapervokissåbajsbög?

Naaw så töt! Default/ba

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Jag är padelvaniljo. Hur blir jag megapervokissåbajsbög?

Jaah! En kandidat för Lumpen.se dessutom! Plågade mig genom den senaste PDF-en som dom klippte. Han var en fikasugen jävel, kanske det konstigaste jag beskådat på länge.

Tjillepitten

Sv: Jag är padelvaniljo. Hur blir jag megapervokissåbajsbög?

Lät onekligen så jah...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>