Sv: Här postar vi allt möjligt

Hihi, hade gärna velat se en full Bleppe komma rusandes mot Hämndglassbilen med en handfull monopolpängar och VB:n på svaj! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

22,702

Sv: Här postar vi allt möjligt

Där missade du något, för det var precis vad som skedde igår klockan 20:28 till alla grannars stora förtjusning.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Här postar vi allt möjligt

Tjoho!
Åh, och förarens tankegångar när denne måste ta emot di kladdiga slantarna! Hähähäh!
"Nå, tålamod... Det här kneget kan ju inte vara värre än det förra som jag hade hos Bjögga. Huga."

Skaparen av Mortiscism.

22,704

Sv: Här postar vi allt möjligt

Aivan/wink

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

22,705

Sv: Här postar vi allt möjligt

Fy faan! Var ju fler än jag som bebögde glasis idag kan jag säda. Men volk brunkar flytta på sig när jag kommer åkandes utav någon konstig anledning, så det "gick" ju bra. Men vad köper volk egentligen? Ekologisk öl och bibbar med rosé i drivor! Man skäms ta mig tusan!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

22,706

Sv: Här postar vi allt möjligt

Och nu drar vi igång speleverket igen då håmos...

https://www.blepp.se/f/was.png

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Här postar vi allt möjligt

Bleppe skrev:

Fy faan! Var ju fler än jag som bebögde glasis idag kan jag säda. Men volk brunkar flytta på sig när jag kommer åkandes utav någon konstig anledning, så det "gick" ju bra. Men vad köper volk egentligen? Ekologisk öl och bibbar med rosé i drivor! Man skäms ta mig tusan!

Vilka jävla vaniljon. Haiwan! Aivan/sad

Bleppe skrev:

Och nu drar vi igång speleverket igen då håmos...

Rätta takter! Homovodka och "nötter".

Skaparen av Mortiscism.

22,708

Sv: Här postar vi allt möjligt

Jaaah! Riktiga amatöralkisar jö. Dom "nötterna" är fina att suga av wasabin på kan jag lova!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Här postar vi allt möjligt

Jaah! Minns att ett gammalt knull fitt mäj att börja gilla dessa tingestar! Aivan/smile

(...Va? Vilket kön knullet hade? Ehm, ööh, eeh... Aivan/hmm )

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Här postar vi allt möjligt

Hur firar ni pervs midsommar?

Skaparen av Mortiscism.

22,711

Sv: Här postar vi allt möjligt

Hos en vaniljokompis med familj och deras familjevaniljovänner på Öländet. Tyvärr inte 1993-1998 längre...

Själv?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Här postar vi allt möjligt

Låter trefvligt.

Här blir det lite av en repris på gårdagen, d.v.s. brunka, supa och äta. Fast till skillnad från igår så svänger jag ihop lite DB-midsommarfyllekäk. Tänkte bara åka och införskaffa lite snus dagen till homoära innan jag kan öppna aftonens första långhylsa.

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Här postar vi allt möjligt

Glodde igenom gamla bilder, såhär kunde en helt vanlig afton se ut år 2019! Aivan/smile

PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

22,714

Sv: Här postar vi allt möjligt

Ååååhåååh! *nostalgi-ronkar* Du har också en batterflaj jah. Aivan/smile

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Här postar vi allt möjligt

Mhm! Och mycket seglardricka-grogg drack jag på den tiden i sann fittkramp-anda!

Skaparen av Mortiscism.

22,716

Sv: Här postar vi allt möjligt

Bäst!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Här postar vi allt möjligt

Sammanfittning af Midsommarblot i Äggskallebyn:

Torsdagen påbögades vid 10:00 och lite svart(skalle)jopp som pågick i nästan 6 timmar. Fitt mina dinarer af plantageägaren och blevf avsläppt i ”city” så jag kunde omsätta cashen till dryck. Ett flak ”Ey bög” och en stooor flaska Dworek blev bytet. Vidare hem till min förtappade finska alkoholiserade tattarvän där vi genast bögade supah. Efter någon timme hör en annan finsk a-lagare af sig och vill ha sällskap så vi cumtaktar en svarttaxi och transporrterar oss iväg. På väg genom centrum blir det stopp och en kortare jakt till fots efter en pervers kinesfittgubbe men han hinner undan på något konstigt sätt. Vi far vidare till Vibögsporrken och vandrar vidare genom stadens gator och hem till någon padelspelare och hans frammis där det sups något kopiöst. Runkt 02:00 afrundas kvällen och jag samt alkis nummer ett traskar hemåt där vi bjuds på hemgjort persikovin och mera bira. När det är klart vinglar Bussis hem till sitt och däckar på EUR-pallarna.

Fredagen bögar vid 16:00 ungefär och Bussis är fitt-CP i huvudet som värker… Två Ipren och cirka 1 liter fiskallt toalettvatten senare så masar jag mig in i duschen för en goldenshower innan jag beger mig tillbaka till finnjäveln igen. Nu återstår bara Dworek och tre stycken långburkar Carlsbög som vi inte vet vart dom kom ifrån. Kanske stöldgods? Vi beslutar oss för att bege oss runkt i närområdet. Vi finner ett gäng pervsoner som har någon gårdsfist som vi våldtäktsgästar. Vi bjuds på Juck Daniels pissky och… NÖDBLOSS?! Jag pytsar i vodka i biran så det blir lite drag i skiten. Jag ofredas här av någon WT-frammis men hon försvinner efter nån timme. Usch och blä för tjejbaciller!!! Vi bjuds in till en trevlig och liberal haiwanes (SD:are) som bjussar på mera sprit. Vi supher tills morgonen gryr och sädan knallar vi hemåt. Cumraten får en megastor oral utlösning eftersom jag såg till att han fitt sig en rejäl fet grogg innan hemfärden ti-hi! Vaknar till ett par timmar senare på cumratens inkissade soffa och mår återigen ZOE.

Lördagen blevf mikket lugn och först på kvällen gav vi oss ut. Helt torrlagda så försökte vi ”komma” på något sätt att supah igen men vi ”gick” bet på den. Hann till Porrfect Porno lagom innan stängning för vi tog varsin birabärsa och sädan vart det kväller hos finntrasan. Vi åt kärv med bög och tittade på en skitdålig film ”Seven snipers”, fittfilm. Nu är jag hemma på mina EUR-pallar igen och ska dra en styrkerunk innan jag somnar och drömmer om Edward Blom i mankini.

Över och ut, in i stjärten och njut! / Eder Bussis

Tjillepitten

22,718

Sv: Här postar vi allt möjligt

Best! Skål!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Här postar vi allt möjligt

Med Bussis blir det aldrig tråkigt, minsann!

Jag hoppas för (r)övrigt att ni har lekt med era sommarsolstånd som automatiskt uppstod i gosstrosorna idag. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

22,720

Sv: Här postar vi allt möjligt

Det har jag!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Här postar vi allt möjligt

"Har du runkat idag?"
"Näe..."

"...Har du runkat idag då?"
"Jaa!"
Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

22,722

Sv: Här postar vi allt möjligt

Aivan/rofl "Får" mig varje gång!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Här postar vi allt möjligt

Ack, tänk alla gånger som man har hamnat under böghögar och blivit dängd i mattan här som liten twink! Eller när man åkte på läger härifrån och hamnade i det fantastiska Nybbet för första gången.
Duscharna var så mysigt runksunkiga redan för 20 år sädan förresten. Skulle vara intressant att riva ut golvet därifrån, ta med hem och starta en finfin svampodling på. Aivan/smile

https://www.nt.se/nyheter/norrkoping/ar … v/jvzgo47r

Skaparen av Mortiscism.

22,724

Sv: Här postar vi allt möjligt

Mysicht! Kan ju gå ner där och filma någon dag åt herrn. Inte varit där sedan jympalektionen 1991 klockan 12:45.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Här postar vi allt möjligt

Jaah! Default/ai
Vore riktigt runkvänligt!

Uj uj uj, där i sporthallen gick jag bland annat en omgång med en vuxen DB som hade svarta VB-bältet av femte graden. (Det tar väl bara en sisådär 25-30 år för att kunna ta ett sådant.)

Skaparen av Mortiscism.