15,351

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Pervotrottern.

Uti världen jag far med ballen i vädret. Allting packat, allting klart. Onanerar i taxin på väg till flygplatsen och sprutar glatt chauffören i plytet som betalning, vid säkerhetskontrollen jag hypnotisk korvdans dansar till personalens förtret, tar mig till gaten där bajsutlösning sker, dörren stängs, planet lyfter, och jag sätter mig till ro. Beställer gin och tonic, seglardricka och spanar manliga stewards. Börjar sjunga "Kuken...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Pervotrottern.

Uti världen jag far med ballen i vädret. Allting packat, allting klart. Onanerar i taxin på väg till flygplatsen och sprutar glatt chauffören i plytet som betalning, vid säkerhetskontrollen jag hypnotisk korvdans dansar till personalens förtret, tar mig till gaten där bajsutlösning sker, dörren stängs, planet lyfter, och jag sätter mig till ro. Beställer gin och tonic, seglardricka och spanar manliga stewards. Börjar sjunga "Kuken står" och visar min drule...

Skaparen av Mortiscism.

15,353

Pervotrottern.

Uti världen jag far med ballen i vädret. Allting packat, allting klart. Onanerar i taxin på väg till flygplatsen och sprutar glatt chauffören i plytet som betalning, vid säkerhetskontrollen jag hypnotisk korvdans dansar till personalens förtret, tar mig till gaten där bajsutlösning sker, dörren stängs, planet lyfter, och jag sätter mig till ro. Beställer gin och tonic, seglardricka och spanar manliga stewards. Börjar sjunga "Kuken står" och visar min drule glatt. Över Atlanten 10.000 metersklubben...

Pervotrottern.

Uti världen jag far med ballen i vädret. Allting packat, allting klart. Onanerar i taxin på väg till flygplatsen och sprutar glatt chauffören i plytet som betalning, vid säkerhetskontrollen jag hypnotisk korvdans dansar till personalens förtret, tar mig till gaten där bajsutlösning sker, dörren stängs, planet lyfter, och jag sätter mig till ro. Beställer gin och tonic, seglardricka och spanar manliga stewards. Börjar sjunga "Kuken står" och visar min drule glatt. Över Atlanten 10.000 metersklubben a la Bamse mitt medlemskap...

Skaparen av Mortiscism.

15,355

Pervotrottern.

Uti världen jag far med ballen i vädret. Allting packat, allting klart. Onanerar i taxin på väg till flygplatsen och sprutar glatt chauffören i plytet som betalning, vid säkerhetskontrollen jag hypnotisk korvdans dansar till personalens förtret, tar mig till gaten där bajsutlösning sker, dörren stängs, planet lyfter, och jag sätter mig till ro. Beställer gin och tonic, seglardricka och spanar manliga stewards. Börjar sjunga "Kuken står" och visar min drule glatt. Över Atlanten 10.000 metersklubben a la Bamse mitt medlemskap får. Provspyr sedan alla spypåsar...

Pervotrottern.

Uti världen jag far med ballen i vädret. Allting packat, allting klart. Onanerar i taxin på väg till flygplatsen och sprutar glatt chauffören i plytet som betalning, vid säkerhetskontrollen jag hypnotisk korvdans dansar till personalens förtret, tar mig till gaten där bajsutlösning sker, dörren stängs, planet lyfter, och jag sätter mig till ro. Beställer gin och tonic, seglardricka och spanar manliga stewards. Börjar sjunga "Kuken står" och visar min drule glatt. Över Atlanten 10.000 metersklubben a la Bamse mitt medlemskap får. Provspyr sedan alla spypåsar, bajsar i alla andra påsar,...

Skaparen av Mortiscism.

15,357

Pervotrottern.

Uti världen jag far med ballen i vädret. Allting packat, allting klart. Onanerar i taxin på väg till flygplatsen och sprutar glatt chauffören i plytet som betalning, vid säkerhetskontrollen jag hypnotisk korvdans dansar till personalens förtret, tar mig till gaten där bajsutlösning sker, dörren stängs, planet lyfter, och jag sätter mig till ro. Beställer gin och tonic, seglardricka och spanar manliga stewards. Börjar sjunga "Kuken står" och visar min drule glatt. Över Atlanten 10.000 metersklubben a la Bamse mitt medlemskap får. Provspyr sedan alla spypåsar, bajsar i alla andra påsar, framme på flygplatsen bastanta konstaplar...

Pervotrottern.

Uti världen jag far med ballen i vädret. Allting packat, allting klart. Onanerar i taxin på väg till flygplatsen och sprutar glatt chauffören i plytet som betalning, vid säkerhetskontrollen jag hypnotisk korvdans dansar till personalens förtret, tar mig till gaten där bajsutlösning sker, dörren stängs, planet lyfter, och jag sätter mig till ro. Beställer gin och tonic, seglardricka och spanar manliga stewards. Börjar sjunga "Kuken står" och visar min drule glatt. Över Atlanten 10.000 metersklubben a la Bamse mitt medlemskap får. Provspyr sedan alla spypåsar, bajsar i alla andra påsar, framme på flygplatsen bastanta konstaplar omringar mig, med handfängsel och...

Skaparen av Mortiscism.

15,359

Pervotrottern.

Uti världen jag far med ballen i vädret. Allting packat, allting klart. Onanerar i taxin på väg till flygplatsen och sprutar glatt chauffören i plytet som betalning, vid säkerhetskontrollen jag hypnotisk korvdans dansar till personalens förtret, tar mig till gaten där bajsutlösning sker, dörren stängs, planet lyfter, och jag sätter mig till ro. Beställer gin och tonic, seglardricka och spanar manliga stewards. Börjar sjunga "Kuken står" och visar min drule glatt. Över Atlanten 10.000 metersklubben a la Bamse mitt medlemskap får. Provspyr sedan alla spypåsar, bajsar i alla andra påsar, framme på flygplatsen bastanta konstaplar omringar mig, med handfängsel och bondagekors. Får en müsig stund...

Pervotrottern.

Uti världen jag far med ballen i vädret. Allting packat, allting klart. Onanerar i taxin på väg till flygplatsen och sprutar glatt chauffören i plytet som betalning, vid säkerhetskontrollen jag hypnotisk korvdans dansar till personalens förtret, tar mig till gaten där bajsutlösning sker, dörren stängs, planet lyfter, och jag sätter mig till ro. Beställer gin och tonic, seglardricka och spanar manliga stewards. Börjar sjunga "Kuken står" och visar min drule glatt. Över Atlanten 10.000 metersklubben a la Bamse mitt medlemskap får. Provspyr sedan alla spypåsar, bajsar i alla andra påsar, framme på flygplatsen bastanta konstaplar omringar mig, med handfängsel och bondagekors. Får en müsig stund i arresten innan passkontrollen jag...

Skaparen av Mortiscism.

15,361

Pervotrottern.

Uti världen jag far med ballen i vädret. Allting packat, allting klart. Onanerar i taxin på väg till flygplatsen och sprutar glatt chauffören i plytet som betalning, vid säkerhetskontrollen jag hypnotisk korvdans dansar till personalens förtret, tar mig till gaten där bajsutlösning sker, dörren stängs, planet lyfter, och jag sätter mig till ro. Beställer gin och tonic, seglardricka och spanar manliga stewards. Börjar sjunga "Kuken står" och visar min drule glatt. Över Atlanten 10.000 metersklubben a la Bamse mitt medlemskap får. Provspyr sedan alla spypåsar, bajsar i alla andra påsar, framme på flygplatsen bastanta konstaplar omringar mig, med handfängsel och bondagekors. Får en müsig stund i arresten innan passkontrollen jag åter ska passera med könet...

Pervotrottern.

Uti världen jag far med ballen i vädret. Allting packat, allting klart. Onanerar i taxin på väg till flygplatsen och sprutar glatt chauffören i plytet som betalning, vid säkerhetskontrollen jag hypnotisk korvdans dansar till personalens förtret, tar mig till gaten där bajsutlösning sker, dörren stängs, planet lyfter, och jag sätter mig till ro. Beställer gin och tonic, seglardricka och spanar manliga stewards. Börjar sjunga "Kuken står" och visar min drule glatt. Över Atlanten 10.000 metersklubben a la Bamse mitt medlemskap får. Provspyr sedan alla spypåsar, bajsar i alla andra påsar, framme på flygplatsen bastanta konstaplar omringar mig, med handfängsel och bondagekors. Får en müsig stund i arresten innan passkontrollen jag åter ska passera med könet fladdrandes, kommer igenom trots fadäserna...

Skaparen av Mortiscism.

15,363

Pervotrottern.

Uti världen jag far med ballen i vädret. Allting packat, allting klart. Onanerar i taxin på väg till flygplatsen och sprutar glatt chauffören i plytet som betalning, vid säkerhetskontrollen jag hypnotisk korvdans dansar till personalens förtret, tar mig till gaten där bajsutlösning sker, dörren stängs, planet lyfter, och jag sätter mig till ro. Beställer gin och tonic, seglardricka och spanar manliga stewards. Börjar sjunga "Kuken står" och visar min drule glatt. Över Atlanten 10.000 metersklubben a la Bamse mitt medlemskap får. Provspyr sedan alla spypåsar, bajsar i alla andra påsar, framme på flygplatsen bastanta konstaplar omringar mig, med handfängsel och bondagekors. Får en müsig stund i arresten innan passkontrollen jag åter ska passera med könet fladdrandes, kommer igenom trots fadäserna så många, men nya resmål...

Pervotrottern.

Uti världen jag far med ballen i vädret. Allting packat, allting klart. Onanerar i taxin på väg till flygplatsen och sprutar glatt chauffören i plytet som betalning, vid säkerhetskontrollen jag hypnotisk korvdans dansar till personalens förtret, tar mig till gaten där bajsutlösning sker, dörren stängs, planet lyfter, och jag sätter mig till ro. Beställer gin och tonic, seglardricka och spanar manliga stewards. Börjar sjunga "Kuken står" och visar min drule glatt. Över Atlanten 10.000 metersklubben a la Bamse mitt medlemskap får. Provspyr sedan alla spypåsar, bajsar i alla andra påsar, framme på flygplatsen bastanta konstaplar omringar mig, med handfängsel och bondagekors. Får en müsig stund i arresten innan passkontrollen jag åter ska passera med könet fladdrandes, kommer igenom trots fadäserna så många, men nya resmål jag fånga, ut från flygplatsen...

Skaparen av Mortiscism.

15,365

Pervotrottern.

Uti världen jag far med ballen i vädret. Allting packat, allting klart. Onanerar i taxin på väg till flygplatsen och sprutar glatt chauffören i plytet som betalning, vid säkerhetskontrollen jag hypnotisk korvdans dansar till personalens förtret, tar mig till gaten där bajsutlösning sker, dörren stängs, planet lyfter, och jag sätter mig till ro. Beställer gin och tonic, seglardricka och spanar manliga stewards. Börjar sjunga "Kuken står" och visar min drule glatt. Över Atlanten 10.000 metersklubben a la Bamse mitt medlemskap får. Provspyr sedan alla spypåsar, bajsar i alla andra påsar, framme på flygplatsen bastanta konstaplar omringar mig, med handfängsel och bondagekors. Får en müsig stund i arresten innan passkontrollen jag åter ska passera med könet fladdrandes, kommer igenom trots fadäserna så många, men nya resmål jag fånga, ut från flygplatsen jag far, sprutar kebabsås på...

Pervotrottern.

Uti världen jag far med ballen i vädret. Allting packat, allting klart. Onanerar i taxin på väg till flygplatsen och sprutar glatt chauffören i plytet som betalning, vid säkerhetskontrollen jag hypnotisk korvdans dansar till personalens förtret, tar mig till gaten där bajsutlösning sker, dörren stängs, planet lyfter, och jag sätter mig till ro. Beställer gin och tonic, seglardricka och spanar manliga stewards. Börjar sjunga "Kuken står" och visar min drule glatt. Över Atlanten 10.000 metersklubben a la Bamse mitt medlemskap får. Provspyr sedan alla spypåsar, bajsar i alla andra påsar, framme på flygplatsen bastanta konstaplar omringar mig, med handfängsel och bondagekors. Får en müsig stund i arresten innan passkontrollen jag åter ska passera med könet fladdrandes, kommer igenom trots fadäserna så många, men nya resmål jag fånga, ut från flygplatsen jag far, sprutar kebabsås på nya taxichaufförer och ränner ut...

Skaparen av Mortiscism.

15,367

Pervotrottern.

Uti världen jag far med ballen i vädret. Allting packat, allting klart. Onanerar i taxin på väg till flygplatsen och sprutar glatt chauffören i plytet som betalning, vid säkerhetskontrollen jag hypnotisk korvdans dansar till personalens förtret, tar mig till gaten där bajsutlösning sker, dörren stängs, planet lyfter, och jag sätter mig till ro. Beställer gin och tonic, seglardricka och spanar manliga stewards. Börjar sjunga "Kuken står" och visar min drule glatt. Över Atlanten 10.000 metersklubben a la Bamse mitt medlemskap får. Provspyr sedan alla spypåsar, bajsar i alla andra påsar, framme på flygplatsen bastanta konstaplar omringar mig, med handfängsel och bondagekors. Får en müsig stund i arresten innan passkontrollen jag åter ska passera med könet fladdrandes, kommer igenom trots fadäserna så många, men nya resmål jag fånga, ut från flygplatsen jag far, sprutar kebabsås på nya taxichaufförer och ränner ut i världen med enorma bajsutlösningar!

NNNNYYYYYYYYYYGGGHHEEEEEÄÄHÄÄÄÄÄÄH!!!

Bleppksy.

Efter mörkrets inbrott på stadens...

Skaparen av Mortiscism.

15,369

Bleppksy.

Efter mörkrets inbrott på stadens gator och bögtorg en bajskladdig...

Bleppksy.

Efter mörkrets inbrott på stadens gator och bögtorg en bajskladdig skugga smyger runt och sprider...

Skaparen av Mortiscism.

15,371

Bleppksy.

Efter mörkrets inbrott på stadens gator och bögtorg en bajskladdig skugga smyger runt och sprider sin konst med brun spray...

Bleppksy.

Efter mörkrets inbrott på stadens gator och bögtorg en bajskladdig skugga smyger runt och sprider sin konst med brun spray, inleder med detaljerade kukar och...

Skaparen av Mortiscism.

15,373

Bleppksy.

Efter mörkrets inbrott på stadens gator och bögtorg en bajskladdig skugga smyger runt och sprider sin konst med brun spray, inleder med detaljerade kukar och texten "KUK", sedan nerbajsade kläder...

Bleppksy.

Efter mörkrets inbrott på stadens gator och bögtorg en bajskladdig skugga smyger runt och sprider sin konst med brun spray, inleder med detaljerade kukar och texten "KUK", sedan nerbajsade kläder taktiskt hängs upp utmed gångvägar...

Skaparen av Mortiscism.

15,375

Bleppksy.

Efter mörkrets inbrott på stadens gator och bögtorg en bajskladdig skugga smyger runt och sprider sin konst med brun spray, inleder med detaljerade kukar och texten "KUK", sedan nerbajsade kläder taktiskt hängs upp utmed gångvägar och stråk, rondellkukar så stora...