Tråd: Boktips
Denna bok ser ut att vara spännande! 

Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Boktips
..............................
Man kanske borde ta å skriva en bok? Om ett förlag släpper en bok om en häst som vill introducera zoofili och koprofili till barn så tycks det inte finnas några gränser. Att bli refuserad av ett förlag verkar inte vara möjligt längre! 
Så sant så sant. Du kan ju göra fina illustrationer också.
"En spermobil blir till", "Mannen med vuxenblöjan", "Pappas nya fyrbenta fru", "Kom så ska du få smaka korv", "Kiss-Inger's blöta afton", "Bajsfest i Porjus". Typ sådana titlar...
Jisses vad många idéer dessa titlar gav mig nu! 
Rekommenderar denna starkt till alla som funderar på att skaffa en spermobil, men som inte vågat ta första steget än! 

VART BESTÄLLA SIG?!?!?!?!?!? *pust pes flaffa* KÖPER 20 STYCKEN!!!
Jestanes! Langa hit 200 kottar så skickar jag en låda av denna finlitteratur då. 
*lang*
"Uwjya wyill åwsso haah nn schpåälmåbiijl!" sa Halvan till sin mamma innan läggdags.
"Det kan du väl få någon dag, ungjävel." svarade mamma.
("Det är väl det minsta jag kan göra, med tanke på hur mycket tjack jag injicerade under graviditeten." tänkte hon.)
"Men du måste vänta tills du blir vuxen. Och då kommer du att få bo på ÖIA!"
"Öhijwyyaa?" frågade Halvan och klämde sig på pungkulorna. Nio stycken för att vara exakt, och somnade.
Man tackar ja. Och vilken proffsig emballering jämfört med när jag skickar paket.
Då ska vi se... Börjar med den översta boken och jobbar mig neråt. Återkommer med en recension om vilken som var bäst utav dessa 20 stycken.
Så spännande! 
Mer utdrag från boken:
Den natten så drömde Halvan att han befann sig som nyintagen på ÖIA.
En liten argsint gumma i sjuksköterskedräkt gick fram till Halvan.
"Fnys! Jaha? Och vem är du då?" frågade hon.
"Ywijaa wheteer Halvaan!" sa Halvan.
"Hmpf! Följ med här!" sa hon, och drog med sig Halvan.
Det blev batongterapi och en åktur i svängbädden för Halvan.
Det gick runt, runt och runt. Upp och ner. Inåt och utåt ända tills Halvan inte kunde stå upp.
"HGGHHNNNFLJJEHJREMBLIIVVJHHEAJEMESHJIOGSJSJDFKKHLXUI!" sa Halvan.
Efter att ha fått på sig sin nya kramtröja så var det dags för spermobilderby på ÖIAs rastgård.
"Ywija hwoppas ahwtt Måwrteemer Möuwws winnerh!" sa Halvan.
Mortimer Mus körde nämligen Chevrosperm. En av de allra finaste spermobilerna som fanns på hela ÖIA.
Sagostund med Mortis minsann... Riktigt fängslande!
Lite relaterat:
Två-års-jubileum! >>
Jaaah
Å denna... https://youtu.be/KefBYHvmVoM
Nu så finns det en uppföljare till den gamla boken "Knacka på!" som heter "Spring!".
Till skillnad från den ack så tråkiga första boken så är "Spring" skriven av en okänd författare. Det är en hejdundrande liten biografi om den egendomliga Mortimer Mus. Som vi kan se på omslaget så har den lilla ungjäveln försvunnit, dörren har lossnat från gängorna och ur mörkret så framträder skaparen av Mortiscism. Vi får inte bara följa med på en dagsutflykt till Systembolaget och Himpa i en trimmad spermobil, vi får även veta hur man blandar Tallis med Kuka-Cola och hur Syster Mensina gjorde så att Mortimer vann ett pris för sitt fenomenala spermobilbränsle år 1999. En fenomenal bok, helt enkelt.

Jag anser att boken borde filmatiseras också! Finns den att sn... låna på Stasibiblioteket tro?
Det vore något! En dokumentär/action/gayporrfilm på femton timmar, vilket är ungefär lika lång tid som det tar att köra från Norrpöking till Porjus. 
Pervsonalen hos Stasibiblioteket har nog "råkat tappa bort" alla utgåvor av boken om jag känner dem rätt. *Fnys.* Om man däremot frågar ljusskygga filurer i närheten av betaltoan vid Slödder tull lite snällt så kanske man kan få tag på ett kladdigt exemplar.
Fittkramp's forum » Övrigt » Boktips