3,226

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Dildoparty på stranden.

Kom och håll mig i handen, hela gänget ska ha dildos i stjärt och mun, inga sorgsna miner, dansen långt gången, ingen pardon, alla så sköna lyssnar till gitarrens spel under frenetisk onani. Stön, sprut...

(*squirtle*)

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Dildoparty på stranden.

Kom och håll mig i handen, hela gänget ska ha dildos i stjärt och mun, inga sorgsna miner, dansen långt gången, ingen pardon, alla så sköna lyssnar till gitarrens spel under frenetisk onani. Stön, sprut, gänget och du och jag...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

3,228

Dildoparty på stranden.

Kom och håll mig i handen, hela gänget ska ha dildos i stjärt och mun, inga sorgsna miner, dansen långt gången, ingen pardon, alla så sköna lyssnar till gitarrens spel under frenetisk onani. Stön, sprut, gänget och du och jag jag jag. Självonanin varmt väller...

Dildoparty på stranden.

Kom och håll mig i handen, hela gänget ska ha dildos i stjärt och mun, inga sorgsna miner, dansen långt gången, ingen pardon, alla så sköna lyssnar till gitarrens spel under frenetisk onani. Stön, sprut, gänget och du och jag jag jag. Självonanin varmt väller som vågorna rullar mellan tårna...

Thumbs up Thumbs down

3,230

Dildoparty på stranden.

Kom och håll mig i handen, hela gänget ska ha dildos i stjärt och mun, inga sorgsna miner, dansen långt gången, ingen pardon, alla så sköna lyssnar till gitarrens spel under frenetisk onani. Stön, sprut, gänget och du och jag jag jag. Självonanin varmt väller som vågorna rullar mellan tårna, frigör kåthet så brutal, måste...

Dildoparty på stranden.

Kom och håll mig i handen, hela gänget ska ha dildos i stjärt och mun, inga sorgsna miner, dansen långt gången, ingen pardon, alla så sköna lyssnar till gitarrens spel under frenetisk onani. Stön, sprut, gänget och du och jag jag jag. Självonanin varmt väller som vågorna rullar mellan tårna, frigör kåthet så brutal, måste sola min bruna kropp till...

Thumbs up Thumbs down

3,232

Dildoparty på stranden.

Kom och håll mig i handen, hela gänget ska ha dildos i stjärt och mun, inga sorgsna miner, dansen långt gången, ingen pardon, alla så sköna lyssnar till gitarrens spel under frenetisk onani. Stön, sprut, gänget och du och jag jag jag. Självonanin varmt väller som vågorna rullar mellan tårna, frigör kåthet så brutal, måste sola min bruna kropp till perfektion, för snart i stjärten...

Dildoparty på stranden.

Kom och håll mig i handen, hela gänget ska ha dildos i stjärt och mun, inga sorgsna miner, dansen långt gången, ingen pardon, alla så sköna lyssnar till gitarrens spel under frenetisk onani. Stön, sprut, gänget och du och jag jag jag. Självonanin varmt väller som vågorna rullar mellan tårna, frigör kåthet så brutal, måste sola min bruna kropp till perfektion, för snart i stjärten dildon dinglar hela natten lång pling plong.

HYN!

Thumbs up Thumbs down

3,234

Sug min röv.

Era as. Sug min röv...

Sug min röv.

Era as. Sug min röv som en dammsugares sista suck...

Thumbs up Thumbs down

3,236

Sug min röv.

Era as. Sug min röv som en dammsugares sista suck, buga er för min lem...

Sug min röv.

Era as. Sug min röv som en dammsugares sista suck, buga er för min lem som det slem min röv...

Thumbs up Thumbs down

3,238

Sug min röv.

Era as. Sug min röv som en dammsugares sista suck, buga er för min lem som det slem min röv er förärar. Undersåtar så undergivna...

Sug min röv.

Era as. Sug min röv som en dammsugares sista suck, buga er för min lem som det slem min röv er förärar. Undersåtar så undergivna, sug min röv, sug min..

Thumbs up Thumbs down

3,240

Sug min röv.

Era as. Sug min röv som en dammsugares sista suck, buga er för min lem som det slem min röv er förärar. Undersåtar så undergivna, sug min röv, sug min röööööv era förbannade jävla aaaaas!

*puh* Den var intensiv. Ny?

Hängpung.

Ding dong king kong ballan...

Thumbs up Thumbs down

3,242

Hängpung.

Ding dong king kong ballan slemmig hänger i mun, sällskapet...

Hängpung.

Ding dong king kong ballan slemmig hänger i mun, sällskapet spelar kula, smeker i hål...

Thumbs up Thumbs down

3,244

Hängpung.

Ding dong king kong ballan slemmig hänger i mun, sällskapet spelar kula, smeker i hål så djupa, söker pung och...

Hängpung.

Ding dong king kong ballan slemmig hänger i mun, sällskapet spelar kula, smeker i hål så djupa, söker pung och  slänggung orakad gungeligung bjällran klämtar...

Thumbs up Thumbs down

3,246

Hängpung.

Ding dong king kong ballan slemmig hänger i mun, sällskapet spelar kula, smeker i hål så djupa, söker pung och  slänggung orakad gungeligung bjällran klämtar, klingeliklong, sträv och så svettig...

Hängpung.

Ding dong king kong ballan slemmig hänger i mun, sällskapet spelar kula, smeker i hål så djupa, söker pung och  slänggung orakad gungeligung bjällran klämtar, klingeliklong, sträv och så svettig slapp och lång, tredje benet...

Thumbs up Thumbs down

3,248

Hängpung.

Ding dong king kong ballan slemmig hänger i mun, sällskapet spelar kula, smeker i hål så djupa, söker pung och  slänggung orakad gungeligung bjällran klämtar, klingeliklong, sträv och så svettig slapp och lång, tredje benet också skall in, hur detta...

Hängpung.

Ding dong king kong ballan slemmig hänger i mun, sällskapet spelar kula, smeker i hål så djupa, söker pung och  slänggung orakad gungeligung bjällran klämtar, klingeliklong, sträv och så svettig slapp och lång, tredje benet också skall in, hur detta sluta rakad pung, ping pong...

Thumbs up Thumbs down

3,250

Hängpung.

Ding dong king kong ballan slemmig hänger i mun, sällskapet spelar kula, smeker i hål så djupa, söker pung och  slänggung orakad gungeligung bjällran klämtar, klingeliklong, sträv och så svettig slapp och lång, tredje benet också skall in, hur detta sluta rakad pung, ping pong dingelidong.

Neu!