Sv: Här postar vi allt möjligt

Det är ju förjävligt att vi skall behöva finna oss i såna öppettider, räcker det inte med att betala scatt lixsom ba? Bögerregeringen borde fastställa att man får bränna för husbehov, slopa Glasbanken helt och låt sprit och dekadens flöda!

Tjillepitten

11,052

Hähä! Bränna gjorde man ju iofs. på nittiotalet Bra busine3ss... Sen kommer mörkret i form av det Tyska landet...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Jaså? Själv hade jag inte dessa kunskaper men det hade en annan herre i området som glatt sålde HB, bra sådant för en billig pfenning. Tyvärr så hade grannskapet inte samma liberala syn på doften af mäsk i trapphuset där han bodde så en dag så "kom" ToF:arna dit och gjorde razzia. Förutom drycker så odlades det växter därinne och under 90-talet så hade ToF:arna tid med sånt här.

Tjillepitten

Bränna hemma vore nåt!
Ack, om jag bara hade fått morfars gamla hemliga recept på kilju/pontikka. Aivan/sad

Skaparen av Mortiscism.

11,055

Jaaah fy faaan... Gick ju miste om typ 10.000-15.000 tusen kronor i månaden p.g.a. CP-Snuten....

Närmst man "kommit" att bränna hemma var DVD-filmer och diverse spel back in the gays på 2000-talets bögan. Men lokala bryggerier finns ju även om de sällan "går" så bra. Tänk att få driva ett sådant... Och man fick tillsätta rejält med flygbränsle/hojtarolja... Mmmm...

Tjillepitten

11,057

Bästa var ju när vi var "twinks" och skulle leverera mycket, men hade inga dunkar. Då köpte vi xxx antal saftdunkar på en affär och hällde ut skiten och fyllde på med vårat gojs, hahaa!

11,058

Bussföraren skrev:

Närmst man "kommit" att bränna hemma var DVD-filmer och diverse spel back in the gays på 2000-talets bögan. Men lokala bryggerier finns ju även om de sällan "går" så bra. Tänk att få driva ett sådant... Och man fick tillsätta rejält med flygbränsle/hojtarolja... Mmmm...

Man vill ju vara "gangstah" juh....

Hahaha! *Genuint skratt* Ja vad kostar en dunk BögBob gentemot de slantar man kan dra in på hårdvaran ni producerade. Vilken Pissnissman du var redan då!

Tjillepitten

11,060

Mortimer Mus skrev:

Bränna hemma vore nåt!
Ack, om jag bara hade fått morfars gamla hemliga recept på kilju/pontikka. Aivan/sad

Mmmm... Lät spännande. Vad är det?

11,061

Bussföraren skrev:

Hahaha! *Genuint skratt* Ja vad kostar en dunk BögBob gentemot de slantar man kan dra in på hårdvaran ni producerade. Vilken Pissnissman du var redan då!

*fniss* Kul kul. Vet dock att det var en sen söndag, och då, 1995, fanns ju inga tatttar-lador så som ÖB och liknande (inte här iaf.), så då blevf det så. Har för mig att priset var runt 10kr, och med våran mängdrabatt på det andra var 70kr litern, annars var det 500kr för en femma som gällde, vilket var ett minimum för att göra pissniess med icke storköpare. Så det var bra avans. Aivan/smile

Åhh... 1995, det framkallar såna runkvänliga minnen från min cp-barndom. På randen till att "komma" ut i vuxen(blöj)livet så var vi ett gäng bögar som trampade ut till våran ÖB. Det var på den tiden ÖB var en ToF-butik och just våran hade en TGB11 utanför lokalen. Väl på platz så såldes det väl inrunkade militära prylar, det doftade vapen och snoppfett från 60-talet. Kaminer, 20-tält, yxor och diverse dunkar fanns att köpa. Vojne, om man bara haft ekonomin... För säg 100 reichsdaler kunde man införskaffa en mycket fräsig Burak-uniform m.m. Åh det var tider det...

Tjillepitten

Flaffa! Norrpökings ÖB hade också en TGB11, men den hade man fucktiskt placerat inuti lokalen(!). Den var man alltid och stökade/runkade runt i varje gång som butiken besöktes. Synd att man inte säljer renodlade ToF-grejer där längre.

Skaparen av Mortiscism.

11,064

Ja det var tajder dä! Närmaste här var Räppe i Växjö, och som ni "skrev" så hade dom en del terränggående fordon i sexig mörkgrön färg utanför. Tänk om man kunnat köpa en gasmask då samt en snuskburk att runka i. Ack ja! Men man var rätt ung och inte totalpervo heller för den delen... Aivan/hmm

Åh, tänk om man var ett helt pervogäng käcka gossar med mycket monopolpengar. Då hade alla kunnat skaffa en varsin ToF-uniform, snuskburk, gasmask och TGB11 att åka ut i skogen och böga runt med. Aivan/rolleyes

Skaparen av Mortiscism.

11,066

*ti-hi* (Nu ska vi luras...)

*AHUM* Eeeeh... Gubbar... Visste ni att det är fri dryckesprovning på glasbanken idag? Aivan/rolleyes

Om jag inte pissminner mig så hade Arböga sitt ÖB med en gammal rysk MIG-21 utanför butiken. Komplett med Röda homostjärnor och allt, det var runkt tidigt 2000-tal. Men för att besvara din fråga där Bleppe så på min lokala Glasbank var det inget dryckestest. Däremot en ful gubbe som såg ut som en politiker som genomförde "undersökningar" om just Glasbanken. True story.

Tjillepitten

11,068

Ahaaa... Så synd. Hade han ett kristet utseende? Isf. har han garanterat byggt om gillestugan hemma i texmex-villan till en fungeon ska du se!

Bleppe skrev:

*ti-hi* (Nu ska vi luras...)

*AHUM* Eeeeh... Gubbar... Visste ni att det är fri dryckesprovning på glasbanken idag? Aivan/rolleyes

Nämen!? PunBB bbcode test

"Jisses, det stänger ju snart! MOT SPERMOBILEN!"
*SCREEECH! VROOOOM!*
"Framme! Åh, där är seglardrickan!"
*Kra-lack! Klunk, klunk, klunk!*
"Nämen, vad gör han?! Ring polisen!"
"Schådär! Nästa!"
*Kra-lack! Klunk, klunk, klunk!*
*Tuut, tuut, tuut, tuut!*
"Vad försiggår här?"
*Hick!* "Aah, vilken vikinnngg!" 
*Stadigt punggrepp.*
"Men vad i helv...!"
*PANG, SMOCK, DUNS, PAFF!*
"Me-me-men Bleppe s-sa ju a-att...!"
"Bleppe hit och Bleppe dit, tjofadderittan och släpp en skit! Nu följer du med!"
FNÖ! Aivan/sad

Skaparen av Mortiscism.

11,070

Rähähää! Aivan/rofl Du gick på det!

Han hade ett alkoholiserat utseende men talade som en Jehovas vittne/politiker. Någon slags form av nutida nykterist, jag var bakfull och mycket irriterad men svarade på hans frågor en stund för att sedan gå bajsbananas på hans jävla sätt att ofreda hederligt perverst herrevolk som bara vill ta sig en fylla IGEN. Hela hans uppsyn/karaktär fick mig som gammal (dildo)säljare att spy.

Tjillepitten

11,072

Usch då. Ja nu förtjänar du ju en fylla igen! Aivan/smile

11,073

*KRA-LACK* https://xam.nu/f/oskyldig.gif

Vilket skola genomföras jahwohl! Köpte fucktisk hem två stycken Bärfisar, såna som Mortis brunkar dricka. Dom ligger i det avstängda kylskåpet i väntan.

Tjillepitten

11,075

Smarrigt! Här blir det Tallis med Kuka-Cola, Sju"komma"tvåan och Innis & Gay Runk Cask.