Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt

Rätta takter!

Ibland så bru(n)kar de allra billigaste lådvinerna ligga i topp på APK-listorna annars. Men dessa är oftast beställningsvaror och är antagligen så vidriga att det t.o.m. får ensamstående WT-morsor att rynka på näsorna!

Skaparen av Mortiscism.

Jaah och det skulle vara rätt så vaniljo att behöva beställa drickat. Jag menar att vi alkoholiserade snuskgubbar har ju ett "on demand" behov.

Tjillepitten

Varför blir jag så bajsnödig av UE för? Hilvede jag var tvungen att återvända till LSS-kvarten för att bajsa jue!

Tjillepitten

Åh, UE! Flaffa!

Skaparen av Mortiscism.

Jaah, ett litet spaningsuppdrag som jag gav mig ut på i byn. Jag tror du vet vilket sexobjekt jag var vid. Tyvärr inga ingångar som var öppna men så bajsnödig jag blev.

Tjillepitten

Återvände till platzen i fråga nybajsad. Nån timmes fasadklättring, "gått" genom något satans buskage med bögtaggar för att und"komma" vad jag trodde var Tre Lingon, upp på bögtak m.m. Lirkat med en nödutgång (som är dold, leder till ett skyddsrunkrum), halvt klämt sönder runknäven... HAIWAN! Vore det inte för att vaniljo-UE:are hade knollat upp platzen så hade jag "kommit" in utan problem. Alla de vanliga "entréerna" var liksom stängda SHARMOTA! Trodde mig se en väg in så jag klättrade som en lönnfet Spiderhomoman på utsidan av något jevfla räcke där någon ZOE-förare hade satt upp taggtråd. Trots min Herkko kapm för att ta mig runkt detta hinder så "kom" jag till ett par ventilationsrör modell större som inte hade tålt min feta lekamen troligtvis. Det blevf till att vända som en slagen daddybear i stället för att ligga 3-4 meter nedanför med tre brutna ben och gråta som en furry. MEN skam den som ger sig. Jag tror mig ha en plan som Sickan skulle sagt.

Tjillepitten

Jisses, det lät inte så lätt!

Skaparen av Mortiscism.

Nein det var ett träningspass må jag lova. Fittan så mör man är idag, känns som man "gått" en rond mot Tyson. Är mest förbannad på padelvaniljona som INTE kan låta bli att riva alla ställen man vill UE-bögah sig på. FITT-UNGAR!

Tjillepitten

Jaah. Aivan/sad

Det finns något gäng horungar som bru(n)kar åka runt till UE-ställen bara för att slå sönder skit och spreja. Det är väl mest på grund av denna typ av undermänniskor som leder till att platzer blir plomberade eller mer svåråtkomliga. HAIWAN!

Tänker bl.a. på bostadsområdet nära Bögvalla (numera rivet) där dom hade varit framme. Jag upptäckte i höstas att samma gäng har varit ända borta i Ställdalen och gjort likadant. (Exakt samma klotter såsom "Jihad Bilskrot", "Robert Björk", "Kåta Mari", "Volvo 740", "Cat Carlzzon", o.s.v.) Gissar att dom har hållit igång i många år dessutom, samma klotter går nämligen att se här på bilder från 2011.

Skaparen av Mortiscism.

Jaah det där fjollklottret finns fucktiskt även här i byn: https://www.google.com/maps/@58.6983626 … FQAw%3D%3D

Tjillepitten

Tänk om man hade fått tag i de skyldiga med byxorna nere?

"Uj uj uj! Här är det några som varken fick smisk eller kuk under uppväxten! Det ska vi ändra på!" Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Man tycker ju att det borde "komma" ut vilka det är eftersom det är så pass omfittande men jaah vad mycket kuk man vill ge dessa. Annars brukar just grafittare vara exkremt snabba på att hitta perviga platzer.

Tjillepitten

Mhm! Speciellt "iE" som man hittar överallt när man smyger omkring i Norrpökingstrakten.

Skaparen av Mortiscism.