21,126

Sv: Här postar vi allt möjligt

Han "kommer" att göra sååå bra ifrån sig den lille gynnaren. Hi-hi!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Det är jag rövertygad om trots att han missade tiden i Dumpen pga att hela Svärje blev vaniljo som vi alla(h) vet... https://www.youtube.com/watch?v=1oGzysMi__0

Tjillepitten

21,128

Så ska det se ut!

21,129

https://youtu.be/nfT_Dn2W22c?si=wRpxO52xzjiya_Rl

Åh-homo! Den där herren brunkar bjussa på ToF-waffen och han gjorde mig inte besviken nu heller. M-60, hjulutsmyckad och fälla träd... RONKAH! Kan det bli mera ToF?

Tjillepitten

21,131

Nä, inte mycket. Skulle ju vara läderkeps och läderchaps (enbart) isf.

Läderchaps med öppen gren... Mmm... Bara skinkor...

Tjillepitten

21,133

Mmmm... Skinka!

Jaah, CP-naps indränkta gubbskinkor... "Johnnys CP-nap" skall det vara enligt mig.

Tjillepitten

21,135

Johnny's är fin jaaah. Men själv är jag svag för Colman's sädan man var ett miniperv.

Där säde du något håmo, den var längesädan man slabbade ner sin flottiga trut med. Men jaah den är fan inte dum den heller. Men viktigast med CP-nap är att den är stark, grovkukig helst!

Tjillepitten

21,137

Mmmm, jaaah! Då river det extra skönt på kuken!

Mmm och det är fint dä när man smörjer upp gimpen för dagen i grovkukig skånsk CP-nap. Ju mer han kvider desto längre tar insmorningen innan "daddy" kommer på besök i tvåan ti-hi!

Tjillepitten

21,139

Präxiiiis! Annars får han en Cobra 8 upp i stolsgången! https://www.youtube.com/shorts/4ox1YVeegzk

Jaah, rätta takter! "Gick" bakom ett par tanter idag på väg hem från Glasis då jag pisserade en cykelvärkstad på samma gata som jag är inhyst på. Han gjorde reklam för fyr-värkerier varpå tanterna framför mig bögade prata illa om smällare osv... HAIWAN! Cåtbra 8, ser mycket ToF ut och den där cabben blev just cab i dubbel bemärkelse! Maxiskott, Tigerskott, Kina och vad mer hade man som CP-barn? Ryssarna tyckte jag om, speciellt smatterbanden. Men ett och trebögöres var också skojiga! Tjutrunketer som jag brunkade tejpa ihop flera av och tvinna ihop stubinerna på... ÅHHH VILKA HÅMOTIDER!

Tjillepitten

21,141

Ja det är haiwan! Magnum fanns också. Mörkblåa med gul text. Var som dom du nämnde. Ryssar jah. Kallades väl för "50-öres" också? Fanns ju 1 och 3-öres, men dessa var för klena. Dessa miniraketer fanns ju som tjut, smäll eller både-och minns jag. Flygande tefat, gröna runda blixtbollar...

Magnum yes dom fanns, feta jävla i klass med hagelpatroner omn vi tänker på samma? Minns ej om ryssarna kallas 50 öres men vad jag vet är att vi dagen efter nyår och även Valbögsmässoafton "gick" runkt och letade blindgångare. Det kunde vara smällare eller raketer som vi återvann krutet ur till våra terrorsyften såklart. Fanns ju även något som såg ut som små stridsvagnar man tände på och så fitt dom ett CP-ryck och flög iväg en bit.

Tjillepitten

21,143

Jajustdä. Samt insekter, typ humla eller bi fanns ju också.

Yes, fy fan så roligt dä var också! Vad fan hette dom där riktigt ghettosmällarna, dom med en tråd som stubin? Man knöt dom kring något som en Boobie-trap typ.

Tjillepitten

21,145

Uj! Det är inget jag minns. Men nu "kom" jag på en sak till... Raketer som såg ut som hederliga V2 och som stod upp på någon plasthållare som stod kvar efter avfärd.

Jaah det har du rätt i, någon typ av papphylsa till avrunkningsramp eller så?

Tjillepitten

21,147

Nä. Hård vit plast.

Ah då måste det varit någon lokal padelvariant man själv hade men minns något rör men de jag hade var i papp. Typ som smal toarullar eller nåt sånt.

Tjillepitten

21,149

Ok. Nä dessa hade en rund platta och tre mindre pinnar som omslöt raketen. Sen att skjuta mot varandra med sådana stavar som sköt ut "bollar" i olika färger med tre sekunders mellanrum som inte small gjorde man ju också.

Jaah såna rör som spottar ur sig färgglad sperma! Dom var också roliga jue, men padelsamhället tog bort dom också. Men den där lilla raketen minns jag, den var som en farbror Hille V-2 men i miniatyr. Även den grön om jag minns rätt!

Tjillepitten