Sv: Dagens Ord: Böglås
Beskrivning: När du plötsligt saknar förmågan att urinera intill andra män, vanligt förekommande i urinoaren på krogen.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Böglås
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: När du plötsligt saknar förmågan att urinera intill andra män, vanligt förekommande i urinoaren på krogen.
Finns inget som förbrödrar mer än att stå på rad i grupp och pissa, helst på varandra. Men saknas den möjligheten så skall man alltid vid besök på pissoar ställa sig tätt intill en person som står där och lättar på trycket. Finns ingen vid pissoaren just då så får man vänta tills någon kommer in. Det spelar ingen roll hur lång pissrännan är. Du som pervo har ett ansvar att mysa till pissningen!
PISSA I KORS ROCKAR!!!
JAAAH!!! Nu kissar jag på dig Bussis! Hi-hi-hi!
Mmm vad det värmer gött! Men kissa lite i truten på mig också!
Håkäj!
*FFFFSSSSSSSSCHT*
*GLDJDFDBXFWETFKUYG!!!* MMM! Och så salt det smakade! Tack!
Vassego håmo! Yyyepp! Blir så av gårdagens birabärsor.
Äggsakt den cumratskap som saknas i dagens samhälle!

Man kanske borde testa det "in riel lajf" så att säda med ett par okända chavs nästa gång som man besöker Londön? 
Det tycker jag du ska göra Mortis! I Österbögland vet jag inget bra ställe man kan få hålla snopp tyvärr.
Det hade kunnat fungera på Wasa om man trängde ihop sig. Ack, tänk hur alla som står i pissoarkön hade reagerat på spektaklet!
Javisst!
*Håller.*
...Hmm. Kan någon hålla i min? Ja, så att jag kan dricka öl med ena handen och hålla i Bussis snorre med andra handen samtidigt som jag pissar?
Tack Mortis! Jag ställer upp! *Håller* IIIHHH! Vad busigt vi håller i kors! Men vem är det där borta i hörnet i slokhatt, trenchcoat, lösnäsa och mörka Gay-Bans på sig? Är det en polaroidkamera han håller i?
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Böglås