Tråd: Dagens Ord: Yoni Bråttom

Beskrivning: Krullig mus ,ofta med Ekströms blåbärssoppa i, främsta kännetecken är att den får orgasm vid minsta beröring .

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Yoni Bråttom

En sån fitta skulle man haft...drömmer*

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Ostfralla skrev:

En sån fitta skulle man haft...drömmer*

Vi kan alltid låtsas att du har en sån, och att jag sedan kommer och slurpar i mig allt det goda?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Fint med fantasi. ibland fantiserar jag om färger blommor och en konstig hare som skuttar i en grotta och sen jag vet inte,  sen blir det mörkt eller nått sånt..

Thumbs up Thumbs down

Påminner mycket om mina drömmar det där. Fast jag brukar drömma om att jag kör spermobil upp för en gigantiskt bajskorv som går upp över molnen, och ju längre upp jag kommer desto mer ambient blir det med vackra färger, spermasprutande flygande kukar, och en lila katt, som om man klappar börjar spinna så att morrhåren som är i regnbågens alla färger bara växer och växer sig längre och längre, som jag sedan åker ner på med spermobilen till där det blir lite mörkare.

Där brukar Daniel stå iförd en aningen för liten matrosuniform Kalle Anka-style och smiska en skrattande dvärg med en purjolök, och man kan även höra hård tysk bögsynth i bakgrunden. Då åker jag upp igen till mitten av korven där det är en liten liten pyttedörr som man kan gå in i, och då kommer man till ett rum som är gjort av alla inskickade ord på detta forum, och där Saddam Hussein, Darth Vader och Loket sitter och bjuder mig på fika. Sen brukar jag vakna...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

poetisch!

Thumbs up Thumbs down