Tråd: Dagens Ord: Kobrakuk

Beskrivning: När man ligger i missionären med kvinnans ben på sina axlar. Hon smeker sig själv medan killen pumpar på. Då plötsligt penisen åker ur och mannen med full kraft trycker in sitt ollon i kvinnans nagel. Nageln glider in i ollonet, spräcker skinnet och skapar en reva som kan liknas vid ormens tunga.

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Kobrakuk

been there done that

Thumbs up Thumbs down

Det verkar ju ha varit något oerhört spännande du varit med om, Rabies. Kan du tänkas förtälja någon skön bakomliggande historia hur det kom sig att du varit med om detta?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

4 Senaste redigerad av Ostfralla (2010-12-01 14:20:09)

Jag får kobrakuk ibland när jag jag idkar min favoritsysselsättning: dvs kör ner min gottepåle i grannarnas brevinkast och lägger en smaskesats på morgontidningen. Blir iland en chic liten förhudsslamsa som jag syr ihop med mormors gamla broderikit. En gång kom söta grannfrun Gun-Ull-Britt precis när jag sprang omkring i trappuppgången, naken med kobrakuken i högsta hugg. Hon blev så skrämd att hon sprang till skogs i tre dagar, troligen livnarde sig på  näringsrik skogsporr. -Måste ha varit kobrakuken som skrämde henne- Annars brukar hon alltid bli så glad och vill alltid kelas med den.

edit: fipplade med slarv.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Bleppe skrev:

Det verkar ju ha varit något oerhört spännande du varit med om, Rabies. Kan du tänkas förtälja någon skön bakomliggande historia hur det kom sig att du varit med om detta?

Mina tyska kontakter har hotat med att sluta slipa naglarna om jag förtäljer något. Mina läppar är förseglade. Med kroppsvätskor.

Thumbs up Thumbs down

Meh! Nu blev man ju inte mindre nyfiken och kåt bara för det!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Rabies: har man sagt A får man säga K

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down