Sv: Här postar vi allt möjligt

Blir till att damma av mitt gamla Pervstation och böga gayma!

Tjillepitten

Jajamensan!
I Kalmar sägs det att man kan traska bort till flygplatzen och spawna diverse gamla plan från F12-tiden i spelet, men bara efter att ha utfört det ganska krävande uppdraget "The Flying Moby Huge".

I Bajs City så kan man sticka till gamla F13 och göra likadant efter uppdraget "The Siege of Bögvalla".
Om man t.ex. traskar in i hangaret där cumratföreningens museum vanligtvis håller till så möts man av ett fullt fungerande och startklart Viggenplan. Bara att klättra in i "cock"pit och flyga iväg, självklart så har man oändligt med ammo. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Flaffa! Är nyfiken på Finspångs-expansionen, kan man spela som den numera bortgågne "Tunntarm" eller måste man ladda ner en mod? Pekkas "Pemwe" eller "Rotas" outfit bestående av shorts och t-shirt året om på cykel!

Tjillepitten

Man kommer att utföra ett par sidouppdrag åt bl.a. Tunntarm, men uppdragen åt Pekka med sin "Pemwe" ingår i själva huvudstoryn. I det första uppdraget som man utför åt Pekka så är han nykter, men han kommer att vara fullare och fullare desto fler uppdrag man gör hos honom. (Pekka är en viktig del av handlingen eftersom hans mål också är att systemet ska hålla öppet 24/7 med kraftigt reducerade skattefria priser.) Men vill man själv spela som dessa karaktärer så måste man ladda ner en mod, ja.

Självfallet så finns gamla härliga byggnader och skrymslen från förr kvar, såsom bergrummet, gamla badhuset och gamla brandstationen (där en massa halvnakna daddybear-brandmän går runt).
De mest våldsamma uppdragen brukar utspela sig i Dunderbacken eller mitt i Centrum. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

MÅSTE BARA HA!!! *ronkah*

Tjillepitten

18,631

Det spelet vill jag ha till mitt Magnavox Odyssey... nuuu!!! *flaffa flaffa flaffa*

Och FYI så är morgontaagens gotteligott bärgat och står här i min mossinklädda "kyl". Mmm...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Åh du din lyckans flensost. Har själv varit på Glasis idag men så är det ju NV hela veckan... HAIWAN! Jag som hellre hade suttit hemma och gaymat. Förresten du vise pervo? Di där wasabi-nötterna vart sna... köpte du dom?

Tjillepitten

18,633

Naaaw... Stackars perv. Lofvar att injicera några extra shots Klockis i penis och pung för din skull, håmo!

Dom "införskaffade" jag på mitt lokala Fjantum. Finns dock inte med när man söker på dem på deras peställ ånlajn-sida.

Åh dig kan man lita på håmo! Jaah du får supah i min utevaro helt enkelt. Hmm, där ser man. Gurglade efter dessa peenuts men fann bara att man fitt peställa dom från onlajn-sidor osv. Har inget Fjantum här i byhålan med Fitt-ICA finns så jag må underböga saken. Vet att man haft Buldak-nudlar där förut även om i ett begränsat lager och dom är ju ToF!

Tjillepitten

Bleppe skrev:

Det spelet vill jag ha till mitt Magnavox Odyssey... nuuu!!! *flaffa flaffa flaffa*

Glöm 'et! Spelen släpps endast på Pervstation. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Fii fääeen, vaknade nyss på EUR-pallarna efter en tupplur innan NV:n och hör fittregnet utanför "fönstret". Jag vill ju bara gayma, runka, suga i mig bärsa i pundarkvartens fesljumna vrå HAIWAN! Nåjah, det får bli en värmande golden shower innan man tvingas ut... BRRR!!!

Tjillepitten

18,637

Fii fääen! Stackars håmo! Aivan/sad Ja här på DV:n fittregnar det också nu. Men har ju som sagt en rejäl CP-säl-fylla att se fram emot i afton, jaaah! Lovar som sagt att stödsupah digitalt för dig då, pervocumrat Bussis!

Dig är det ordning på min pervige herre! Beklagar du får vistas ute i fittvädret men jag vill sända dig en styrkerunk fram tills dess du "går" på frigång.

Tjillepitten

18,639

Tack!

18,640

Och idag fitt man CP-bidrag... igen... Tjoböööööög! Aivan/biggrin Synd bara att det är i sådana därninga tråkiga monopolpängah med döingar på bara...

Vah? B-b-bidrag? Pängah? Aivan/hmm

Skaparen av Mortiscism.

18,642

Jaaah Mortis! Har inte du det?

Nepp! Livin ån dä edsch. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

18,644

Ahaaaa... Men du skulle lätt kvala in och få CP-bidrag så som jag och Bussis-pussis får. Det är jag rätt säker på min lille gosegubbehåmofil där! Aivan/wink

Kontakta syster Märta så hjälper hon dig garanterat med detta.

Jaah, det blevf ett par dinarer denna månad också. Mycket "går" ju i scatt då man vill hålla Glasis vid liv. Men Mortis du får ta dig till Cummunhuset och äska reichsdaler till dina cumstprojekt då? Kulturstöd? Sånt uppscattas av kärringarna där inne. Statyer av penisar pryder snart Norrpöking och du vältrar dig i deg!

Tjillepitten

18,646

Bussis vet han!

Jaah men visst och Mortis har ju talang för sädant så han skulle kunna bli en slags Elof Must fast i Österbögland! Norrpökings rådhus med "Gull-Olle" på toppen blir hans första uppdrag.

Tjillepitten

18,648

Åååhåå! Bara namnet gjorde mig runk-kåt!

Jaah och se vilken Bear han måste varit den där Olle! https://sv.wikipedia.org/wiki/Gull-Olle

Tjillepitten

18,650

Fick genast kvadrupel oral bajsutlösning...