Tråd: Dagens Ord: fittiggare

Beskrivning: Person som tigger om att få ord godkända på fittkramp. En första rangens fittiggare skyr vare sig fjäsk eller självförnedring för att uppnå sin drömmars mål - ännu ett ord som godkänts av fittkramps diktator Daniel.

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: fittiggare

Finns dom som gör vad som helst för att komma med ,tom använda  klangfulla ord som Xylofonsperma i beskrivningen

Thumbs up Thumbs down

3 Senaste redigerad av Ostfralla (2010-10-17 01:12:41)

Jaaaaa Aivan/smile  erkänner hejdlöst jag är en fittiggare..mmm ingen förnedring är för liten för att vinna fader Daniels gunst.  Tror bestämt jag ska lägga in ett förslag om xylofonsperma, vilket fint ord. Aivan/biggrin

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Fungerar fint att beställa storpack glidslem från herr obersturmführer's D's sexshop för att få sin vilja igenom.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Har du oxå Bleppe....
Mina 109 storpack är ännu obrutna , funderar på att använda dom i matlagningen ,och som tandkräm i brist på annat

Thumbs up Thumbs down

Jag flätade ett jättefint halsband av mitt könshår och skickade till bossen. Det räckte för att få ordet "knujsa" godkänt. Aivan/smile

Thumbs up Thumbs down

Det här ordet kändes roligare när jag skrev det för mijloner år sedan. Sorry, Ostfralla!

Thumbs up Thumbs down

Rabiesgrävling skrev:

Det här ordet kändes roligare när jag skrev det för mijloner år sedan. Sorry, Ostfralla!

asch då, nu blir jag ju lite generad. Men det var minsann inte lätt att hitta på något skoj om Xylofonsperma.

Thumbs up Thumbs down

Men tänk så skoj det måste se ut när någon i den klämkäcka dansbandsorkestern anno 1978 står och klinkar på xylofonen så att all den ovanpåliggande sperman skvätter hej vilt omkring i lokalen?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

10 Senaste redigerad av Ostfralla (2010-10-17 23:16:41)

Jaaa, eller att när det är musikundervisning på högstadiet och musiklärarinnan sätter igång  gosshjärnornas fanstasier varvid satsen läggs på det instrument som finns till hands.  När så lärarinnan ska samla ihop instrumenten igen känner hon instinktivt doften av detta varvid enskild "undervisning" inte bara blir en fantasi.

Thumbs up Thumbs down