Sv: Här postar vi allt möjligt
Jisses, hästisar och ZOE-förare?
Jah, skål håmos!
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 913 914 915 916 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jisses, hästisar och ZOE-förare?
Jah, skål håmos!
Jah det var en jevfla dag må jag säda men men.. Snart är det dags att beböga Linpöking och den stora Luftwaffe-dagen som ”går” av stapeln i hälgen. KÄMPFEN!
Scccch! Fubbar lite idag... Hi-hi!

Här skall också supahs i afton kan jag lofva!

Sådär jaah, efter att ha sladdat förbi Blypungsgatan och sna-... Införskaffat Bärfis kort innan stängning så är supandet igång!
Vettefan vad man ska ha för fyllekäk, men istället för att köpa något så tänkte jag länsa kyl och frys på flensost, mystery meat och allt annat som ligger å dräller.
*Kra-lack!*
Schkål!
Pra gjort utav dig! Frysen skall rensas med jämna mellanrum.
Puh! Har spermderat hela SEX timmar på Luftwaffes bas på Malmen idag. Mikket DB bebög och så mången stiliga herrar i uniform dessutom. ToF-iga flygmaskiner från när och fjärran. Bara jänkarnas gigantiska trans-porrt flygplan… FLAFFA! Så många gimpar man kunde stuva in där ”bak”. Patt-riot robotar som uppvisades ihop med så mycket annat runkvänligt.
Kan tänka mig att du har haft en redig ToF-dag, sitter å glor på bilder från eventet just nu och ronkar!
Jaah du borde varit mä Mortis. Och även Bleppe så klart. Så mycket megabögiga saker att se på. Sånt som ”går” fort och sånt som smäller är ToF!
Mycket nya krejjor som visades upp av Försvaret också. Bl.a en Merca med kuksprutor på, LOKE kallades systemet och skall användas mot ryska fitt-stönare.
Och på temat stönare så visade SAAB sin vision om framtidens luftwaffe. Man vill att nästa generations Messerschmidt skall vara fuhrer-lösa osv. Lite intressant om telekrigbögning i rymden också,
Vilken dag! 
Jah mikket ToF! Skulle vara såna dagar varje dag! Bussis skulle hjärna vilja se lite stridsvagnar men även sjömän i mysiga ubåtar och flytetyg mä!
Mmmh. Några piloter som spelade volleyboll i bara överkroppar då?
Nein men däremot så spelades ”Tofgun” temat när en Gripen drog röver stället i 800 knutar. Väldigt upphetsande och det var mången pervon det ”gick” för kan jag tro!
Ack så ToF!
Ubåtar? En sådan har jag kanske berättat om att jag besökte. En fallosformad tingest utrustad med porr-torpedtuber, sovkojer och TV med video. "Predator" fanns på kassett. Kanske att skutans "cabin boys" blev rädda av filmen och fick mysa ner sig i sovkojerna med besättningens daddybears efter läggdags?
Mmm jaaah ubåtar! Någon gång under sent 80-tal fick Nypökings hamn bebög utav någon utländsk slik tingest. Även ett större böglogsfartyg hade ankrat där. Man fitt ”gå” ombord och kika på det mest ävfen där. Runkstyrhytt, maskinrum samt ett kanontorn.
Lät mycket upphetsande Bussis.
Nämen! Då fitt du se en som fortfarande var i tjänst?
Japp båda de liderliga flytetygen var i tjänst och bemannade med daddysar ti-hi!
Blir nog ett bebög på glasis innan KV/NV:n idag så man kan dra igång speleverket direkt i morgon klockan 04:03 då man fått CP-bidrag idag... igen...
*pust pes* Då var alla sådana därninga könstiga CP-fuckturor petalda, samt fyllt i arbetsti... eeeh... "närvaro"rapport på värksamheten. Fyllde i att jag varit där lite mera än jag fucktiskt varit, hi-hi. Då får man någon extra monopolpängh med någon döing på som går att byta mot Seglis har jag upptäckt.
Och nu mina kära pervobröder och pervocumrater... Nu blir det polsk håmovodka med tönic, samt kolla dajrecktårs katt-utgåvan av "Nesse Does Castro Street" i CinemaScope på Betamax och äta skivad dansk vitlökssalami.
Får du inte extra betalt för alla gånger du fyllt tanken med din egna säd?
Åh, det är en bra rulle dä! 
NEIN! Jag får ju inte dä. Fyller bara så mycket att det räcker för mina rundor. Sen får dom andra slanen fylla med den begagnade frityroljan från McDullah's, kallad RME!
Aha, sådant som vissa restauranger ibland bara häller ut, så att det bildas mumsiga bajs-fettproppar på flera ton i avloppsrören? 
A p'sis.
Sidor Föregående 1 … 913 914 915 916 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt