Sv: Här postar vi allt möjligt
Huvää! Och få lyssna till finska fyllebravader! Den herren lär ha några om än dimmiga minnen.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 919 920 921 922 923 924 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Huvää! Och få lyssna till finska fyllebravader! Den herren lär ha några om än dimmiga minnen.
Jaah! Tänk att sitta i en pasto med honom och hinka Karhu och smiska varandra med björkris på stjärtarna. Mmmm!
Jooohhh! Varsitt flak Olvi och ett helrör Kosken mmm… Färskt björkris, näbbstövlar och en niiv att säära körv mä.
Mmmm jaaah! Pastokörv som Är så gott!
Kyllää! Yes och pissa på pastoaggregatet så (för)huden återfuktas utvändigt. Du, jag och Mortis borde ha en riktig finsk afton. Titta på Okänd DB-soldat, trikka vinska priiten och smaska makara.
Jaah, jättehjärna! Dom här ska vara med också: https://youtu.be/lz-Dv_4R3Uc?si=cS4mXw-1Ztys6W6h
Jaah ett måste! Vilken kväll det skulle bli!
Mmmm... Flaffalicious!
Jodå vilket fyllekalas det skulle bli. På finskt manér dessutom! Jag tar med mig min helfinske tattarvän så får han styra upp det hela. Han om någon kan det där med att supah. Det är ju lite af en nationalsport ”röver there”.
Vi kan ha finsk femkapm!
Ohhh jaaah! Kast mä tom Kosken-pava?
Jaaah! Och nakki-ätning. Vad mer?
…Karhu-drickning i pasto med 130 graders värme. Naturligtvis under björkrispiskning av stjärtarna. CP-fylla i isvak? Vem som kan klä ut sig till den mest DB-aktiga tomten?
Pra pra! Bögtango? Man dansar tango med sin penis djupt inkörd i sin danspartners stjärt?
Ypperlig idé mitt kära pervo! Kan se dig iförd de finska färgerna och efter några timmar utdela finska Raybans till böger och vänster!
Jaaah! Uj uj uj vilket kalas!
Mhm, ett rejält tattarkalas där samtliga bär traditionell Kalé-romsk uniform. Byxor med pressveck, sinnpaj alternativt Adidas-jacka och blankpolerade myggjagare.
Lila blank skjorta vill jag ha!
Jaah det vore stiligt! Lätt uppknäppt och så en fet halskedja i ”guld” till! Elvis-frilla är ju även det ett måste. Glida runt i en svart Pervcedes med tveksam mätarställning osv.
Du vet du...
Man jör ju dä! Romsan tattarit som man innerst inne vill vara. I sann Leifi Plomeros-anda!
Svettig, Elvisfrilla, sinnpaj... Mmmm...
”Håmokubbe med liten palle söker andra kille” HAHAHA! ”Dra på sej sinnpaj och komma ner till TipTop”.
Dä ä krejjer dää!
”Hagelsprakare” är vad vi samtliga håmon behöver. AA-12 alternativt en SPAS… Och obögränsat med Gyttorps röda jääh!
Sidor Föregående 1 … 919 920 921 922 923 924 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt