Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Bleppe skrev:

Uj vilken action! Aivan/biggrin Hört på telefaxen att någon hemlig organisation skickat ut s.k. Batongister på prov till sista mars, då i syfte att förbereda folket inför Pervodagen som skall komma någon gång under 2012 enligt sägnen.

Runkbullens dag vet jag när det infaller men Pervodagen, när är den?

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

27:e maj!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Bleppe skrev:

Mmmm... Ååååh! Tutar upptaget här. Har du något annat nummer man kan nå dom på?

Du måste kvida på Zlatan-språk i en walkie talkie.

Thumbs up Thumbs down

prova med 08-405 10 00,  fråga efter Fredrik och hälsa från Ostis däå vet han vem det är..

Thumbs up Thumbs down

Tack ska du ha. Han var med på noterna direkt! Nu blir det även lördagsmys! Aivan/biggrin

Bleppe skrev:

*skriv*  *skratch* Beda har namnsdag då.

Thumbs up Thumbs down

Ostfralla skrev:
Bleppe skrev:

*skriv*  *skratch* Beda har namnsdag då.

Beda. Låter som en gammal dominatrix med stora hängpattar.

Tänkte ungefär samma.. Beda är nog en klasskamrat med Märta från  sjuksysterutbildningen på 50talet..

Thumbs up Thumbs down

Ja det stämmer. Men Beda sadlade snart om från sjuksysteryrket och startade "Fet-Bedas Dungeon" istället, då det var mer pengar involverat då gamla tjocka svettiga farbröder i kostym ville bli dominerade på ett så perverst vis som möjligt. Än idag utbyter Beda och Märta tips och erfarenheter med varandra om hur man bäst batongiserar, vilka tvångströjor som tål minst 100 tvättar, affärer med stort sortiment på färgglada gagballs, vaselinappliceringstekniker, pynttips för madrasserade cellen och mycket mycket annat.

610 Senaste redigerad av Ostfralla (2012-02-05 18:31:57)

Aha så det är därifrån Syster Märta får sin inspiration. Sakernas ordning klarnar sakta. *knack* *knack* oj nu kommer syster Märta in med en ny fin batong..Jag tror hon vill att jag ska böja mig ner för att plocka upp tvålen som ramlade ner på golvet ...vänta.. *smack* *slurp* *squich*  *isch* *ynf!*

Thumbs up Thumbs down

OOOOOH AAAAAAH HNNNNGH... Nu... Nu blev jag så upphetsad av att läsa detta så att det blev sädesavgång i blöjan!

Åååh! Bara torsdag än så länge. Aivan/sad *mutter mutter*

Bara att räkna ner och förbereda sig.  Mina kristna pingstvänner tislar och tasslar och tror dom kommer med en överraskning i morgon. Dom pratade nånting om "Brows Shoner" ..eller vad dom nu sa och nånting om "Golven Cover"  hörde inte så bra då dom viskade.. sen sa son nåntin om  "Anag Fisking" ?  kanske vi ska ut och fiska?

Thumbs up Thumbs down

Fiska går ju inte nu när det är is ju. Haha. Oj vad tokiga di verkar. Dom menar nog att ni ska pimpla, för det går ju nu. Resten är höjt i dunkel.

Barafemtimmarkvarnu! Aivan/biggrin Iih iih iih!!! *plupp* (Ops!)

mmmm pirrigt..pingstvännerna kommer snart med sin överraskningspimpelfisket eller vad dent nu blir..

Thumbs up Thumbs down

Kan avslöja att Märta har med sig Beda i sexig nunneutstyrsel... Mer än så säger jag inte!

http://screwble.files.wordpress.com/2010/07/nun5-frown.jpg

ohiiiiii.  Ynf! SQUIIIIRT!   vilken sexig nymf.  *ding* *dong* ny ringer det på dörren *spring spring* *öppnar*   Oh....*kladd*  mm ohh ihhh...halelujah. Jesus fistus!

Återkommer med rapport..

Thumbs up Thumbs down

Jaaa, vad kul att du verkade gilla överraskningen. Aivan/smile Själv vaknade jag fastspänd på ett bondagekors iförd balletkjol och stjärngossestrut. FM'et börjar ju bra...

Nu har mina pingstvänner bundit mig  och satt på en gagball  dom har fört mig till sakristian i Örkelljunga jesustempel. Dom pratar om att döpa mig gult och sen ge mig en brun smörjelse.  Jag känner den anala frälsningen vankas. Åh ändå har fredagsmyset bara börjat. Dom pratar om att samla veriges pervoelit och fylla kommunens bassäng med kissets förlösande frälsning för att sen ha kristna simtävlingar i denna. Halelujah.

Thumbs up Thumbs down

Lalalalaaa habbalubblubbuuuuh... Nu börjar jag tala i tungor (Typ så här dom första 35 sekunderna) och snurrar runt runt helt okontrollerat i spermobilen så att fekalierna stänker hej vilt på väggar och tak) Jag vill ocksååå vara med er! Blepp blepp blepp!!!

Nu har jag slickat på ett färgglatt klistermärke och ska se på den här i 10h:

http://www.youtube.com/watch?v=7LKHpM1UeDA

Thumbs up Thumbs down

Rabiesgrävling skrev:

Nu har jag slickat på ett färgglatt klistermärke och ska se på den här i 10h:

http://www.youtube.com/watch?v=7LKHpM1UeDA

*börjar sittdansa glatt*

09:57:12-05:21:14 tyckte jag var bäst. Sen vid 05:04:02-02:53:20 var det inte så mycket action. Och vid 02:17:56-00:02:16 vart det riktigt läskigt tyckte jag. (sket på mig av skräck faktiskt) Men som helhet ger jag denna fantastiska action-komedi-skräck-thriller 5 kisstunga blöjor i betyg.

Verkligen ett bra filmtips du kom med, Rabies! Aivan/smile

Jag kan bekräfta att Bergmans filmer är i stora stycken inspirerade av detta mästerverk. Han sågs ofta på  dramaten med ein kära frimärkssamling och en lång tunga. 

Kan också bekräfta att jag blivit finkulturell. Numera lyssnar jag enbart på Italiensk Opera och högläaser dikter på poesiklubben på Örkelljunga stadsbibliotek iförd ballerinaklänning och buttplugg. Det däer men  jesus och sånt känns så 2011.  Nästa fredag blir den nog  Fredagsmys på poesiklubben. Ska läsa ur Tranströmmes okända, "En analfistares betraktelser".

Thumbs up Thumbs down

Jag kommer och lyssnar på dig och kastar sexiga blöjor på dig på scenen som ett hysteriskt fan. När är du där nästa gång?

Ja jag har hasat mig över till öronlappsfåtöljen och lyssnar på sjörapporten på am-bandet, röker HÖMK och tar mig en gul stänkare denna tidiga lördag jag.