Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt
Vart finns Sveriges vaselinreserv då?
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt
Sidor Föregående 1 … 83 84 85 86 87 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Vart finns Sveriges vaselinreserv då?
Den aktiva ligger på Ramshällhomskajen. Nyrenoverad för 80-90 miljoner. Den andra nedlagda vid Bögarna Edstrands på (K)analgatan. Men det har funnits en till och betydligt större vid EON:S bajsvärmeverk. Då snackar vi jättesnoppstora bergrum om 4st.
*antecknar frenetiskt*
För två år sädan åkte Bussis själv till ett ställe nära Mariefred och blottade sig. Det var en tidig morgon och inte ens de svartjobbande polackerna hade vaknat på platzen. Grindarna stod vidöppna så Bussis smet in men möttes av en stor bögport som var låst. Han tassade runkt berget och fick se delar av ins(l)idan. Jag hade väl spermderat 25-30 minuter på platzen då jag insåg att jag behövde flytta på mig. Cirka 3-5 minuter zigenare så hör jag ljudet av en bil som kör cp-fort. Jag blev kåt och "gick" utanför området men gömde mig bakom ett träd. Det var Tre Lingon som "kom" farandes i ilfart ti-hi! Jag tassade vidare ut till en numera småbåtshamn och äcklade mig. Mortis som också UE:ar kan säkert lista ut vart Bussis var den dagen.
Åååh! Mariefred... Jah där var man ofta och åkte tåg mellan Taxinge och Mariefred på det glada 80-talet när man fortfarande var ett heterosexuellt mini-perv. Ibland äfven ångbåt vidare till Fjollträsk.
Mhm... Du hann före Mortis. Taxinge is the bajs fucktiskt. Fortsätter man från det gamla bögiga stationshuset så "går" rälsen mot ett bögberg. Där inne fanns en annan vaselindepå av rang. Mongostort.
*flaffa*
Jaaah nu börjar Bussis bli kåt (igen) av allt prat om bögbergrum. Sånt är riktigt gemytligt! Jag har en bekant som gjorde lumpen på Muskö som vaktsoldat. Jag har en annan bekant som joppade i SAAB-bögberget. Den sistnämnde tyckte att det inte var något speciellt där han stod och snickrade på flygplansdelar till Homo-Draken men å andra sidan är inte han så ToF heller.
Draken är väl ToF om något?
Jaaah den är ToF som fan men min bekante tyckte det var helt normalt att "gå" ner i ett bögberg och trixa med flygplansdelarna. För kanske 15 år sädan så hamnade vi i ett bråk angående det hela eftersom han är lite mer #gillaolika/#ingenärmongoloid. Vi hade dessutom varit på det anusrika Wasa som nämnts här och vi hade vätskat upp så att säga. På efterfisten så "kom" det fram att han joppat där i bögberget och Bussis ville veta mera. Eftersom han inte ville svara och i princip bajsade på Svärje så blev det som det blev. Fisting dvs.
Bra joppat! *penizhonnör*
Flaffa! Mycket pra info.
Barnbögarekorset glämde jag att nämna men då var det inte jag som råkade illa ut.
En platz som ska ha blivit helt sönderknullad av diverse horungar efter att Jockiboi och hans slidtroll spelade in någon fjollig jewtubefilm där. Står trädet ens kvar? 
Straffknull med slak öl-snopp för J-B!!! 
Hej FK!
Hur kommer det sig att mina grannar "alltid" går in illa kvickt och smäller igen dörrarna och låser varje gång jag visar mig utanför dörren? Vad är oddsen att det Alltid händer mig men inte för andra grannar liksom?
/Kladdkram Bleppsingen.
Flaffa! Mycket pra info.
Bussföraren skrev:Barnbögarekorset glämde jag att nämna men då var det inte jag som råkade illa ut.
En platz som ska ha blivit helt sönderknullad av diverse horungar efter att Jockiboi och hans slidtroll spelade in någon fjollig jewtubefilm där. Står trädet ens kvar?
Nein trädet är väck helt. Husgrunden finns kvar dock men platzen är lika obehaglig med eller utan träd.
Nein trädet är väck helt. Husgrunden finns kvar dock men platzen är lika obehaglig med eller utan träd.
Så synd. 
Straffknull med slak öl-snopp för J-B!!!
Räcker inte som straff för någon som har knullat upp hjärnorna på en hel generation med framtida WT-slan. 
Hej FK!
Hur kommer det sig att mina grannar "alltid" går in illa kvickt och smäller igen dörrarna och låser varje gång jag visar mig utanför dörren? Vad är oddsen att det Alltid händer mig men inte för andra grannar liksom?
/Kladdkram Bleppsingen.
Hej!
Dina grannar blir självfallet SKITBLYGA när grannskapets mytomspunna hunk/knullmaskin visar sig utanför dörren.
De blir alldeles handfallna, vet inte vad de ska göra och springer därför in. Vrålkåta. 
//Kladdkram.
Åååh, tack Mortis! Jah så måste det ju va! 
Vilka märken av bussar är bäst att böga i? MAN, Scatia, Vulvo, Pervcedes, Setra, NeoPlan, Van Håål, Iveco eller något helt annat?
Helt klart Pervcedes anser jag men såna är allt för dyra tycker di flesta slavdrivare så då blir det oftast HOMO-MAN, Van Håål eller Iveco. Fördelen med samtliga är att det ryms måååånga homofiler ti-hi!
Tack för svaret, min kladdige pervovän där!
Dubbeldäckare måste vara pervigt att ratta!
Nedre däck är fullt med bears, på övre däcket sitter alla gimps å twinks, lite varstans i bussen hänger BDSM-kors och gungor! Bussens toa är självfallet utbytt mot en human toilet.
Du talar så vist, min kladdige vän! H.T.:S anser jag vara en cumunal-fråga och rättighet!
Dubbeldäckare låter intressant och upphgetsande, tyvärr inget jag har sexuell erfarenhet af. Men din beskrivning är brah Mortis. På min Dv idag så kör man mini-cp-buss. Även här är Pervedes på topp så därför har vi inga så klart... Ford Transvestit finns men i begränsad skala så klart. FIAT Duscato är det man får rattrunka i alternativt Renault GimpMaster och båda är ungefär lika "bra", Italienskt och Franskt smäck. Inget som håller i längden för ToF-körning kan jag intyga. Än värre har pervsonbilsförarna då Vulvos ut"går" och ersätts numera med fjollbilen Åsa-Nissan LEAF... Inget ToF det heller.
Självklart så får ni inte köra Pervcedes! Istället möts ni av denna clown som kommer och "beklagar" situationen (innan han kör därifrån tryggt i sin bil). Precis som han gör i den lokala blaskan varje gång som resenärer klagar på att något är åt helvete med Östbögatrafiken. 

Mhm... Han och "volk" från Cummunens gatuprostitutions enhet m.fl gör livet ölslappt för rattrunkare. Så "går" det när Norrpöking styrs af frammisar och annat bös.
Sidor Föregående 1 … 83 84 85 86 87 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt