Sv: Dagens Ord: Anti PK-TV
Beskrivning: När man inser att Sveriges TV-kanaler, sakta men säkert, börjar smyga med program som är helt tvärt emot allt som har med politisk korrekthet att göra, trots att allt ska se normalt ut på ytan.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Anti PK-TV
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: När man inser att Sveriges TV-kanaler, sakta men säkert, börjar smyga med program som är helt tvärt emot allt som har med politisk korrekthet att göra, trots att allt ska se normalt ut på ytan.
Program: ÖIA.
Genre: Dokumentär.
Program: Hemma hos Bleppe
Genre: Inredningsprogram
Program: Pimp my spermobil
Genre: Barnprogram
Bra program. Skulle få mig att titta på tv igen.
Program: Bajs Hard
Genre: Action
Program: Hem till ÖIA.
Genre: Serie.
Program: Gott med bajs
Genre: Matlagningsprogram
Program: Sveriges mästerfistare.
Genre: Familjeunderhållning.
Program: Pervuellt
Genre: nyheter
Program: Här & Fjärren.
Genre: Soffrunkarpotatisprogram.
Program: Åsa-Nisse.
Genre: Svensk hårdporr.
Program: Bonde söker kuk.
Genre: Dejtingsåpa.
Det krävs inte mycket för att få en staty nu för tiden.
Att vara med i ett anti PK-TV-program där man luras att köpa på sig billig skit kan tydligen räcka!

Uuuuhm?
Om vi säljer rättigheterna för "The Three Pervs" till Stasi-TV och dör i en våldsam gruppdödsrunk efter några säsonger så kan vi nog också få statyer! 
Du är inne på'når ju...
Inte kollat på linjär TV på åtta år. Och plötsligt runkt 2017 så kom det upp en text i CP-burken som sade: "Kan du se detta meddelande så är din TV för gammal och inte kan ta mot nya MPEG-4900000000000000000000-något signaler". Jaha?
Samma här, Bussis äger iofs en dumburk men den har inte varit uppkopplad mot Stasi-TV sädan jag flyttade hit för snart 9 år sädan. Är bara mitt gamla Gaystation 3 och Niggendo 8-bitars som "går" att lira och knappt det gör jag heller.
Aha.
Samma här! Stasi-TV har inte mycket att "komma" med i jämförelse med det runkvänliga utbudet som finns på internätet.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Anti PK-TV