Sv: Dagens Ord: P-vakt
Beskrivning: Förkortning för "pissvakt". En person som håller vakt åt en individ som urinerar offentligt. Detta för att undvika konfrontationer med vakter, poliser, och pungkittlare.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: P-vakt
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: Förkortning för "pissvakt". En person som håller vakt åt en individ som urinerar offentligt. Detta för att undvika konfrontationer med vakter, poliser, och pungkittlare.
Den där Jonas vill man busa med på ett bögigt sätt.
Ja gu' ja... 
Jaah man har ju både agerat P-vakt och behövt tillfälligt befodra någon till detta yrke när man varit utan sina vårdare. Är ju en del kottar hästisarna vill ha ifall dom ser att man pissar någonstans. 1000 reichsdaler om dom inte höjt beloppet? Frågan är ju då och detta menar jag seriöst, är det bättre då ur LOB-synvinkel att helt sonika pissa ner sig, gå runt med nedpissade brallor och slippa böter men troligtvis få övernatta på Hortell Gripen? Ur juridisk synpunkt så är det ju för fan bättre att pissa i någon (fitt)buske, få boten och sädan kunna "gå" hem. Och jaah oavsett alternativ så kan man ju få gratis logi av hästisarna? Tyvärr är dom ju som bekant snålare med kost på sina tillfälliga boenden. HAIWAN! https://sv.wikipedia.org/wiki/Tillnyktr … %D0%B0.jpg
Om hästisarna tar mig pissandes så tänker jag minsann även lägga en stöddig dominansbajs på plats i ren protest utan att säga ett enda ord. Bara spänna blicken i dom och antingen klämma ut en ljudlig bs-7:a eller en mäktig solid kabel.
Om dom inte kan ta mig pissnödig så får dom inte heller ta mig skitnödig!
Jah man vill ju ha valuta för sina kottar och kapsyler jö!
Mmm du har så rätt Mortis. Ett redigt brunbarn och kanske en oral pissa skall läggas i samband med ett sädant ingripande. Samtidigt tycker jag pervsonligen att "bögen har ingen lag" och behovet av att slå en båge inte skall vara straffbart.
Så sant doktor Bussis.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: P-vakt