Sv: Här postar vi allt möjligt
Mmm det stämmer men den är också go. Färgen ”kommer” från tillvärkningen där man gräver i indiska daddy’s stjärtskåror efter det göttiga rövsmöret.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 906 907 908 909 910 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Mmm det stämmer men den är också go. Färgen ”kommer” från tillvärkningen där man gräver i indiska daddy’s stjärtskåror efter det göttiga rövsmöret.
Mums! Blir hungrig igen. Men käket på "Grillen" såg jö redigt mumsicht ut nu när jag k(n)ollade på bilderna. 
Jah mikket pra krubb! 149 kapsyler för en hambögare och pomme samt dryck är nästan som fittat i dagens padelsamhälle. Även deras mjukglass kan runkomenderas! Tjoklad eller jordgubbsglassen är snopp notch!
Antecknar detta med mitt fekaliserade pekfinger på väggen. Pra tips håmo!
Pra där håmo! Och skulle du av någon orsak köra förbi mä tungspermo så finns porrkering nere vid de ”påkostade” ställplatserna nere vid stationsböggnaden. Annars är det 2 timmars gratis porrkering med CP-skiva precis utanför grillen. Pra tipz även för Mortis som brunkar ha vägarna förbi denna östbögska metropol. I sammanhanget så ”ligger” även Glasis ett njurstenskast ifrån ävfen.
Vilken dröm! Måste testas! Här ser det ut att gå och vända och porrkera: https://maps.app.goo.gl/aNLuZ64WCcRDs4jw9
Äggsakt där jaah! Pra spottat!
Hmm… jo samhället har misslyckats då padelbarnen dricker Fitt-Nocco istället för finkel och Hansa smuggelöl. Jevfla snorvalpar! Dom skulle varit mä på den gamla håmotiden då man söph och bögah som rediga daddybears! HAIWAN!!!
Ååh, Hansa!
En platta af den bärsabiran hade jag införskaffat när jag var 18 bast. På vinst och förlust packade jag en rygga full med ölen och begav mig till en fist för att fira att andra året i sär-särgymnasiet var över.
"Nå, det kanske blir lekar i det gröna och sådan jävla skit i värsta fall, men nu har jag i alla fall bärsa med mig." Tänkte den unge twink-Mortis och satte sig på en buss till fisten. Men som tur var så hade unge herr Mus missbedömt sina cumrater, som tydligen var väl bekanta med bärsabirans och vodkans skojiga effekter! Det blev en riktig ToF-kväll med runkcumraterna som slutade med att man slaggade öfver och t.o.m. lyckades tigga till sig skjuts hela vägen hem dagen efter. HANSA! HANSA! HANSA!
Tur att det ”gick” bra på fisten Mortis! Är ju alltid spännande att träffa på nytt volk under alkoholrus… Är ju 50/50 då om hur kvällen ska sluta eftersom många är ZOE när drickat åker fram.
Jah det ska bli intressant på freitag då man ska träffa massa nytt volk. Idag tar Bleppis en liten paus efter fem dagars intensivt supahnde.
Tur att det ”gick” bra på fisten Mortis! Är ju alltid spännande att träffa på nytt volk under alkoholrus… Är ju 50/50 då om hur kvällen ska sluta eftersom många är ZOE när drickat åker fram.
Jaah! Dock var det väldigt många sliddjur på platz som skulle äckla sig med diverse klasscumrater som tyvärr hade lyckats supa sig till vaniljo-stadiet! Usch!
Jah det ska bli intressant på freitag då man ska träffa massa nytt volk. Idag tar Bleppis en liten paus efter fem dagars intensivt supahnde.
Flaffa! På't igen idag? 
Urk! Sittkissare skulle portas från fister öht! Man skäms ju över att ha varit hetero och varit fysisk på ett intimt sätt med dessa varelser?! Nä tacka vet jag megabögar och ett liv utan uppvaktning med blommor, dyra prä-sänter samt middagar där man inte får äta sig mätt. Äckligt vin brunkar serveras till dessa måltider också. Därför borde fler herrar upptäcka fördelarna med bögheri. Man skippar tramset och drar till Himpas bögskog när lusten faller på. Möjligen blir det en middag på Bögtemas café för att smörja kråset och spana på hantvärkare och karlar som kan skruva spermobil.
Urk! Sittkissare skulle portas från fister öht! Man skäms ju över att ha varit hetero och varit fysisk på ett intimt sätt med dessa varelser?! Nä tacka vet jag megabögar och ett liv utan uppvaktning med blommor, dyra prä-sänter samt middagar där man inte får äta sig mätt. Äckligt vin brunkar serveras till dessa måltider också. Därför borde fler herrar upptäcka fördelarna med bögheri. Man skippar tramset och drar till Himpas bögskog när lusten faller på. Möjligen blir det en middag på Bögtemas café för att smörja kråset och spana på hantvärkare och karlar som kan skruva spermobil.
Jaah! Mmmh-mmmh! Biltemakörv, kaffrer, kuk och håriga arslen är allt som behövs! ...Utöver supandet, såklart!
Nu är det illa, ty sommarens fittkramp-torka är här!
Vi har endast 3 godkända ord på kö i ordförrådet! 
Alla totalonanister, dödsrunkare, pervs och smyghomos uppmanas att skicka in fler ord till sajten!
Det var det jevfligaste! Mmm nu får vi gnugga genipungarna och hoppas på att vi ”kommer” på något illa kvickt om inte skaran av smyghåmon i sina garderober tänker ut något upphetsande.
Hmm, det verkar som att allt inte funkar som det ska... Nu har jag nämligen godkänt en handfull perviga inskickade ord, men ändå står det att det bara finns ett ord på kö(n).
En annan grej som tycks ha knullat sig är att man inte "kommer" någonstans om man går in på Bleppes profil och klickar på "Visa alla Bleppe's inlägg". (Kanske för att han har gjort "några" stycken genom åren, rähähäh!)
Jaaaah! Det har jag också märkt att jag inte kan göra. Men "Visa alla dina trådar" runkerar. Jefvla fittpadelteknik! På din och andras profiler runkerar det.
Har dock bara gjort fjuttiga 52.175 stycken mera inlägg än dig.
Mmm Bleppe har ju varit homosexuellt aktiv på detta eminenta forum en tid.
Tilltving... eeeh... "köpte" 'Sunborn Punsch' från Hämndglass för fem minoter sädan. Inte ätit dessa på minst 22-25 år. Bara dom som säljer dessa. Saaatana vilken gång davn dö memåryleijn dä "kommer" att bli! 
Bring bög the old good and megagay times! Jag ”ligger” här på EUR-pallarna och drömmer om glassbåtar nu. Helst såna rejäla fartyg som herrarna på ”Flottans badhus” ollat!
Dom är fina dom! SIA. Thats dö bajs! GB fuskar och Triumfglass är Haiwaneskramare.
Sidor Föregående 1 … 906 907 908 909 910 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt