Sv: Musiktråden

Default/ai

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Musiktråden

Skall försöka skicka detta på gaymail.

Tjillepitten

Sv: Musiktråden

Fått dä nu.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Musiktråden

Fitt du Allah klippen? Finns en cumtext i dom nämligen.

Tjillepitten

Sv: Musiktråden

Fitt alla tre.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Musiktråden

Gött så! Håller på att rövigera ett par andra till en bögskräckfilm nämligen.

Tjillepitten

Sv: Musiktråden

Oiiih!!!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Musiktråden

Jag som inte har träffat på några bögspöken eller är rädd för dessa borde måla en jättelik penis på sidan av spermobilen så att det ser ut som att jag anländer för att knulla upp hela platzen! Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Musiktråden

Jääh! https://www.youtube.com/watch?v=dug4MA4Q5Gw

Tjillepitten

Sv: Musiktråden

*Afrikansk stjärtdans.*

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Musiktråden

*Håller takten på en M(b)ongotrumma*

Tjillepitten

Sv: Musiktråden

Såg att nämnda band nyligen återförenats under det "nya namnet" STHLM NGR, för ack så hemskt det vore att behålla det gamla namnet!

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Musiktråden

Jaah dom ville nog inte låta för rasistiska? Ti-hi!

Tjillepitten

Sv: Musiktråden

Nazimuzik, DJ Hille: https://www.youtube.com/shorts/W8dV05jxyI4

Tjillepitten

Sv: Musiktråden

Han är bra han.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Musiktråden

Jahwohl! SIM HALL!

Tjillepitten

Sv: Musiktråden

SIM HALL!!!
* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Musiktråden

Jaah: https://www.youtube.com/shorts/DJRI93hEgwI

Tjillepitten

Sv: Musiktråden

Så svängigt!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Musiktråden

Har han övergivit runk'n roll? Hursom är det ju ett grymt framträdande även om jag saknar hans stämma... https://www.youtube.com/watch?v=o7MSwJV-WX8

Tjillepitten

Sv: Musiktråden

Den videon är från år 2023. Han laddade däremot upp några nya runk'n roll-covers senast igår, så vi kan sitta lugnt i runkbåten!

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Musiktråden

Ah det missade jag i kåtchocken av hans perviga dans, mycket snyggt fotarbete. Bra mycket bättre Moon(shine)walkande än Micke Jackson kunde utföra. *Bussis kör en Happy feet*

Tjillepitten

Sv: Musiktråden

Vilken multitalang till showman han är, Marcus!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Musiktråden

Jaah att ingen mer än vi tycks ha upptäckt honom? Dom stora skivböglagen borde stå i kö för att få signa honom. Det kanske dom har men han envisas med att vara independe... ehh interpeddo eller vad det kallas i de där kretsarna.

Tjillepitten

Sv: Musiktråden

Han borde hållt i den omtalade halvleksshowen på Superbowl tycker jag!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>