22,501

Sv: Här postar vi allt möjligt

Mortimer Mus skrev:

Flaffa!
Pangade fucktiskt med en 357 en gång som 13-årig twink. Jisses jävlar vilken kraft.

Visst är det! Fitt skjuta det första skottet med en f.d. polares .44 trubbnos som han köpt ånlajn... Litade inte på vapnet, utan jag fitt bli testperson. Jag som då liksom nu älskar vapen sa ja direkt!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Köpt ånlajn? Det lät sketchy! Betalade han i fittcoin till den anonyme säljaren också? Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Mmm... Men du vet väl vad vi finnar säder? Bastu, Bira och Tobak är den rätta medicinen. Funkar inte det är man körd. Jag undrar fucktiskt hur daddyn Simö Häyhä överlevde kriget? Han är en sann "sisu" om något!

Tjillepitten

22,504

Mortimer Mus skrev:

Köpt ånlajn? Det lät sketchy! Betalade han i fittcoin till den anonyme säljaren också? Aivan/biggrin

Nein! Det var mycket uppstyrt vill jag minnas då han hade licens å de då va...

22,505 Senaste redigerad av Bussföraren (2026-05-01 16:31:59)

"You gonna look awfully haiwan with that padelracket sticking out of your stjärt" Hur man bemöter veganer i megabögiga situationer som en sann bear. Hatar volk som inte respekterar att man vill supah i fred: https://www.youtube.com/shorts/SOf8lEQkSLE

*Notera cigarrerna i bröstfittan på Clittan* Är ju en pervad herre här på forumet som puffat i närtid...

Tjillepitten

22,506

Saaatana! Var det coolt eller coolt?!?!? https://www.blepp.se/f/hy.gif

Mmmh, gårdagens coronitas påminde fucktiskt lite om Clittans Toscanos eller Cheroots som han puffar på.
Har den lille mexaren kvar, men den får "ligga" till någon annan dag.

Skaparen av Mortiscism.

22,508

Jaah! Man kanske borde börja röka pipa.

Det borde du Bleppe! En redig majspipa ska du ha, hängsel-VB, stråhatt och en gungstol.

Tjillepitten

22,510

Varit på sn... shoppingtur till Glasis där Polsk Håmovodka, Sju"komma"tvåor och några Mythos Bice införskaffades. Sädan vidare till Överbögbolaget där tjurpiss med blåbärssmak och Monstersnacks fixades. Och nu ska jag ut och fira "Tvåhjuliga Spermobilens Dag" som är idag. Tjoböööögh!

Aha! Jag vill mä! Jag får låtsas att jag sitter bakpå din ToF-iga böge!

Tjillepitten

22,512

Jah gör dä. Varmt, svettigt läder... Mmnnm...

Jah, läder och doften av svettig karl. Mysk och flens... Emån...

Tjillepitten

22,514

Mmm, jaah! Annars är Glasporten rätt mysigt också.

Gurglade fram Glasporten och yes det där ser ju lovande ut för bögerier! Här borde Glasis etablera ett vattenhål för törstiga spermobilister och rattrunkare med tanke på namnet. Det behöver inte vara stort men ha drive in och ett enklare utbud med birabärsa, pissky och Seglis.

Tjillepitten

22,516

Jaah. Och nära för mig också.

22,517

Nu ska jag ut och bögah mig. Åter"kommer" senare.

Gör dä håmo! Och akta dig för nervösa särringar bakom ratten nu bara så får vi språka på serbokroatiska sädan!

Tjillepitten

Bleppe skrev:

Och nu ska jag ut och fira "Tvåhjuliga Spermobilens Dag" som är idag. Tjoböööögh!

Ååh, tänk att få åka skrevraket med Bleppe!

Skaparen av Mortiscism.

Var fucktiskt längesedan man fitt på truten men under natten skedde det. Det hela jämnade ut sig sädan... Alltså klart man är med på lite handgemäng men åka på en dagsedel av någon halvpundare helt random är ghey. Bussis åkte i backen men för fan låt mig vara förberedd lite... Skall det vevas så skall det vara på lika villkor din ZOE-förare. Så... Vi får väla se om "händelsen" hamnar i Stasi-TV efteråt då blåhattarna "kom" dit efteråt. https://www.youtube.com/watch?v=74BzSTQCl_c

Tjillepitten

Huuu... Halvbakis, lite öm både här och där förutom i anus. HAIWAN! Hur är det med er andra? Stjärtkåta?

Tjillepitten

22,522

Det är helt ogay. Var helt väck igår. Men efter en 14-bitars och lite hojjande så är man på snopp igen. Alltid stjärtkåt.

22,523

Era onda män har väl inte glömt att lämna in deklarationerna va? Senast imorgon. Annars blir det smisk på stjärten!

Bussföraren skrev:

Huuu... Halvbakis, lite öm både här och där förutom i anus. HAIWAN! Hur är det med er andra? Stjärtkåta?

Alltid stjärtkåt!
*Pervo-honnör.*

Bleppe skrev:

Era onda män har väl inte glömt att lämna in deklarationerna va? Senast imorgon. Annars blir det smisk på stjärten!

Inlämnat å klart. Klantarna på scattevärket tycks strunta helt i värdet av mina kapsyler, kottar och BS-resultat som förmodligen är värt miljarders miljarder, så det deklarerade jag inte för! Hähähäh!

Skaparen av Mortiscism.

22,525

Ååhå vilket litet bushåmo du är Mortis. Själv ligger jag på soffan och fjärtar under det kissiga termotäcket och kollar på Family Gay denna afton.