Sv: Dagens Ord: Hesa bög-Fredrik

Beskrivning: En homosexuell man vid som suger kuk så mycket att stämbanden går av.

Thumbs up Thumbs down

Glöm inte att Hesa bög-Fredrik "kommer" att börja stöna imorgon klockan 15:00! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Absolut inte så därför har jag "lånat" hem ett par bögtalare som jag kan runka till. https://www.svt.se/nyheter/lokalt/dalar … a-kort-tid

Tjillepitten

Fnö? Vaknade idag av någonting som lät exakt som Hesa bög-Fredrik.
Tänkte direkt: "Vänta, va? Har jag legat däckad här ända till klockan tre? Haiwan!"
Efter att ha gått upp och studerat klockan noggrant så "kom" jag fram till att det fortfarande var morgon. Sädan hörde jag att bög-Fredrik tutade några kortare signaler och tystnade.

...Så vad fan hände? Är det någon byggarbeitzplatz i närheten där man spränger berg? Eller var det någon som hackade bög-Fredrik? Eller var det Bussis som provspelade en stulen bög-Fredrik i närheten av min LSS-kvart/soprum? Mystiken tätnar. Aivan/neutral

Skaparen av Mortiscism.

Hmm, vet inte hur det "går" med Kardonbanan och saker omkring? Kanske var det någon sprängning (av den lagliga sorten)?

Tjillepitten

Mkt möjligt. Får ta en spermobiltripp run(k)t området kanske.
Både Kardonbanan och nya godsbangården är väl helt färdigbyggda nu.

Skaparen av Mortiscism.

Brah fråga, har inte bebögat storstaden på länge nu. Men det skall väl bögas i flera etapper om jag förstått det rätt. Men åk ut och kika, kanske ser du någon daddy till vägarbetare eller så ti-hi! Btw har du koll på ödekåkarna i Fisteby/Bråvalla?

Tjillepitten

Jaah! Hihihi!

Jah, ödekåkarna i Fisteby/Bråvalla bru(n)kar det postas en hel del om i diverse fisbok-grupper. Bortsett från ett av husen som brann ner så står kåkarna kvar än så länge och blir mer och mer vandaliserade.

Skaparen av Mortiscism.

Jaah dom blev sönderknullade väldigt fort tyvärr. En del har rivits men pga något fornhomo-fynd så kan man inte riva resten. Pilotgaygatan/Bögkyrkogränd.

Tjillepitten