Sv: Här postar vi allt möjligt
Åååh, stackars Onkel. *tröstklapp på penis*
Du kan få en utav mig. Jag har ju så många. 
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 87 88 89 90 91 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Åååh, stackars Onkel. *tröstklapp på penis*
Du kan få en utav mig. Jag har ju så många. 
Syster Märta säger att jag kanske kan få åka med en Råls Råjs til jul om jag gör framsteg med batongterapin.
Ska ni besöka årets Pervmässa i Göteborg? Jag tror både Veronica Moser och bajsmannen ska lansera sina memoarer där.
Jag ska dit och föreläsa om olika tekniker i fredagsmys.
Då syns vi på din föreläsning. Jag har bevakad frigång så det är upplagt för massa spännande event och kulturellt fredagsmys deluxe.
Det gör vi. Jag bjuder även på gul dricka och Blepps-d'œuvres i min monter.
Ska vi satsa på en pervers demonstration på lördag också? Så kallad Pervostration.
Ok.
https://www.grapheine.com/bombaytv/webs … 1b1df.html
Åh, ser ut som en fin öppningsscen till en homoerotisk koprofil-rulle från det bruna 70-talet.
Mememmen, det är ju jag på en av mina resor till Düsseldorf 
Flaffalicious!
Ynfen!
Sieg...
YNNNNFFF!
ja har helt ynfr idag och haft kul å flasffat med dunke m röömv hehe... skål och ferra!,
*hrm* Oj då. Var på SHÖMK-skördebajsbögfest på Öländet igår och då blir det alltid lite extra snurrigt.

--- Blepplepplepplepplepp... (Bleppade ur)
Ju snurigare desto SHÖMK-igare, Jag har ansökt om skördespermis men fick tyvärr avslag.
När jag får avslag så brukar jag göra något som jag kallar mortispermis. D.v.s. genom att ramma alla låsta utgångar med spermobilen. Men jag lämnar alltid ett brunt spår efter mig ända fram till sista grinden, där spåret upphör, som en slags mystisk manöver.
Såååå fiiiiiiiin, det bultar och bankar i penis.
https://m.blocket.se/stockholm/_Elmoppe … 11&w=3
Köper du den kan jag komma med några fin-fina tips angående trimning, service, styling m.m.
Musse borde väl känna till några vaselindoftande trimningstips. Man kanske kan dreva om Pervolådan och borra upp böglocket?
Ja det kan man ju alltid göra. Jag kan annars göra egna plenum om han nu vill turbo-konvertera skiten så att säga. Mitsubishi ftw!!!
Tack snälla ni med era tips!
Bjöd slanet ett hundrapack kondomer och en sprängd ringmuskel + moms. Inget svar ännu.......
Man måste ju pimpa lite btw. Vad tycks om två genomskinliga jättepenisatrapper med ledbelysning i?
Skönt att kunna tända för att dra till sig våldtäktsmän mm.
Ja pervolådan måste fixas med diffspärr mm för maximalt väggrepp när det uppknullade bögblocket kommer.
Turbo är heller ingen dum idé. Om man kissar och bajsar in i turbon ska man få ett jävlarns drag har jag hört från en kille som förstår sig på såna här saker.
Du är så vis du Onkel...
Sidor Föregående 1 … 87 88 89 90 91 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt