Sv: Dagens Ord: Anne Frunk
Beskrivning: När man ser andra världskrigs-dokumentärer och Anne Frank dyker upp och får penis att ställa sig av ren upphetsning. Man kan då onanera, dvs. dra en Anne Frunk.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Anne Frunk
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: När man ser andra världskrigs-dokumentärer och Anne Frank dyker upp och får penis att ställa sig av ren upphetsning. Man kan då onanera, dvs. dra en Anne Frunk.
Igenkänningsfaktor tusen! Jag åkte på skolresa i högstadiet till Sachenhausen och Bergenbelsen. Sedan Berlin. På den tiden fanns det massor av Trabantkombis att knulla i baksätet i.
Vad härligt det lät. Men är det inte risk att dom löses upp utav alla kroppsvätskor då dom är tillverkade i duroplast?
Nä det är lugnt, jag har lagt in asbestmattor som absorberar vätskor ganska bra. Sedan är det bara att koka buljong när mattorna har fått rätt frasighet och doft.
*mumsich* Bjud gärna in mig när det är matdags. 
Är Anne och Ragnar Frunck på något sätt släkt?
Ja det kan man ju undra. Har hon någonsin fått något tappat på sitt huvud som väger exakt 200kg kan man ju undra?
Tror hon fick en säck med Zyklon C på sitt huvud en gång under en semestervistelse i Polen.
Minsann...
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Anne Frunk