Sv: Dagens bs-resultat
14 godsvagnar BS-2.
Det blir fullt upp för gubbarna på reningsverket under hela kvällen och natten, extrapersonal får säkert kallas in!
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Dagens bs-resultat
Sidor Föregående 1 … 61 62 63 64 65 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
14 godsvagnar BS-2.
Det blir fullt upp för gubbarna på reningsverket under hela kvällen och natten, extrapersonal får säkert kallas in!
Uj uj uj! Nu kommer garanterat Bjögga att kallas in.
Antagligen så blir det översvämning borta vid Cummendantvägen 4, varpå allt rinner ut direkt i Bråviken.
...Och då kan inte ens Bjögga lösa problemet! 
*FLÄMT!*. Då blir det garanterat ett extrainsatt Rapport.
Ja, det kan bli lite knepigt för alla containerfartyg som ska ta sig till Pampushamnen, men som istället fastnar i mina BS-tvåor. 
Rähähä! Det kan dom gott ha di jeffvlarma.
En manbag fylld till bredden med rykande BS-5.
Här vankas det bara långtråkiga vaniljo-BS-resultat nu för tiden. 
Äsch då. Blir bättre snart. Det lovar jag dig kompis! 
Jaah, man får väl äta mer järn igen som för någon vecka sädan. Det resulterade ju i riktigt solida jätteutlösningar! 
Mumma!
En full sommar-VB med BS-6.
Rähähäh, rätta takter!
Här var det stiltje trots att man har ätit tajjar-wok två dagar i rad.
De senaste dagarna har det mest bögkrökats och det har bajsats i det fria ett par gånger. Inga spektakulära resultat tyvärr. Bara padelbajskörvar. Men i förrgår blevf det en överraskande bajsattack på väg till LSS-boendet. En redig dominas-bajsböghög bakom en cumtainer ti-hi!
Rähähäh, rätta takter!
Här var det stiltje trots att man har ätit tajjar-wok två dagar i rad.
Hmm... Detta kök brunkar ju annars vara effektivt i BS-syfte.
De senaste dagarna har det mest bögkrökats och det har bajsats i det fria ett par gånger. Inga spektakulära resultat tyvärr. Bara padelbajskörvar. Men i förrgår blevf det en överraskande bajsattack på väg till LSS-boendet. En redig dominas-bajsböghög bakom en cumtainer ti-hi!
Nämen hejjeguu' så majsigt! En gång bajsade jag mitt emot Överbögsbolaget när jag var på väg hem till mitt första LSS-boende 1994 inte långt ifrån där jag är placerad nu, och det efter en "grillkväll" då ölen, porrtatissalladen och alla andra tillbehör gjorde sig påminda klockan 04:38.
Huuu! Efter morgonkaffrert och en snus blevf det en akut tarmevakuering inne på byns vårdinrättning. Om inte ToF-militär tillkallas iförda strålningsdräkter nu så lär det aldrig ske. En salig blandning av bristolskalans alla typer. Ungefär 3,7 kilogram lämnade min hydda och doften är mycket pikant därinne. Tror mig höra Blackhawk-helisnopptrar i fjärran!
Hillvede... 
En gång bajsade jag mitt emot Överbögsbolaget när jag var på väg hem till mitt första LSS-boende 1994 inte långt ifrån där jag är placerad nu, och det efter en "grillkväll" då ölen, porrtatissalladen och alla andra tillbehör gjorde sig påminda klockan 04:38.
Huuu! Efter morgonkaffrert och en snus blevf det en akut tarmevakuering inne på byns vårdinrättning. Om inte ToF-militär tillkallas iförda strålningsdräkter nu så lär det aldrig ske. En salig blandning av bristolskalans alla typer. Ungefär 3,7 kilogram lämnade min hydda och doften är mycket pikant därinne. Tror mig höra Blackhawk-helisnopptrar i fjärran!
Åh, vilka perviga BU-stårys ni delar med er av! *Ronk.*
Fem mil fiberrik BS-2. Koppla gärna in datorn dit för snabbare bredband.
ÅH JEVVLAR VA DET "GICK" FORT!!! Laddade ner senaste Nesse-rullen på 2,3 sekunder med 5150:n inkopplad till detta. 
Efter en veckas intag av fast föda istället för flytande så la jag idag en rejält lång och mustig BS-1 som fyllde Hela VB:n.
N-NE... NESSE!!! 
*Kaskadutlösning.*
En bögslunga lätt orange BS-3.
Ungefär detsamma här.
Toadykarna borta på Cummendantvägen 4 behöver ju också semester, så jag gör det lättare för dom tillfälligt.
Du är snäller du...
...Ända tills röven bestämde sig för att göra en tvärvändning och ösa ur sig ett dussin spårvagnar BS-6 nyss! *Pust! Pes! Flämt!*
Sidor Föregående 1 … 61 62 63 64 65 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Dagens bs-resultat