Sv: Här postar vi allt möjligt
*gnyyyyyyyyyl*
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 324 325 326 327 328 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
*gnyyyyyyyyyl*
Nu öppnar dom snaaaaaart!!! *darr* skak*
*pust pes* (DT)
Nu är man på't igen! Rähähää! Och nytt jopp (igen) har man fått efter midsommar också, så här ska firas! Rajdirajdiraaaaj! Skiter i att det är måndag och tanterna kan dyka upp! 
Jaaah brah! Har trillat innanför dörren och tar mig en skvätt jag med. Kissig Pripps Blå Åder.
Jaaaah! Skönt när man däckar precis innanför dörren. Tyfvärr är ju då risken att få prata med en ToF-polis betydlig mindre än om man däckar i ungjävlarnas sandlåda ute på gården.
Speciellt om sheriffen består i en hästsvans med lösögonfransar och en vikt på 35 kilo med skolväska. Man vill ju ha en hårdför, hårig samt fet daddybear med rejäl ölkagge och grov "batong" jaaah!
Mmmm, p'siiiiis!

Så jaaaah! Lite rediga tag!
https://www.heavy-r.com/video/330841/Ga … rking_lot/
ÅHHHH FLAFFA! Precis en sådan konstapel vill man bli kroppsvisiterad af jaaahhhhhh!

Homorelaterat möjligen då det "ligger" i anslutning till Rallybanan och perviga sidan af Himpa. En minibögbuss med 7 pervs... https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ost/e … gs-camping
Man får inte ha för bråttom till Himpa!
https://www.flashback.org/t1113859
Idag tänkte jag lyxa till'att med att premiär-använda den därninga spejsiga och futuristiska uppfinningen 'Mikrovågsugnen' som jag fick i present 1994, och då med att värma/tina upp en utaf mina favoriträtter för omväxlings skull:

Vad ska ni själva spisa i afton, boys?
Funkar inte. 
Har tråden flyttats till papperskorgen kanske? Vad hette den?
Idag tänkte jag lyxa till'att med att premiär-använda den därninga spejsiga och futuristiska uppfinningen 'Mikrovågsugnen' som jag fick i present 1994, och då med att värma/tina upp en utaf mina favoriträtter för omväxlings skull. Vad ska ni själva spisa i afton, boys?
Här blev det köpemat från närmaste Flenzo-kopia.
Börjar för övrigt å tillfriskna lite smått från den kinesiska fladdermus-soppesjukan, däremot så har isoleringen lett till att jag är kåtare och mer CP i hjärnbarken än på länge. Så på lördag blir det ut och supa i skogen med ett helt gäng blandade pervs, då ska jag minsann visa hur en stjärtfist skall dras! 
Kanske måste vara inloggad för att länken ska fungera?
Heter: "Den stora tråden där vi anklagar varandra för att vara bögar".
Låter bra det. Krya på dig nu så vi kan perva loss igen!
Är inloggad, funkar ändå inte att "komma in". 
Låter som en spännande tråd dock! 
Jupp. Hoppas att någon har med sig fistespö så att jag kan visa hur en abborre eller gädda ska knullas. 
Aha. Ligger väl i "Laidback".
Ja du äro ju en sann fisk-knullare af rang, herr Mus. *bugar mig av respekt och faller ur spermobilen*
Är erat fredagsmüs igång nu?
Njaae. Men jag är bajsnödig, så det vankas gott. 
Praaaaaah! Det är alltid bra att vara bajsnödig, jaaah!
Dags för BU!
Får man smaka?
Tokai, tokai!
*Räcker över en rejäl tallrik.*
Sidor Föregående 1 … 324 325 326 327 328 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt