Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Vi får ju gissa att det som vanligt är busar som Nils och Hasse, som skvätter för mycket vatten i bassängen genom crawlsimning och använder fula ord såsom "järnspikar" och "satan", som skapar sådant obehag på badhuset.

Skaparen av Mortiscism.

Jaah det är säkert dom lymlarna. Anderssonskan Kalle den busungen som lockar de andra gossarna i or... ehh byn till ofog. Så har det alltid varit. *Fniss* Det bögbus vi hittade på inne på Hjortensbögsbadet under 80-90tal var att hoppa från en slags serveringsdel ovanför "vågbasjängen", vi sprang ner i spa och profylax-avdelningen, vi ålade under skåpen i omklädningsrummen och glodde på kärringars gråa buskar. Vi åkte fler än en åt gången i rutschkanan när ingen DB-badvakt såg på.

Tjillepitten

5,678

Ååååhå, busunge där! Aivan/wink

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Jaah värsta ortengrabbarna! Väcker bögiga minnen till underliv. Inträdet låg på kanske 10 spänn för oss CP-barn. Sommartid var det fritt inträde men då var inomhusböget stängt förutom för russin som skulle på vattengympa. Minns än idag att man köpte lösbajsgodis som man fitt peka på. "Salta patt-roner" var min favorit, 1kr stycket. Fanns sura också som heller inte var tokiga. Godiset fitt man i en spermavit påse med färgglada cirklar på, dessa påsar minns ni väl håmon?

Tjillepitten

5,680

Oh ja.

https://www.blepp.se/f/god.png

Ägg-sakt dom påsarna jaah! Nostalgirunk! Hade ni håmon något favvo-gottis på denna tid?

Tjillepitten

Jaah! Sura patt-roner gillade jag.
Minns inte så mycket av vilka lösbajssorter det finns men gillade mest choklad. Inte på grund av den otäcka smaken, mest på grund av färgen såklart.

Skaparen av Mortiscism.

5,683

Dom rymde ju inte som idag typ 3 kilo...

Favvisarna var "Blå Bumlingar", "Colaflaskor" och "Sockerbitar" (fluffiga mjuka vita tingestar).

Själv?

Hjortensbergsbadet har man också besökt ett antal gånger under 00-talets första hälft förresten, på den tiden innan badet i Norrpöking hade något rejält äfventyrsbad att perva i.

Skaparen av Mortiscism.

Åh vilka smarriga godisar ni beskriver gossar! Tjocklad har alltid varit en favorit och då helst vit spermatjocklad om jag får bestämma. Annars är det rätt fint att klämma en Snickers som legat i solen en stund. Sädan öppnar man förpackningen och trycker i sig. Förutom värmen så får den en porrfekt känsla av en bajskorv innehållandes pee-nuts. Mycket likt en bakisbajs.

Blåa bumlingar tänkte jag fucktiskt på! Pervopati igen. Dom fanns väl i andra färger också? Vill minnas svarta bumlingar. Colaflarrorna mmm! Och så sockerbitarna jaah. Även dessa fanns/(finns kanske) än idag med ett lager tjocklad på. Nu är jag ingen missbrunkare af godis mer en periodare. Men tjocklad och saltspermad lakrits är fint dä! "Röda Fittrari"-bilar är inte tokiga heller och sädan finns det än några halvsura röda små flaskor som jag gillar skarpt.

Tjillepitten

5,686

Allt du beskriver Bussis äääär så najs! Bumlingarna vet jag ej om dom fanns i andra färger/smaker. Samma sak med flarrorna. Fittrari köper jag ibland som finns i många smaker. Hur som... Då Bleppis nu är "vuxen" och kan köpa och äta godis när han vill så ska jag imörra bara p.g.a. detta köpa en massa olika godissorter på "Godisgrisen" inte långt härifrån och sädan redovisa lite...

HAIWAN! Här i hålan har vi ingen riktig godisaffär längre. Det godiset som finns i "butiken" i samma böggnad är av den kalibern att dom möter en i dörren när man kliver in där. Det kan ha blivit något bättre på senare tid men jag har aldrig någon anledning att kliva in där. Det är landets enda tobaksaffär utan tobak bl.a. Det finns fitt-vapes men inget annat. Riktigt tattig och inte lika ToF som den en gång varit.

Tjillepitten

5,688

Hear ya hear ya pervo broder där... Aivan/sad

Men nu livar vi upp stämningen tycker jag: https://youtu.be/k3VUauNFfLA?si=yJT0gfh … 9&t=17

*Stampar takten!*

Tjillepitten

5,690

Pra pra! Tror dom har minst sjuhundrasorters godis där, så jag ska banne mig finna Minst fem klassiker från min barndom 1983-1990.

Jaah vilken spermande utmaning! Hmm, vad finns det för göttis som "gått" ur tiden? Dricka, glass, chips osv? Bon Bon tillvärkade ju en tid godisar som: "Snorbusar" eller om det var "Snorkråkor" m.fl, dom var goa!

Tjillepitten

5,692

Fanns så mö så. "Kommer" att känna igen det när jag väl ser det!

Banana-skids! CP-tuggummin som "Jenka" och "Chock", riktigt tattiga man fitt för 50 öre. Smaken var borta inom två tugg ungefär. Krusbärsdricka på flaska var god minns jag. "Lakritsfjuck" glassen mmm...

Tjillepitten

5,694

JA JA JJJAAAH!!! Precis! Du var ju med!!! Äggsackt detta jag minns och är ute efter! Iiiih,,, iiiiiiiihihiiiiih!!!

Jo man var ju det. Utbudet var mycket mindre då men lik förbannat har man säkert glömt hälften. Minns en reklam för OLW med en tecknad varg på. Han varnade för att äta chips på EUR-pallarna så smulorna kunde skapa obehag.

Tjillepitten

Här är den btw: https://www.serietidningsreklam.se/2020 … d-fran-olw

Tjillepitten

5,697

Det kommer jag ihåg. Men drack du "Slush Puppie"? Jag köpte ofta denna i Hallunda Centrum i en godisaffär, och blå var godast. Vettefaan vad den syntetiska drycken smakade, men Då tycke jag ju att den var god, jaah.

Jaah och fucktiskt så drack jag det för första gången på just Hjortens och badhuset. Det var väl i princip krossad is, karamellfärg och någon sådära smak på?

Tjillepitten

5,699

Jaaah! Något billigt hokus-fikus att lura oss twinks med. Men gott: Ja!

Nja jag minns fucktiskt inte vad dom smakade så det var nog inget jag sörplade i mig i stora spermamängder MEN det finns en ny "restaurang" här brevid som perverar något liknande och annat skit. Då "restaurangen" saknar någon egen slida så: https://www.nt.se/nyheter/finspang/arti … g/j8md56yl

Tjillepitten