Sv: Roliga saker ni sett mongos (utvecklingstörda) göra

Åååhåå! Bögsprängare!!! Sådan övertalade man ju sina övervakare att anskaffa en så man kunde kopiera homoerotiska C64-spel med lätthet! BASF Gold var grejjer de'... Mmmm...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

"Press play on tape", sen kom någon psykodelisk grej fram till tonerna av någon pervig musik. Lite senare kom såna disketter, No name, 10st för 100kr som man kunde spara sina gaybilder på. Har glömt namnet på kopieringsprogrammet dock, Copy Master(gay) kanske?

Tjillepitten

Ooh ja! Du kan verkligen detta, Bussis!

Jovars, man har allt suttit där nerspermad och spelat "Strip Poker" till C-64 (tyvärr bara tjejer). Sen kom Sagmiga 500 och med sin extra diskettstation vart man porrkung igen! De flesta riktigt bra gay-spelen låg ju på 6-10 kladdiga disketter. 3,5 tums, sköna att ha i stjärtspringan, lite mer robusta än bög-floppy som kändes lite för mjuka.

Tjillepitten

Mmmmm... Låter dock mer avancerat än min "Du får godis om jag får kopiera 'Sex Games'" verklighet...

Tänk Samantha Fox, Sabrina... Bläääh!

Sex games jaahhhh! Kanske skulle bli en sån pervogrerare och utveckla bögspel? Kanske "komma" på något nytt som Flaffydisc?

Tjillepitten

Flayydiscs med typ två gråvita och korniga bilder borde säkert tillfredställa en del ol'school prevs.

Kommer ihåg min familjs IBM 5150 där man spelade "King's Gayquest" på.

Remake av Pong fast det heter Pung? 2 spelare och naturligtvis med VR-funktion.

Tjillepitten

Mmmmm... Mums! Och senare med hightech C-64 blev det ju "Commando Libya" och "Sex Games" som upptog hela min ungdom!

Kings Gayquest var mycket bra. Gillade 3:an bäst, fånge hos en sträng skäggig trollkarl, man kunde misshandla katten i huset samtidigt som man fick smyga iväg för att samla på sig sexleksaker och smygrunka. Väl i det fria mötte man på Pervdusa och andra kåta varelser som små bög-vättar osv.

Tjillepitten

Oooåååahaha....

Tom of Finlandpolice quest gillade jag också förutom Leisure Suit Larry, bara besviken på att han gillade tjejer. Men i LSL1 så fanns en tjock pimp i ett rum. Tokrunkade till det.

Tjillepitten

Det låter både mycket troligt Och upphetsande!!!

Fanns många brunkvänliga spel då back in the gay days. Ass climber till Nintengay 8 fistars, Kuk-Fu, Bice Hockey, Homos Alley, Fuck Hunt med Cepper-ljus-sexleksak osv.

Tjillepitten

Mmmm... Bice-Hockey gillade jag då jag själv höll på med det irl på 80-talet. Blev tyvärr utslängd p.g.a. för mycket klubbsmekande.

Mhm, Bice Hockey var en höjdare, valde alltid de tjocka spelarna... Ska ju va lite att grabba tag i, numera glor jag efter lastbilschaffisar. Du råkar inte ha kvar något insvettat pungsskydd från 1980-talet? Eller körde du med VB redan då?

Tjillepitten

Det var vb redan då. Dock i cp-snibb och med pungskydd, ja.

*Drömmer om ett svettigt pungskydd*...

Tjillepitten

Idag runt 16:00, Kåtmårdens busstation ett dildokast från f.d Flenzo svänger Bussis in och på marken i runkkuren sitter vad jag trodde en nerkissad man med cirka 2,1 promille och halvsover. Jag noterar den stora pölen under och runt mannen och hoppades på det var kiss. Men icke då, det visade sig vara ett 6-pack 2,8% Brunkenfels öl från den närbelägna ICA butiken som vaniljot i sitt rus suttit sönder och då skapat en syndaflod av billig blaskig öl. Jag tolerarar inte den sortens missbruk förklarade jag varpå fyllot svarar: "Det är okej, jag förstår att ni på SJ hatar mig! Men det finns ju fan fan inget att sitta på här!". I samma veva lägger lodisen upp armen på den bänk (som är tänkt för blowjobs) placerad i runkkuren och somnar om. Den aktuella platzen jaaah! https://www.google.se/maps/@58.6734998, … 384!8i8192

Tjillepitten

Ååh, mycket trefvligt när herrar blir så packade att de glömmer bort att man faktiskt kan sitta på bänkar! Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Been there, böged that men hamnade på Louis De Gaay-statyn istället. Oturligt nog "kom" en kåtlega och räddade mig från en natt hos ToF-polisen som jag vinglandes först träffade på utanför Domina på Gimpslagaregatan.

Tjillepitten

Håhå, det låter som den där gången när jag tänkte slagga precis utanför stora homoporten till rådhuset efter att krogen stängde.
Efter ett par minuter på marken ville jag plötsligt leka mongodamp-exkrementvänsterdemonstrant och pissade därför på porten och började sjunga kommunistiska kampsånger á la 70-tal. Konstigt nog såg jag aldrig röken av någon ToF-polis trots att jag spenderade någon timme på platsen, lyckades därefter ta mig till en lägenhet hos en nära bekant för att slagga vidare! Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Tihihihi! Ett tilltag som Lars Stjärtquist den gamle sossen säkert uppscattat!

Tjillepitten