Sv: Videotråden
Jaaah, Perv-Dexter style here we cum!
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden
Sidor Föregående 1 … 128 129 130 131 132 … 352 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Åh, så smärt och smidigt denna förkroppsligade ToF-karikatyr slinker in genom dörren till runkbåset! 
Nää! Det där var för avancerat för mig. Slutar med att jag brakar in i dörren, tuppar av och vaknar med ont i stjärtsingen!
Ajsingen då!
En annan hade nog smugit upp bakom karln och klämt denne på pungen lite galant. Ett av alla bögess i runkärmen som jag har sörrö! Man gör bara såhär...
*Halkar på lite spermut.*
"Hopps-...!"
*BRAAAK!*
"Jumalauta! Yksi hiiri!"
Oj, oj. 
Rähähääh! Du kan du, Mortis! Din lille gynnare där! *drar dig lite i både kind och pung*
Ååh, idag har det pillats med The Three Pervs!
Det ser ut som att denna Mortiscistiska upplevelse hinner släppas den 24:e, jag har nämligen inte ett skit att göra den närmaste veckan. *Pill, pill.*
Jaha jaha jjjjjjaaaaah! *squirtle*
Åh, vilken uppscattning!
Scenerna börjar bli färdigritade i allt snabbare takt. Ljudläggning å klippning kan nog påbörjas under måndagen. *Flaffa.*
Jaaah! Jag uppscattar dina värk Herr Mortis och säkert flera vaniljon som inte riktigt vill "komma" ut ännu. Bussis blir lite blöt i läderstringen af att se tillbaka på din förra jud... julvideo!
Jag hoppas att folk som tittar blir nyfikna på att besöka rallybanan och bögskogen i Himpa. Målet är ju att en ny gloryholestuga dyker upp på något mystiskt vis.
Nu har jag bara den sista scenen kvar att rita å dona med förresten!
Fniss jaaah! Men hoppas det inte lockar dit hästsvansar och såna sittkissare bara. Cummunen har spikat igen det lilla kissgula huset brevid pervgården men kikar man noga så ser man att vissa hål i väggen är i penishöjd. Det finns även en liten hundkoja där som står öppen för de som gillar att leka vovve ti-hi!
Spikat igen? *Fnys!* Det är bara att plocka med kofoten i spermobilen och åka dit!
På ena gaveln finns ett cp-nummer inristat. Fast den pervsonen frågar efter framstjärtar.
Fast den pervsonen frågar efter framstjärtar.
Bläääh!!!
Han är ju för mysig! 
Då har klippning och ljudläggning påbörjats!
...Det är nära nu. 
Tjobööög!!!
IHHHHH!!! Som jag ser fram emot ditt "kommande" pervoverk Mortis!!!
FÄÄÄÄRDIIIIIG!
Nedräkningen har påbörjats, den 24:e klockan 10:00 smäller det!
TJOBÖÖÖÖÖÖG!!!
Ser onekligen Mycket upphetsande ut med bara en bild. *flaffa* Kommer att bulla upp med gottegott!
Sidor Föregående 1 … 128 129 130 131 132 … 352 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden