Sv: Dagens Ord: Skogsrunket
Måndag morgon. Ja, vad fan hände i helgen egentligen?

Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Skogsrunket
Sidor Föregående 1 2 3 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Måndag morgon. Ja, vad fan hände i helgen egentligen?

Jag ska berätta senare vad som hände. Men vart är alla tomma flaskor med seglardricka?
Syster, Latexia passade på att panta dom.
Ooh! Blev det någon pant att tala om då?
Hon köpte ett frimärke för panten men måste blivit nått fel för frimärket var feltryckt *fniss* Det var gult, Sjilling Banko eller nått sånt hett det.
Nämen herre jösses! Bara 7 flaskor hittade hon alltså? Hmmm... Det blir ju... *tänka tänka* 7 kronor, och det är ju vad ett frimärke kostar idag.
Undrar om Mortis verkligen kommer att vara sanningsenlig då han berättar hur mycket seglardricka han drack under festivalen. (Sju stycken?!?! (skärrad)
Gjorde även en illustration över min uträkning:
=

Haha. Vilken dålig affär hon gjorde.
Nja. Sju stycken räcker ju bara till en frukost. Som tur är plockade jag på mig några pallar NGD inne på glasbanken.
Ahaaaaa! Det betyder alltså att Ostis ljög, och att syster Latexia hittade minst 15.000.000 flaskor eftersom det är vad ett sådan där frimärke kostar ungefär! 
Imorgon åker jag! Kommer inte logga in här, då jag kommer att vara upptagen med att dricka segeldricka, bada bajjamajja och spermobil-börna i leran. 
*suck* Inget Skogsrunk i år. 
Detsamma blev det med Sweden Runk. 
Var så taggad hela vintern inför att tjackrunka fyra dagar i sträck, dricka seglardricka och lyssna på upphetsande musik.
...Fast vänta, det är ju det enda jag satt och gjorde hela vintern(!). 

Idag bär det iväg till Skogsrunket öfver dagen då det är gratis inträde till fistivalområdet! 
Spelschemat:
17.00-17.45 Fart Kittlers
18.00-19.15 Grisaknull of Kinks
19.30-20.45 Chris Bajs (från Freedolme Cunt)
21.00-22.15 Elpick Muttin (från Mr Bigdick)
22.30-00.00 Hardcore Superfart
Flaffalicious! Låter både mycket rock-runk-&-supavänligt må jag säga! 

(Bajs the way... Skogsrunket's nedräknare stämmer jö int'...)
Dä blir dä! Kuken stååårrr!
Jaaaaah, det gör den, mina vännerrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
Jaaah kuken står allt men missar Skogsrunket i år pga logistiska vaniljoproblem. Som föregående år så "står" nog hästsvansarna där och stoppar alla fulla pervs som försöker ta sig hem. Men däremot så ska jag till Glasbanken idag.
Jaaah, klart man ska få köra spermobil till och från detta lavemang oavsett procentnivå! Allt annat är svenskt HBTQ-fjolleri!
Exakt, jefla fjantregler! Självklart ska man mäta vem som är fullast för det är den som kör! Det är sedan gammalt för böfulen!
Jaaah! Promille är för bögar det!
Stig Geeeeeeeil, jaaaaaaaaaaaaaaah!!!
Sök: "onkel nalen" så tar den gode Florå upp detta att dom "INTE" får heila, utan istället ska köra ut högerarmen med handen formad i v-tecknet (Victory). Tror det tog 32,7 sekunder in i nästkommande låt innan Stig Geilandet öfvergick i ett Sieg Heilande igen. 
Fniss ti-hi! Var väl faktiskt utmanade just den hälsningen och fick rätt mot vaniljorätten då det var en romersk hälsning. Eller romsk hälsning kanske,"hej, hej, corona please" varpå man slår ihop sina näbbstövlar och sträcker på armen!
Precis så jaaah! Bara säga att det är ens religion så är man safe!
Om fittkrampande är en tros(a)-bekännelse så vad vore ett lämpigt sätt att hälsa?
Sidor Föregående 1 2 3 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Skogsrunket