Tråd: Dagens Ord: Sommarsolstånd
Beskrivning: Det tillstånd då solen står som högst på himlavalvet och männens penisar går upp i erigrerat tillstånd och sätter på allt som rör sig. Kan ses som en ritual, lämpligt utförd på midsommarafton.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Sommarsolstånd
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: Det tillstånd då solen står som högst på himlavalvet och männens penisar går upp i erigrerat tillstånd och sätter på allt som rör sig. Kan ses som en ritual, lämpligt utförd på midsommarafton.
om jag borrar ner mitt kolosala sommarsolstånd i jorden och leker midsommarstång, kan inte alla fittkrampare komma och dansa runt mig då? Vore trevligt.
Så finurligt! Eller att du ligger på rygg med ditt sommarsolstånd i vädret, sen kommer vi alla hoppandes ihopkrupna och sjunger samtidigt "Små grodorna" och alla får då införa ditt kön i sin lilla stjärt då man ska få penis din att träffa prutten.
Åh du är så gooo Vrak!!! Jag har hört att dom ska visa just detta i sista afsnittet. Fast när paret Johanssons dvärgschanuzer lyckas slita av en tysk-penis mitt framför kameran så ska dom tydligen ha valt att klippa bort det.
Åhå, är det dit dom tyska alp-läderbögarna vandrar på sommaren. Så intressant, blev så sugen att besöka Öland nu och bl inergrävd men ett sommarstånd.
Kände ni i kuukarna vad som hände nyss vid klockan 11:13? 
Jaaaah! Ahaaaaah... Det var det som hände? För jag tittade nämligen just då på en bild föreställandes sliddjuret Birgitta Dahl då jag fick stånd, vilket jag gifvetvis reagerade på och tyckte var märkligt.
Huga! 
Ja men vilken tur att det bara var sommarsolståndet då! 
Ja. Verkligen! *phew*
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Sommarsolstånd