Sv: Här postar vi allt möjligt
Jaah både du och Mortis är hederpervogäster inför den första skörden. Även Edward Blom är inbjuden till detta event och han har utlovat sin micrade bakis-flensost som tilltugg!
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 824 825 826 827 828 … 913 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jaah både du och Mortis är hederpervogäster inför den första skörden. Även Edward Blom är inbjuden till detta event och han har utlovat sin micrade bakis-flensost som tilltugg!
Och den som är så smarrig! 
MHM! Även om man har försökt att framkalla dessa smaker på ett Triagiakök så har Edwards ost något speciellt. Jag kan inte riktigt sätta fingret i stjärten på det. Men japp Edward gör det bäst!
Nehepp... Mot värksamheten då.
BANZAI!!! eller i pervovärlden: HAIWAN!!! "Happy hunting" Bussis, be gay out there!
Det vet du!
Är du ok Bussis? 
https://www.nt.se/nyheter/finspang/arti … n/jvd3on7j
Såg också den artikeln nyss.
Hoppas att ingen finspångare är tillräckligt dum i huvudet för att ge sig på en saftig daddybear som Bussis. För då jävlar!
Präxiiiiis!
Nein då mina herrar. Vid den tiden låg Bussis i sina fyllångor på EUR-pallarna hemma och sov så blött. Skall tydligen hänt nere på CP-torget och en blodig herre hade anträffats sittandes i någon runkbuss-kur.
Jisses, vilken tur för förövarna. Ja, annars hade väl dom båda blivit av med sina sjärtoskulder på kroggolvet! Hihi!
Jaah men tackar fucktiskt för eran omtänksamhet. Joppar i denna runkande stund med att spåna i vem/vilka som blevf inburade. Sheriffen har klippt åtminstone två twinkar men gärningsmannen är på fri fot. Tre mot en pervson känns som "nyanlända" men det är min teori. Tänker en del på händelsen för ett par veckor sädan då jag och min håmovän hamnade i slagge med AFA-mongon. Det utesluter iofs babbar, vid det tillfället förecum heller inte "vasst föremål"... Kniv dvs, "niiven" är förbehållet oss zigenare och är bland det jefligaste man kan behöva hantera.
Står inte mycket på nätet förutom att två 25-åriga slan har plockats in.
Vet du om det hände på Bög-Hugo eller Joan's?
Det var Fitt-Joans och enligt några pervsoner så skall det varit haiwaneser som huggit/skurit en pervson med en trasig flaska. Den tredje blatten och gärningsmannen är vad jag vet på fri fot ännu.
Kändes som ett blatte-brott redan från bögan. Tre mot en är ju ett ganska typiskt tillvägagångssätt. Men hoppas på mer information snart.
Åh fi fäääeen så skönt att "komma" hem till pissvärmen. Det var minst sagt bög-myggfritt under natten.
Kuk att höra, håmo! Säder detsamma.
Nu: *KRA-LACK*
Åh fi fäääeen så skönt att "komma" hem till pissvärmen. Det var minst sagt bög-myggfritt under natten.
Bög-lustigt att du nämnde det, har fucktiskt slagit ihjäl två myggor här idag. Var ända in i Ernsts arselhål kom dom ifrån?
Wuut?
Inte ens Jag som är ute på vischan ofta i miljöer där sådant före"kommer" i stor utträckning har inte sett till en endaste myggjävel sädan i juli.
Yepp, samma här. Det har varit ganska lite mygg det här året som tur är. Men av någon anledning så dök det upp två stora mygghelveten idag, och för bara några dagar sädan såg jag en getingjävel utanför fönstret. Haiwan?
Jaah det har fucktiskt varit lite med myggjävlar i år och inte många fitt-getingar heller. Däremot nu på morgonfisten när jag plockade ur jopp-spermon så "kom" tre råttjävlar springandes. Stora som katter för hilvede! NV:n ligger i ett runkigt industriområde bakom Vulvo så där trivs de "små" liven. Nära till soptippen och diverse annat müsigt så som en gammal bilskrot m.m. Tyvärr hann jag inte fånga dom. Lika frammis-kisskallt i natt och så fittduggregn på det brrr! Blir snart att ta på sig de vadderade läderchapsen.
Sidor Föregående 1 … 824 825 826 827 828 … 913 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt