Sv: Dagens Ord: CP-Barnen i Köping

Beskrivning: Den politiskt korrekta benämningen på TV4:s fuskPK benämning av programmet I en annan del av Köping. Det är en freakshowserie där man får ta del av CP-barnens vardag på Köpings idiotanstalt (KIA). Där får vi se bland annat se Linda Hammar, den felande länken mellan schimpans och Homo Sapiens.

Thumbs up Thumbs down

Ett riktigt Anti PK-TV-program! TV4 vill att tittarna ska följa huvudpervsonernas liv på TV, men innerst inne så vet dom att folk enbart tittar på programmet för att kunna sitta och skratta åt utvecklingsstörda! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

3 Senaste redigerad av Alea-Iacta-Est (2024-12-25 11:54:28)

Då är det bättre att dem förhåller sig till synsättet att ”Finnas men inte synas.” Sen tycker jag att Tobbe på grund av sina grodor i var och varannan mening och oförmåga att tygla sitt humör bidrar till större delen att det blir en freakshowvarning med stort F och att folk på senare tid gjort narr av honom när han gått ute i samhället.

Snoppen sitter på kroppen och mår toppen!

Thumbs up Thumbs down

Rähähäh! Det är som att TV4 medvetet vill göra alla i programmet till offentliga lolcows! Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Köping sägs vara en satans håla. Folket där är mest av kufiskt släkte, den mest anmärkningsvärda person den orten har frambragt är kemisten Carl Wilhelm Scheele som upptäckte syret, men tyvärr kan man inte bara leva på gamla meriter. Sen tycker jag att Filip Hammars humor är lite mer av den taskiga sorten, korkad, infantil och pubertal på samma gång.

Snoppen sitter på kroppen och mår toppen!

Thumbs up Thumbs down

Än så länge har jag inte besökt den hålan, men någon gång i framtiden lär väl bli den första. (Och kanske sista?)

Du har nog rätt angående Filip Hammar. Får känslan av att han har en dold agenda bakom allt, vare sig han ska resa iväg till Amerika i ett halvår eller bara dra en runk. Samma sak med TV-programmet, det viktigaste för honom var kanske att bli något av en gud på Köpings idiotanstalt? (Det är också viktigt att dra med Wikingsson på sina äventyr, likt en sub-gimp i koppel!)

Skaparen av Mortiscism.

Köping... HAIWAN! Har ett par überkristna släktingar i den där bonnhålan. Så nära Livets Ord man kan "komma". Ingen jag haft cumtakt med på säkert 20 år snart, gissa varför?

Tjillepitten

"Nämen Bussis, du super så förfärligt! Kom så ska vi läsa ur Johannesevangeliet, sedan ska vi be för din tillfrisknad!" Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Ti-hi! Jaaah nästan så var det fucktiskt när jag som CP-barn på 80-talets slut tvingades till att träffa dessa jävla miffon. Jag och fitt-kusinen satt och spelade något CP-rymdspel på Amiga 500. Mitt rymdskepp blev nedskjutet varpå jag yttrade ordet: FITTA! Och sen satte det igång, ett jävla liv om mitt språkbrunk osv. Hur som så ett par månader senare åkte vi tillbaka till denna tattar-släkt men denna gång hade jag med mig dels Leisure Suit Larry och en annan diskett med något lodigt strip-poker på.

Tjillepitten

Hihi! Får mig att tänka lite på en händelse i sär-särgymnasiet. En klasscumrat satt och gjorde någonting som inte gick som förväntat, osäker på exakt vad (han satt kanske och spelade ett mobilspel eller något), och ropade plötsligt "HORA!" Precis då så kom rektorn gåendes och frågade: "Vem var det som sa hora?" Sedan blev det ett långt pladder om prostitution, kränkningar, alla(h)s lika värde och att "det minsann inte fanns några horor på den här skolan". (Man borde ha svarat: "Inte? Vad fan gör vi här då?")
Fun fact: Rektorn var faktiskt öppet gay, men tyvärr av den tråkiga "städade" sorten. 

Tycker lite synd om din kusin som tvingades växa upp där. Hoppas att han insåg tjusningen med alla perverier som livet hade att erbjuda när han flyttade hemifrån!

Skaparen av Mortiscism.

Hehehe! Jo sånt där "allvars-samtal" fitt vi också utstå i sär-bögstadiet pga att en cumrat klottrat ner en bänk med diverse perviga ord och budskap. Bl.a just prostituerade som ansågs vara "utsatta" och "offer" för människohandel m.m. Ett riktigt sömnpiller var det hur som. Vad gäller min kusin förtjänar han allt ont i livet då han med sin halleluja-inställning till allt skulle pracka på mig en massa visa ord och skulle ha med mig till sina lika störda Hare Krishna-vänner eller vad dom nu tillhörde för padelgrupp. Riktigt skeva individer hela bunten.

Tjillepitten