Sv: Jak elsker Charlåt Sjalla

Det är bara med C.S. jag kan tänka mig att slaska ostron... Kan någon koppla ihop oss?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Jak elsker Charlåt Sjalla

Koppla ihop? Hmm. Prova att ta en såndäringa el-sladd, klipp av och skala den, linda ändarna runt drulen och stoppat in i eluttaget? Borde ju funka om man har en bild på C.S. framme i datorn samtidigt? Då blir ni väl ihopkopplade? Aivan/blum

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Jak elsker Charlåt Sjalla

Jaah! SÅ måste det ju vara. *flaffa flaffa flaffa*

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Jak elsker Charlåt Sjalla

*puss puss* *nakenkram*

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Jak elsker Charlåt Sjalla

Hon e ju hemma hos mig om en säjjer dåh! Aivan/blum

PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Jak elsker Charlåt Sjalla

NEEEJ!!! Aivan/shout

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Jak elsker Charlåt Sjalla

Vi lekte met Putins snåpp ja. Aivan/blum

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Jak elsker Charlåt Sjalla

*flaffa flaffa flaffa* Mmmmmm, ååååh, C....

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Jak elsker Charlåt Sjalla

Äsch! Var inte så hetero nu! Aivan/sad

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Jak elsker Charlåt Sjalla

Oops! Aivan/sad Skyller på Trögaderon...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Jak elsker Charlåt Sjalla

Sääkert! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Jak elsker Charlåt Sjalla

https://xam.nu/f/oskyldig.gif

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Jak elsker Charlåt Sjalla

Inga OS-medaljonger för Charlåt den här gången. Bleppis, gör inget dumt nu. Aivan/neutral

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Jak elsker Charlåt Sjalla

Neeeeeedååååååå... OOhoh, hihiiih, gaah,... eeeh... *galenskap*

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Jak elsker Charlåt Sjalla

Fick en väldans stor lust att leka met Putins snåpp helt plötsligt jah. Han får vara rysstwink och jag är bögspöket från Kiev.

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Jak elsker Charlåt Sjalla

Får ja va mää?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Jak elsker Charlåt Sjalla

Jaah!

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Jak elsker Charlåt Sjalla

https://xam.nu/f/poop2.gifDefault/bphttps://xam.nu/f/miniseglis.png

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Jak elsker Charlåt Sjalla

Va müsigt det var! Aivan/smile

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Jak elsker Charlåt Sjalla

Jaah, speciellt när jag rammade Putin i stjärtisen likt en stuka-bögare.

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Jak elsker Charlåt Sjalla

Jaaaah! Du efterapade stört-ljudet sååååå braaaah! *flaffa*

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Jak elsker Charlåt Sjalla

Henne vill jak knolla! Nu får jag ju dock ett straff som vaniljo...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Jak elsker Charlåt Sjalla

Bussis laddar sin snopp med... ÖL! Så snart du gosse "kommer" jag med min slappa halvmeter bara för du tangerar att bli straight!!!

Tjillepitten

Sv: Jak elsker Charlåt Sjalla

IIiiihiihiii! *darr*

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Jak elsker Charlåt Sjalla

Kåtdarr?

Tjillepitten