Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Just den ja.
Syster Märta visade detta:
https://www.youtube.com/watch?v=UmeYOnYHfUE
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 136 137 138 139 140 … 423 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Just den ja.
Syster Märta visade detta:
https://www.youtube.com/watch?v=UmeYOnYHfUE
Det var en spännande och fartfylld film det. Men blir du inte överstimulerad av sånt här och börjar dra våldsamt i din lem?
Jo det är sant men batongterapin gör sitt.
Ujujujuj... Det var läskigt det. Eftersom det är halloween idag så tänkte jag klä ut mig så jag skrämmer folk. Blir nog kul.
Hmm? Blev jagad av bilar med discobelysning efter detta. Men efter några "Fast And The Spermious"-manövrar senare så var dom avskakade. Undra vad det var för slan?
BAJSKALAAAAS!!!
Oj oj oj. Här är det extraintensiv tvångsvård som gäller. Syster märta upptäckte mig med att onanera till Bamsetidningar.
Oh ooooh!
Då kan jag tänka mig att det blir låsbar straffbatong insmord i spökpeppar sittandes fastspänd i ett långbad fyllt med morgonurin från brunstiga galtar? Men jag vet hur svårt det kan vara att inte utöva självbefläckelse till Brummelisa, Knocke, Mini-Hopp och Husmusen bl.a. Åååh, mmmm, flaffa!
Själv har jag suttit och druckit NGD hela dagen och är nu på väg att rulla iväg till Långvikens bastu för en trefvlig herrafton. Aldrig varit där innan eller på en sådan afton. Men jag tycker det lät elegant. Kan tänka mig att det är kostym som gäller och sofistikerade samtal under en stillsam middag? Ah ja... Det märker vi. 
Hur gick det i långvikens bastu? Syster Märta ordnade en fin bastu i det vitkaklade långbadsrummet genom intensiv batongterapi.
Ont... i... stjärten... *gnyyl*
Sieg ynf!
Y-y-ynnnnn... f! *pust pes* (medttagen)
Iiiiihihi! (jätteuppspelt) Bara sju timmar kvaaaaaaar!!!
Iih iiih oooohohohoo...
Jaha, lyllos dig. Syster Märta upptäckte jag hade en elloskatalog under madrassen som jag frekvent onanerade till så som straff klippte hon bort morgonfagens fredag i vår gemensamma ICA-kalender som sitter i allrummet, så det blir varken godis vaselinutdelning, bajsbad eller allsång med Thore-låtar i morgon. Bara bataongterapi.
Naaaw, stackars dig! *klapp klapp*
I morgon ska jag ha besök här utav Kalmars digniteter inom kommun, landsting, konst, polisen, fri teater, Fi och öppenvården där det kommer att vankas välkomstgrogg, trerätters, kaffe, cognac, cigarr och sofistikerad musik. Allt detta p.g.a. en ny medicin jag fått som dock inte är riktigt utprovad ännu men som gör att jag tydligen ska vara den mest lämplige att tala om saker och ting, och där Jag ska diskutera diverse ämnen som tydligen ska vara känsliga. Men det kommer nog gå bra och att jag håller mig lugn och sofistikerad och kan föra frågan framåt angående när bögbebisar är redo att börja suga kuk.
Ynf, kan det månne vara syster Märtas nya medikament som hon ska lansera nästa år? Hon vill väl testa att det inte blir alltför våldsamma bieffekter som inträffade förra året när hon testade det på frivilliga norska piloter. Det gick inte så bra har jag för mig. Men innan du håller tal inför sociteten kanske du bör kolla att det finns nödutgångar i närheten.
Gick inte så bra. 
Blev det inte ett glatt och trevligt föredrag?
Slutade i en madrasserad cell här med fekaliserad kramtröja, vilket iofs. var rätt mysigt.
Blev nyss utskriven på prov. Nåja... Det är ju fredag. Här ska rökas NG och drickas NGD till en härlig Moser-film eller två. Rajdiraaj!
citat: På avdelningen arbetar sjuksköterskor och skötare som tillsammans med överläkare har rond varje dag.
rond varje dag
sjuksköterskor 
Ja, visst är det upphetsande minst sagt. *flaffa flaffa flaffa* KORPILOMBOLO!!! *squirtle*
Sieg YNF!
*squirtle*
*gapar* *sväljle*

Vilken dröm!
Sidor Föregående 1 … 136 137 138 139 140 … 423 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?