13,126

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Sommartid.

Med värmens ankomst uteperversionerna nu nalkas, med kuken i hand och allt vad det härliga...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sommartid.

Med värmens ankomst uteperversionerna nu nalkas, med kuken i hand och allt vad det härliga jag skall utföra med den,...

Skaparen av Mortiscism.

13,128

Sommartid.

Med värmens ankomst uteperversionerna nu nalkas, med kuken i hand och allt vad det härliga jag skall utföra med den, hej å hå, pungen står,...

Sommartid.

Med värmens ankomst uteperversionerna nu nalkas, med kuken i hand och allt vad det härliga jag skall utföra med den, hej å hå, pungen står, flaffandet påbörjas och satsen går,...

Skaparen av Mortiscism.

13,130

Sommartid.

Med värmens ankomst uteperversionerna nu nalkas, med kuken i hand och allt vad det härliga jag skall utföra med den, hej å hå, pungen står, flaffandet påbörjas och satsen går, smegmans härliga klet över lekamens...

Sommartid.

Med värmens ankomst uteperversionerna nu nalkas, med kuken i hand och allt vad det härliga jag skall utföra med den, hej å hå, pungen står, flaffandet påbörjas och satsen går, smegmans härliga klet över lekamens vildvuxna pubishår, se där har...

Skaparen av Mortiscism.

13,132

Sommartid.

Med värmens ankomst uteperversionerna nu nalkas, med kuken i hand och allt vad det härliga jag skall utföra med den, hej å hå, pungen står, flaffandet påbörjas och satsen går, smegmans härliga klet över lekamens vildvuxna pubishår, se där har vi liljekonvalj och bajs, se...

Sommartid.

Med värmens ankomst uteperversionerna nu nalkas, med kuken i hand och allt vad det härliga jag skall utföra med den, hej å hå, pungen står, flaffandet påbörjas och satsen går, smegmans härliga klet över lekamens vildvuxna pubishår, se där har vi liljekonvalj och bajs, se lättklädda homos utomhus så najs,...

Skaparen av Mortiscism.

13,134

Sommartid.

Med värmens ankomst uteperversionerna nu nalkas, med kuken i hand och allt vad det härliga jag skall utföra med den, hej å hå, pungen står, flaffandet påbörjas och satsen går, smegmans härliga klet över lekamens vildvuxna pubishår, se där har vi liljekonvalj och bajs, se lättklädda homos utomhus så najs, smiskar pungen blå med rottingen...

Sommartid.

Med värmens ankomst uteperversionerna nu nalkas, med kuken i hand och allt vad det härliga jag skall utföra med den, hej å hå, pungen står, flaffandet påbörjas och satsen går, smegmans härliga klet över lekamens vildvuxna pubishår, se där har vi liljekonvalj och bajs, se lättklädda homos utomhus så najs, smiskar pungen blå med rottingen hå hå, låt kuken stå,...

Skaparen av Mortiscism.

13,136

Sommartid.

Med värmens ankomst uteperversionerna nu nalkas, med kuken i hand och allt vad det härliga jag skall utföra med den, hej å hå, pungen står, flaffandet påbörjas och satsen går, smegmans härliga klet över lekamens vildvuxna pubishår, se där har vi liljekonvalj och bajs, se lättklädda homos utomhus så najs, smiskar pungen blå med rottingen hå hå, låt kuken stå, böga böga böga alla tröga...

Sommartid.

Med värmens ankomst uteperversionerna nu nalkas, med kuken i hand och allt vad det härliga jag skall utföra med den, hej å hå, pungen står, flaffandet påbörjas och satsen går, smegmans härliga klet över lekamens vildvuxna pubishår, se där har vi liljekonvalj och bajs, se lättklädda homos utomhus så najs, smiskar pungen blå med rottingen hå hå, låt kuken stå, böga böga böga alla tröga, sniffa jenkem och bli svinhöga,...

Skaparen av Mortiscism.

13,138

Sommartid.

Med värmens ankomst uteperversionerna nu nalkas, med kuken i hand och allt vad det härliga jag skall utföra med den, hej å hå, pungen står, flaffandet påbörjas och satsen går, smegmans härliga klet över lekamens vildvuxna pubishår, se där har vi liljekonvalj och bajs, se lättklädda homos utomhus så najs, smiskar pungen blå med rottingen hå hå, låt kuken stå, böga böga böga alla tröga, sniffa jenkem och bli svinhöga,i Norrköping dock alla kan...

Sommartid.

Med värmens ankomst uteperversionerna nu nalkas, med kuken i hand och allt vad det härliga jag skall utföra med den, hej å hå, pungen står, flaffandet påbörjas och satsen går, smegmans härliga klet över lekamens vildvuxna pubishår, se där har vi liljekonvalj och bajs, se lättklädda homos utomhus så najs, smiskar pungen blå med rottingen hå hå, låt kuken stå, böga böga böga alla tröga, sniffa jenkem och bli svinhöga,i Norrköping dock alla kan gå på gatan och visa...

(Peking va? ...Antar att Bleppisen sedan länge listat ut var Mortis egentligen har sitt hemliga spermobiltillhåll?)

Skaparen av Mortiscism.

13,140

Sommartid.

Med värmens ankomst uteperversionerna nu nalkas, med kuken i hand och allt vad det härliga jag skall utföra med den, hej å hå, pungen står, flaffandet påbörjas och satsen går, smegmans härliga klet över lekamens vildvuxna pubishår, se där har vi liljekonvalj och bajs, se lättklädda homos utomhus så najs, smiskar pungen blå med rottingen hå hå, låt kuken stå, böga böga böga alla tröga, sniffa jenkem och bli svinhöga, i Norrköping dock alla kan gå på gatan och visa penis och pung, för tjyvingen,...

(Har listat ut det, ja)

Sommartid.

Med värmens ankomst uteperversionerna nu nalkas, med kuken i hand och allt vad det härliga jag skall utföra med den, hej å hå, pungen står, flaffandet påbörjas och satsen går, smegmans härliga klet över lekamens vildvuxna pubishår, se där har vi liljekonvalj och bajs, se lättklädda homos utomhus så najs, smiskar pungen blå med rottingen hå hå, låt kuken stå, böga böga böga alla tröga, sniffa jenkem och bli svinhöga, i Norrköping dock alla kan gå på gatan och visa penis och pung, för tjyvingen, dä ä för trälit' dö,...

Skaparen av Mortiscism.

13,142

Sommartid.

Med värmens ankomst uteperversionerna nu nalkas, med kuken i hand och allt vad det härliga jag skall utföra med den, hej å hå, pungen står, flaffandet påbörjas och satsen går, smegmans härliga klet över lekamens vildvuxna pubishår, se där har vi liljekonvalj och bajs, se lättklädda homos utomhus så najs, smiskar pungen blå med rottingen hå hå, låt kuken stå, böga böga böga alla tröga, sniffa jenkem och bli svinhöga, i Norrköping dock alla kan gå på gatan och visa penis och pung, för tjyvingen, dä ä för trälit' dö, sperma sperma sperma och bajs...

Sommartid.

Med värmens ankomst uteperversionerna nu nalkas, med kuken i hand och allt vad det härliga jag skall utföra med den, hej å hå, pungen står, flaffandet påbörjas och satsen går, smegmans härliga klet över lekamens vildvuxna pubishår, se där har vi liljekonvalj och bajs, se lättklädda homos utomhus så najs, smiskar pungen blå med rottingen hå hå, låt kuken stå, böga böga böga alla tröga, sniffa jenkem och bli svinhöga, i Norrköping dock alla kan gå på gatan och visa penis och pung, för tjyvingen, dä ä för trälit' dö, sperma sperma sperma och bajs i vb:n så tung, den...

Skaparen av Mortiscism.

Sommartid.

Med värmens ankomst uteperversionerna nu nalkas, med kuken i hand och allt vad det härliga jag skall utföra med den, hej å hå, pungen står, flaffandet påbörjas och satsen går, smegmans härliga klet över lekamens vildvuxna pubishår, se där har vi liljekonvalj och bajs, se lättklädda homos utomhus så najs, smiskar pungen blå med rottingen hå hå, låt kuken stå, böga böga böga alla tröga, sniffa jenkem och bli svinhöga, i Norrköping dock alla kan gå på gatan och visa penis och pung, för tjyvingen, dä ä för trälit' dö, sperma sperma sperma och bajs i vb:n så tung, den kuken, sommartider hej hej sommartider...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

13,145

Sommartid.

Med värmens ankomst uteperversionerna nu nalkas, med kuken i hand och allt vad det härliga jag skall utföra med den, hej å hå, pungen står, flaffandet påbörjas och satsen går, smegmans härliga klet över lekamens vildvuxna pubishår, se där har vi liljekonvalj och bajs, se lättklädda homos utomhus så najs, smiskar pungen blå med rottingen hå hå, låt kuken stå, böga böga böga alla tröga, sniffa jenkem och bli svinhöga, i Norrköping dock alla kan gå på gatan och visa penis och pung, för tjyvingen, dä ä för trälit' dö, sperma sperma sperma och bajs i vb:n så tung, den kuken, sommartider hej hej sommartider du sköna, alla bajsbögar nu...

Sommartid.

Med värmens ankomst uteperversionerna nu nalkas, med kuken i hand och allt vad det härliga jag skall utföra med den, hej å hå, pungen står, flaffandet påbörjas och satsen går, smegmans härliga klet över lekamens vildvuxna pubishår, se där har vi liljekonvalj och bajs, se lättklädda homos utomhus så najs, smiskar pungen blå med rottingen hå hå, låt kuken stå, böga böga böga alla tröga, sniffa jenkem och bli svinhöga, i Norrköping dock alla kan gå på gatan och visa penis och pung, för tjyvingen, dä ä för trälit' dö, sperma sperma sperma och bajs i vb:n så tung, den kuken, sommartider hej hej sommartider du sköna, alla bajsbögar nu sjunga och dansa i solen.

GNYHF!

Skaparen av Mortiscism.

13,147

Grannsämja.

Pervles på 180dB. och brunkstön...

Grannsämja.

Pervles på 180dB. och brunkstön ljuda, ty hos grannarna mina...

Skaparen av Mortiscism.

13,149

Grannsämja.

Pervles på 180dB. och brunkstön ljuda, ty hos grannarna mina så pryda, Moserfilm på utebioduken...

Grannsämja.

Pervles på 180dB. och brunkstön ljuda, ty hos grannarna mina så pryda, Moserfilm på utebioduken, samtidigt som man runkar kuken,...

Skaparen av Mortiscism.