51 Senaste redigerad av Bleppe (2012-01-15 15:39:18)

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

Kanske lät lite hård. Men tycker bara att om man har ett forum så får man se till att hålla efter det. Är ju snart sönderspammat.

Kram?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

lika sönderspammat som Bleppes spermobildyna och det vill inte säga lite det..

Dagarna och kvällarna då lever jag
Trivs med mitt jobb
Har kompisar att snacka med, det fly-yter

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

Ååh, har du... komp... isar...? Vilken lyx Aivan/smile Fast jag har ju bögspöket Laban och en rosa elefant att prata med.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

förlåt menar naturligtvis:

Dagarna och kvällarna då pervar jag
Trivs med mitt bajs
Har Bleppisen att snacka med, det klaaa-dar..

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

Mera meera! Aivan/biggrin

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

Refräng:

Det blir alltid kladdigt frammåt natten...

*nynnar*

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

http://i39.tinypic.com/25q8wtl.gif

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

Gå med plakat och fittkrampsspambesparingsbössa på stan ,skicka nettot till Daniel-San,sen blir det nog spamfritt.

Thumbs up Thumbs down

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

Harkel skrev:

Gå med plakat och fittkrampsspambesparingsbössa på stan ,skicka nettot till Daniel-San,sen blir det nog spamfritt.

Ska inte du gå med då?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

Jag kommer jag kommer jag kommer jag kommer, jag är nästan där

Thumbs up Thumbs down

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

Bra bra! Aivan/smile

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

Jah har också ritat en fin skylt och  kommer å demonstrerar.   Det står ungefär: Fitkrampf föhr fålket.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

Ahaa. Den fina skylten som AP fick med på en bild från demonstrationen i Långtbortistan då vi demonstrerade för koprofilernas rätt till Brown Weddings? Aivan/biggrin

http://i42.tinypic.com/w7e89g.jpg

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

Jag som trodde vi demonstreradde för rätten yellow divorce?

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

Haha... Ostiiiis, din lille filur. Du skulle ju ta det lugnt med deras lättöl Aivan/wink

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

jo jag vet och alla domdär niqaberna lite här å där gör mig ju så upphetsad..

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

*flaffa flaffa flaffa*

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

Nä nu...

http://i39.tinypic.com/21mx2bq.jpg

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

Allvarligt... Börjar ledsna ordentligt på detta spammande! Snart lägger jag ner.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

Jo, håller med. Danile få rycka tummen ur och städa lite alternativt Bleppe Blir moderator. Hur svårt kan det vara, Typ fem knapptryckningar så är biffen ordnad.

Skärpning annars tappar ju jag lusten med perversionerna..

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

*surfar vidare till familjeliv.se*

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

Bleppe skrev:

*surfar vidare till familjeliv.se*

Oj är det inte lite väl vågat?  själv sneglar jag på   http://www.jesussajten.se/  kanske i kombination med http://scat-forum.thumblogger.com/

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

Betvivlar Daniel tar på sig ISS-kepsen o städar varje dag .Man kan ju alltid hoppas han kommer på nåt sätt att blocka spammarna så det är rent från början .Vårt crap undantaget Aivan/smile

Thumbs up Thumbs down

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

Ostis: Vilka mysiga sidor. Är det från Kamratpostens länktips? Aivan/smile

Harkel: Ja verkligen. Verifieringskod innan inlägget kan postas kanske? Eller bröstvårtescanning kanske är bättre, då det nog blir för komplicerat med kod för den genomsnittliga FK'arn tror jag.

http://i42.tinypic.com/2d7x5xk.jpg

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

Ha,Ha exakt ! Eller köp ut Daniel för xx kr, o driv den i egen regi

Thumbs up Thumbs down