Sv: Evenemangskalendern
Dricks gillar vi! Hoppas inte bilen fitt PMS.
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Evenemangskalendern
Sidor Föregående 1 … 33 34 35 36 37 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Dricks gillar vi! Hoppas inte bilen fitt PMS.
Nein då, bil 157 "gick" mången mil till efter den händelsen. Tyvärr så var Vulvos automatlådor HAIWAN på den tiden. Årsmodell 2004. Lådan "gick" sönder efter 5000-6000 mil cirka. Bilen gick att köra men växlade upp eller ner som den ville för att till sist hamna i valfri växel. Men D5:orna "gick" annars fint. Min åkare var ju av den filosofin att lite trimm var ToF så runkt 280 hästar hade bilarna han ägde.
Rätt inställning!
Jaah det hade han, minns också när jag uppgraderad till annat och större åkdon så fitt jag en trött jevfla VW Spermavelle minibögbuss. Jag pratade med tjefen och ett par dagar senare så hade han beställt en liten manick att koppla in i åkdonet. Minns ej namnet på den lilla lådan men vips så hade man 50 kusar till. Du vet säkert vad för pryl jag pratar om.
En "Supermegahomoturbobooster"?
Ahh nein men bra ord trots det. Det var en liten box man kopplade in i var fall. FITTA att jag inte "kommer" på ordet nu, har det på spermatungan nämligen. BSR, BVS nåt åt det hållet var det.
BSR tror jag. Där har jag varit i Växjö tre gånger med mina åkdon och fått dom optimerade. Men du kanske tänker på någon äldre lösning dom hade? Vet att det fanns en optimering där dom satte en kortläsare i handskfacket och sen fitt man byta kort för varje optimering. D.v.s. ett kort för "Soft", ett för "Sport" och ett för "Race" t.ex. Fanns ju flera alternativ. Jaaah, och detta var ju mitten av nittiotalet. Haha! Nu låter ju detta stenålder, men så var det då.
Jaah visst fan var det BSR?! Tack, jag höll på att bli sittkissare pga av detta. Men yes BSR. Det var inget som egentligen recummenderades då det slet något som fan på motorn. Men en FT blir sällan långlivad pga diverse avtal så det var skitsamma. Det du också nämner minns jag inte däremot, låter som olika settings man har i dagens spermobiler. Jag hatar exempelvis "Eco", jag tål heller inte "Stop/start" i åkdon. Jävla padelsaker. Lite som "Hillhold" också och speciellt när det kommer till automatväxlade bilar. Adaptiv farthållare är också slida, pisssystem som jag först kring 2015 fitt uppleva i en FT-Vulvo. Bilhelvetet bromsar in utan att jag vill det! HAIWAN!
Jaaa, min privata spermobil har en massa onödigt fitt-lull-lull som man kan skrota. För mycket att lista här som man hatar! Dock böor det bra skillnad före/efter. Hade en 2.0 BMW twinturbo-diesel med hela 150hk som enligt dom skulle få +44 häst med steg 1 optimering. Tror nog det kan stämma. Blev bra mycket bättre. Sen ändrade jag på både inandning och utandning med sportfilter och katalysator. ECU:n rördes aldrig.
Fy fääen Bussis blir ännu våtare i sina läderstring av hur du skriver. Idag ingår ju en massa padeltrams som en DB inte behöver. Minns en Pervcedes jag hade som FT, automatisk afbländning... Kanske det sämsta skit man satt i en Hitlerkälke. Ljusen "gick" av och på lite som dom ville och speciellt när det regnade eller snöade. Dessutom så fitt dom CP-ryck vid avbländningen och riktade om sig lite varstans. Piss-uppfinning. Vad gäller dåtidens optimering så blev åkdonen bättre och framför allt mer bränslesnåla. Jag som alltid kört Vulvo minns det väl med den där 940 jag ägde. Den drog ju normalt sett 1 liter milen, 2-3 liter när man tröck på gasen. Men efter lite optimering hos en haiwanes så låg den kring 0,6-0,7 milen. "Kom" på en annan sak med den där jävla Mercan också, efter man rattrunkat en timme så poppar där upp en kaffekopp i displayen som påminner dig om att ta en rast. Måste vara en frammis som uppfunnit sånt skit.
Optimering-is-the-bajs! Din gosiga Haiwanes gjorde ju tydligen ett bra jopp. Den Mercan lät ju sådär. Haiwan!!! Men typ alla bilars motorer är ju strypta som fan, både fysiskt och digitalt. Typ i en BMW B58-motor kan du lätt få ut mer än 150 hästar med enkla medel.
Jaah det "gick" ju att göra mer med dåtidens spermobiler än idag. På tal om fittiga fordon så hade jag oturen att få rattrunka en Passat. Den "gick" väl iofs fint trots biogas osv. Men så när det skulle bytas från sommardäck till vintersulor så kom felmeddelandet upp om lågt ring(msuskel)tryck upp. Jaah du har garanterat sett symbolen i displayen. Då visade det sig att bara VW kunde resetta denna felkod. Men jaah den Mercan var skitsnygg men de där padelgrejorna NEIN! Farbror Hille hade gasat ihjäl den som "kom" på dessa meningslösa saker.
Fyyy fan så padel!
Ja och som åtminstone jag vet så är VW inte riktigt vad Adolf hoppades på då det begav sig. Kanske bland det sämsta bilmärket från Nazityskland. (S)Opel lika så. Hade hyrt en Vectra runkt 2000-talets bögan, "gick" som ett spjut upp till 140 knutar. Då stannar motorhelvetet mitt under rattrunkeriet, och som ni vet så slår rattrunkarlåset till också. Då hade det kunnat "gått" illa. Jag fitt tillbaka pengarna för hyran iofs.
Ja och som åtminstone jag vet så är VW inte riktigt vad Adolf hoppades på då det begav sig. Kanske bland det sämsta bilmärket från Nazityskland. (S)Opel lika så. Hade hyrt en Vectra runkt 2000-talets bögan, "gick" som ett spjut upp till 140 knutar. Då stannar motorhelvetet mitt under rattrunkeriet, och som ni vet så slår rattrunkarlåset till också. Då hade det kunnat "gått" illa. Jag fitt tillbaka pengarna för hyran iofs.
På bilskolan när jag skulle ta körkort så tvingades jag att rattrunka i en Vectra. Haiwan, vad jag hatade den usla vaniljokärran! Likaså med läraren, helt efterbliven. Han kunde bl.a. ta över pedalerna från sin sida helt utan förvarning, mitt i trafiken! Vips, så hade man noll kontroll och kunde t.ex. inte bromsa, bara för att han ville visa någonting. Satans fittslickare!
(På uppkörningen fitt jag däremot rattrunka en Vulvo.)
Jaah Vectran var fan inget ToF-åkdon. Såg relativt ut bra men annars. Piss!
Blev fundersam och började leta vilken modell det var på "Vectran" som jag rattrunkade. Insåg nu att det var en annan, ännu mer vaniljo modell som jag körde, en Opel Astra (halvkombi).
Efter långt letande så hittade jag en bild på åkdonet: 
Hahaa! Såå ghey!
Yepp. Den rattade man run(k)t i med en lärare, en halv-tvär gubbe vars per(v)sonlighet mest påminde om ett blankt A4-papper.
Hahaa! Såå ghey!
En fågel viskade i mitt öra om att påminna dig om din stjärtgossedräkt inorgon.
Den är på!
Faan! Jag missade chansen att få se Bleppe i stjärtgossedräkt imorse när jag låg på EUR-pallarna och slaggade! 
Faan! Jag missade chansen att få se Bleppe i stjärtgossedräkt imorse när jag låg på EUR-pallarna och slaggade!
Hoppas att du kommer ihåg det nästa lucia. Kladdkram tills vidare.
MMM-MHM!!! 
Sidor Föregående 1 … 33 34 35 36 37 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Evenemangskalendern