Sv: Här postar vi allt möjligt
Jaah. Och det låg nära Glasis såg jag.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 879 880 881 882 883 … 896 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Ajjemen! Precis intill. ICA Fitty-hallen låg där innan för ett par år sädan men fick bomma igen i denna bonnhåla. Hoppas det "går" bättre för Tempo. Annars har jag ju mina andra vattenhål i form av TL och CÖÖP.
Jovars Äggballebyn levererar! Men det viktigaste i varje ort är att Glasis finns. Finns inte vuxendricka att tillgå så förtjänar stället att utplånas. Fittiga ombud räknas inte då vi som är törstiga ska ha drickat direkt och ljummet från hyllan!
Så trefvligt! Tallis? Själv har man KV/NV hela hälgen.
Fnö!
Bärsabira. Men får se om det blir Tallis till hälgen, får släpa mig till glasis först bara.
Men jag har smusslat in något i blaskan åt dig ti-hi! https://bearworldmag.com/meet-the-austr … oy-cooper/
Mmm. Fnö? 
*Tjuvkikar.*
MMH-MMMH! 
Så sant så sant. Och så några pisserior på det. Såg också att det låg ett gult kök bredvid.
Jaah du vet ju hur dessa individer ser på fyllerih, bögheri m.m. IOGT-NTO samt Frälsis brunkar också vilja växla ett par ord... Brr... På tal om inget tänkte jag snat... handla något på Glasis denna dag. Vad skall jag slå till på? Det är fucktiskt min befläckelsedag och hade jag varit padel hade jag bjudit er på tacomys och Mellosnack. Nu är jag inte dä men tänkte bli CP-full.
GRATTIS BUSSIS, DIN DADDYBEAR!
Bussföraren skrev:Jaah du vet ju hur dessa individer ser på fyllerih, bögheri m.m. IOGT-NTO samt Frälsis brunkar också vilja växla ett par ord... Brr... På tal om inget tänkte jag snat... handla något på Glasis denna dag. Vad skall jag slå till på? Det är fucktiskt min befläckelsedag och hade jag varit padel hade jag bjudit er på tacomys och Mellosnack. Nu är jag inte dä men tänkte bli CP-full.
GRATTIS BUSSIS, DIN DADDYBEAR!
Tack Mortis din lille pervomus! Det värmer i läderchapsen denna blåsiga dag!
Nu ska Bleppis till värksamheten. Fnö! Men önskar födelsedagsbarnet en onykter trefvlig afton där bakom jutesäckarna. Åter"kommer" lite senare sötiz.
Tackar håmo! Lita på att jag skall supah i ditt ställe!
Tack pervobroder där! Kan bara tänka på hur mūsigt du har det just nu bakom jutesäckarna och med en promillenivå a'la Pi.
Slapp åla från EUR-pallarna en stund... Men i min värld räknas det inte om man inte varit där. Bussis kan ochä bra på det han gör, bäst efter han Einstein eller vad han nu hette: https://www.youtube.com/watch?v=N__yGuSz7PM
Beskrivningen utan att fittouta, 1-3 stycken är bortplockade av samma orsak. Detaljerna med X utskrivna, objektet är en beskrivning av en än idag fungerande industri. "Det är en lokal XXX. Xst inslag som möts mitt i berget. Där är ett rum insprängt vinkelrätt mot tunneln. Innan man låste rummet fanns det bord längs väggarna med XXX uttag m.m. kanske X0 x X0 meter. Tänkt även som skyddsrum förr. Berget, dåligt. Läcker som ett såll. Nu kör XXX band genom berget med förarlösa XXX." /Bussis, lite finare, lite bättre I1 anytime: https://www.youtube.com/watch?v=Um5R_PH7Jek
Beskrivningen utan att fittouta, 1-3 stycken är bortplockade av samma orsak. Detaljerna med X utskrivna, objektet är en beskrivning av en än idag fungerande industri. "Det är en lokal XXX. Xst inslag som möts mitt i berget. Där är ett rum insprängt vinkelrätt mot tunneln. Innan man låste rummet fanns det bord längs väggarna med XXX uttag m.m. kanske X0 x X0 meter. Tänkt även som skyddsrum förr. Berget, dåligt. Läcker som ett såll. Nu kör XXX band genom berget med förarlösa XXX." /Bussis, lite finare, lite bättre I1 anytime: https://www.youtube.com/watch?v=Um5R_PH7Jek
Här blev det nog konstigt igen med vilka jewtube-länkar som skickas. (En Slabbaton-låt!) 
Puuh! Jaah ti-hi! Men det fanns säkert någon koppling då. Idag mer oklart fniss.
Nämen hejjeguu' så trefvligt dä såg ut Mortis! Ser ut som om Klabbis har en riktig "pocket rocket". Mmmm! Och dom birabärsorna måste jag testa. Du har ju transpirerat mig tidigare till att sna... eeh... köpa något "nytt".
Nämen hejjeguu' så trefvligt dä såg ut Mortis! Ser ut som om Klabbis har en riktig "pocket rocket". Mmmm! Och dom birabärsorna måste jag testa. Du har ju transpirerat mig tidigare till att sna... eeh... köpa något "nytt".
Visst har han det!
Jaah, testa dom!
Nu ni håmos! Rähähää!
För en gångs skull är du inte ensam. Nu förvandlar jag denna vaniljodag till en... *KRACKETI-KLACK!* ...Kuksugardag! 
JAAAAAAH!!! En digital pervosupahcumrat att "fylla" denna måndag med. HURRAAAAAAA!!! Skål på dig pervobroder där! 
Skål på dig, homo!
Skål! Klosterbärsa jah. Munkar kan göra öl dom.
Sidor Föregående 1 … 879 880 881 882 883 … 896 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt