Tråd: Dagens Ord: Dentafil

Beskrivning: En person vars sexuella preferenser koncentreras till erotiskt umgänge med tänder eller dentalrelaterade objekt.
Cirka 23 svenskar lider idag av dentafili. Trots detta är toleransen mot denna ovanliga sexuella avvikelse allt för låg och fördomar sprids fortare än du kan ana.
Det bör nämnas att utförandet av dentafil-sex ofta förvållar omfattande bestående kontusioner (krosskador) och bör undvikas om möjligt.

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Dentafil

Gå in och "gilla" min facebook-sida "Jag är dentafil, jag tänder på tänder".
www.facebook.com/dentafil

//Herman, leg. tandhyg.

Thumbs up Thumbs down

Romantiskt! Fint att du vill dela din perversion med oss. Hur många dentafiler kombinerar denna fetisch med andra mysiga avvikelser?

Thumbs up Thumbs down

Rabiesgrävling skrev:

Romantiskt! Fint att du vill dela din perversion med oss. Hur många dentafiler kombinerar denna fetisch med andra mysiga avvikelser?

Trevligt att det uppskattas! Vi har beräknat att cirka 67% av alla svenska dentafiler också ser sig själva som tracheafiler (sexuell avvikelse där personen i fråga attraheras av en annan persons luftstrupe). En annan vanlig kombination är den mellan dentafili och arterofili (cirka 29% DRIS* medlemmar). Denna kombination återfinner du ofta hos vampyrer.

*Dentafilers rätt i samhället

//Herman (leg. tandhyg.)

Thumbs up Thumbs down

Jag försöker alltid kombinera det bästa av tre pervo-fetischvärldar när det ska till att mysa.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Herr Herman, jag har alltid känt en viss sexuell dragnig mot  Thore Skogmangluggar. Kan detta vara en speciell variant av dentafili? Kan du orda en liten tandglugg åt mig mot en nätt summa under tandläkarstolen?

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Varning, Herman! Ostis vill nog göra en golden glugg!

Thumbs up Thumbs down

Ostfralla skrev:

Herr Herman, jag har alltid känt en viss sexuell dragnig mot  Thore Skogmangluggar. Kan detta vara en speciell variant av dentafili? Kan du orda en liten tandglugg åt mig mot en nätt summa under tandläkarstolen?

Den variant du lider av kan placeras i en mycket ovanlig underkategori till dentafili. Dock är du inte den första jag stött på med just denna avvikelse. Jag hade en gång en patient som faktiskt överföll mig och med en tandborste slog ut en av mina tänder. En stor tragedi för mig som däremot gav honom en enorm sexuell tillfredsställelse.

Rekommenderar dig att mejla din förfågan om frivillig misshandel till någon i Hells Angels, Bandidos eller liknande.

Thumbs up Thumbs down

Herman: Stämmer det att tandfen finns? Den som lägger en slant under kudden om man lagt en av sina egna tappade tänder där? Skulle gärna vilja veta lite snaskigt skvaller om denne isf. Aivan/smile

Tandfén finns inte.

Thumbs up Thumbs down

Varför rubba Bleppes illusioner .Klart Tandfén finns ,Herman skojar nog bara lite. Pga sin grova dentafili kan Fén vara portad från ditt place Bleppe.

Thumbs up Thumbs down

*lägger mig på rygg och skriker och fäktar vilt med armar och ben (fast jag sitter i spermobil)* JO-OOO! Den finns VISST!!!

Var faktiskt på besök hos mig senast igår natt, då det bredvid på nattduksbordet låg en röding (500kr) när jag vaknade upp,
och detta trots att jag inte lagt någon tand under kudden. (?!?!?) Dock väldigt öm i analen idag av någon konstig anledning.
Men jag tror det beror på att jag har för hård madrass, eller så är det mina blommiga gardiner.