Sv: Boktips

Jupp... Aivan/sad

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Nytt boktips, "Bamse och Skalmans spermobil".

Detta är den senaste boken om den mycket våldsbenägna, alkoholiserade och steroidmissbrukande homofilbjörnen Bamse.
Efter att ha slickat i sig en dunderladdning av sin steroidspetsade honung och svept några öl så är det dags att bege sig iväg till Skalman, han är nämligen skyldig Bamse pengar. Men efter att ha slagit in dörren till Skalmans hus och insett att han inte är hemma så tar Bamse Skalmans spermobil som pant. Det är dessutom dags att åka till systembolaget, "Två kukar i en runk" tänker Bamse och kör iväg. Det bjuds på en vild åktur med trafikoffer, fylleri, samt slagsmål med poliser och "knollare" i jakten på Skalman!

PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

Dina värk och alster gör Bussis våt i stringen av skratt och onani! Dessa böcker borde visas på Stasi-bibblan i Norpan!

Tjillepitten

Utdrag ur boken:

Bamse tankade spermobilen med lite av sin steroidhonung, den var så stark att bilen fick vingar och flög iväg.
Om detta faktiskt skedde eller om det bara inträffade i Bamses rusfyllda fantasi är diskutabelt.
Samtidigt så försökte Bamse pressa den stackars förbipasserande nysvensken på information.

"VAR FAN ÄR SKALBOLAGSMAN?! JAG SKA HA TILLBAKS MIN TJUGA!" hojtade Bamse för full hals.
"Haiwan! Jak commer ahtt knolla!" tjoade nysvensken tillbaks.

Skaparen av Mortiscism.

Den där boken borde vinna något pris! Di dära transorna som läser sagor för barn vill jag anlita åt oss pervs. Föreställ er bögläsning som avslutas med rövknull!

Tjillepitten

Jaah! Transorna som kommer och läser sagor ÄR priset! Aivan/biggrin
Självklart så delar jag med mig av priset till samtliga fittkrampare. Aivan/rolleyes

Skaparen av Mortiscism.

Mortimer Mus skrev:

Nytt boktips, "Bamse och Skalmans spermobil".

Aivan/rofl

Boktips, "Är du bög, Alfons Åberg?"

Det börjar en dag när Milla glömmer sin Ken-barbiedocka hemma hos Alfons, men när Milla senare berättar att dockan är borta och att hon inte hittar den så låtsas Alfons som ingenting. Alfons har insett att han gillar dockan, på ett sätt som han inte riktigt kan beskriva i ord. Han tänker gömma den hemma hos sig i smyg. Alfons beteende förändras. När det blir slagsmål på skolgården så deltar inte Alfons från början. Han tittar på och väntar tills alla deltagare ligger ner och fäktas i en stor hög innan han själv ger sig in i leken, bara för att kunna ligga ovanpå de andra killarna i klassen. Efter gymnastiklektionerna så börjar Alfons att spendera långa stunder i duschen, speciellt för att titta på när de större och starkare killarna i klassen duschar.
Vad är det som händer egentligen? Är du bög, Alfons Åberg?

PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

Aivan/smile

Som pappa Bög-Bertil säger:
"Men akta dig för lösfittorna!"

Jo men präxis! Aivan/smile

Utdrag ur boken:

Alfons tassade bort till duschen för tredje gången, men inte för att duscha.
Han försöker att se så upptagen ut som möjligt samtidigt som han diskret spanar in klassens starkaste och mest välhängda killar.
De välformade och muskulösa skinkorna...

"Alfons! Raska på nu! Vad sysslar du med?!"
Oj. Gymnastikläraren hade tagit sig in i omklädningsrummet.
"Ööh, jaa... Jag letar efter mitt schampo!" säger Alfons.
"Men Alfons. Ditt schampo ligger ju här vid din ryggsäck!" säger då Viktor, som redan har duschat och bytt om.
"Gymnastikläraren... Viktor... Typiskt cockblockers som alltid ska förstöra." tänker Alfons och börjar klä på sig.

Skaparen av Mortiscism.

Fantastiskt!

Fantastiskt är ju och di därninga Chat-CP eller vad dä heter. Se bara!

*knatter knatter* (Bleppe skriver) "Skriv en bok om när Alfons Åberg kommer ut som homosexuell."

*snurr snurr snurr... pling!*

Titel: Min Vän Alfons: En Resa mot Acceptans.

Inledning:

I denna bok välkomnar vi en ny dimension av den älskade karaktären Alfons Åberg. Vi följer Alfons på en resa där han vågar stå upp för sin sanna identitet och kämpar för att bli accepterad för den han verkligen är. Berättelsen handlar om kärlek, vänskap och modet att vara sig själv.

Kapitel 1: Ett hemligt hjärta.

Alfons Åberg, den charmiga och fantasifulla pojken med röda byxor och gult hår, bär på en hemlighet. Han har länge känt något annorlunda inom sig själv, men har aldrig riktigt kunnat sätta ord på det. Han är förvirrad och rädd för att bli dömd eller avvisad.

Kapitel 2: Upptäckten.

En dag träffar Alfons en ny pojke i skolan, Melvin. Alfons och Melvin får en speciell koppling till varandra, och det dröjer inte länge förrän Alfons börjar känna starka känslor för honom. Dessa känslor gör Alfons både glad och förvirrad. Med Melvins stöd och vänskap börjar Alfons utforska sin sanna identitet och inse att han är homosexuell.

Kapitel 3: Att komma ut.

Alfons är rädd för att berätta för sin familj och vänner om sin sexualitet, orolig för deras reaktioner. Han är osäker på hur de kommer att reagera och om de kommer att acceptera honom. Men med Melvins uppmuntran och sitt mod tar Alfons steget och berättar för dem att han är homosexuell.

Kapitel 4: Reaktionerna.

Alfons familj och vänner reagerar olika på hans "komma ut" som homosexuell. Vissa stödjer honom omedelbart och visar sin kärlek och acceptans, medan andra kämpar med att förstå hans nya identitet. Detta väcker känslor av rädsla och osäkerhet hos Alfons, men han inser att acceptans inte alltid är en omedelbar process.

Kapitel 5: En resa mot acceptans.

Med tiden kommer Alfons familj och vänner att lära sig mer om homosexualitet och vikten av kärlek och acceptans. Genom öppen dialog och ömsesidig förståelse kan de överkomma fördomar och rädslor. Alfons inser också vikten av att vara tålmodig och låta människor få tid att anpassa sig till den nya verklighet han har delat med dem.

Kapitel 6: Kärlek är kärlek.

Berättelsen når sitt crescendo när Alfons äntligen kan vara stolt och säker på sin identitet. Kärleken mellan Alfons och Melvin firas och accepteras slutligen av alla runt omkring dem. De upptäcker att kärleken inte har några gränser och att den viktigaste sakerna är att vara sann mot sig själv och acceptera andra för den de är.

Avslutning.

"Min Vän Alfons: En Resa mot Acceptans" är en berättelse om mod och kärlek. Genom att följa Alfons Åberg när han kommer ut som homosexuell, lär vi oss vikten av att vara öppna och stödjande gentemot människor som kämpar med sin identitet och sexuell läggning. Boken syftar till att sprida förståelse och främja en värld där alla kan vara sig själva utan att dömas eller marginaliseras.

Rähähäh! Den boken lär snart finnas i varje skola i hela landet!

Skaparen av Mortiscism.

Haha! Så ghey...

https://www.bokus.com/bok/9789198857467 … dragqueen/

Hihih! Så ghey! Aivan/biggrin
Det fanns en till, högt betyg förresten: https://www.bokus.com/bok/9789188579539 … -klanning/

Skaparen av Mortiscism.

Tjogheey! Nämen guuu' så töt, som Federgay skulle sagt...

Men det fattas en titel "En liten bok om mycket sperma" samt att omslagen till böckerna är lite vaniljo.

"Vet du vilket djur som kissar mest i hela världen? Vilket djur som kissar på sina fiender? Och vilket djur som kissar på sig själv?..."

https://idusforlag.se/bok/en-liten-bok-om-mycket-kiss/

Tjillepitten

Jaah! En hel bokserie om djurens kroppsvätskor måste ju ha "En liten bok om mycket sperma". Gärna med en sisådär 2-300 uppföljare, noggrant illustrerade och överdimensionerade kukar! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Mhm, värkligen! Däremot gillar jag den kåta minen lemuren har där den sitter och pissar i ren upphetsning när räven slår en båge. Jag utgår givetvis från att lemuren är en voyeur likt jag och sitter där lite i skymundan och spanar efter inte ont pissande djur.

Tjillepitten

Bocktipset:

https://youtu.be/Y0_yvBMOd5Q?si=Lp9KLqn0B1L79N7c

(lite bakgrundsinfo: >)

Annars finns det ju lite vaniljo-litteratur i ämnet *gäsp*: https://www.bokus.com/cgi-bin/product_s … _word=bajs

Bocktipset var ju mycket brah! Minns padel-versionen från min cp-barndom där Stefan Trälquist satt i en regnbögsfärgad soffa och såg allmänt "Dump-ish" ut. Men jag fann denna fina bok som borde tilltala de flesta homopervon OM den "skrevs" om lite bara, vems rumpor skulle ni vilja se i en håmo-remake? https://www.akademibokhandeln.se/bok/ve … 9176174555

"Gissa rumpan! På varje sida visas endast en bakdel och det är fritt fram att gissa vems den kan vara. När du gissat öppnar du den stora fliken för att se hela djuret."

Tjillepitten

Åååhååh! Loket, Edward, GW, Kungen, Scheike...

Brah val där Bleppe! Jag skulle även vilja ha en doftfunktion i boken också. Typ som "gnuggisar" (tror jag de kallades) som fanns på 80-90 talet. Klistermärken man gnodde med sin micropenis på och doftade det något skumt. Tänk dig Edwards breda stjärt att få dofta på... FLAFFA! PASS AUF!!!

Tjillepitten

Ååh! Gnuggisar jah! Det hade man ofta på det glada 80-talet. Aivan/smile Men nu vill man juh ha sådana i homo-edition också!

Mhm! Därför brunkar jag kika i tvättstugan i källaren vilka som skall tvätta under veckan så jag kan snabbt som satan ta mig in, stänga av maskinerna, öppna dessa i jakt på ett par rejält infisna och nerpissade y-frontare tillhörande någon åldring här i gruppboendet! Doften av grått svettigt pubeshår, kånkelbär, fartränder och man vet att dessa tillhör Bengt-Arne 86 år... Mmm!

Tjillepitten