Sv: Jak elsker Charlåt Sjalla

Åkej åkej.

(*Krafs, krafs.* Anteckning: Måste våldsgästa Bleppe utklädd till Charlåt Sjalla och med munnen vidöppen.)

Skaparen av Mortiscism.

NEEEEEEEEEEEEJ!!! Kom precis hem och möttes utav detta!

https://xam.nu/f/pa_min_dorr.png

Varför var jag inte hemma för?!?!?!?!?!? Aivan/shout Aivan/mad Och vad ska hon till Örkelljunga utav alla ställen att göra?

*snyft* Nåja... Ska iaf. kolla och ha lite mys till videoinspelningen som sker genom tittögat i dörren när hon sätter dit lappen. Dock lite förundrad över vart hjulspåren här ute i korridoren kommer ifrån? Ser direkt att det inte är mina, och Charlåt kör ju inte spermobil eller liknande. Hmm? Det får jag ju svar betydligt senare ikväll...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Oj, så tråkigt att du missade henne. *Fniss!* Aivan/wink

Skaparen av Mortiscism.

NU vill jag nakenkramas med C.S.!!! Aivan/blum *flaffa*

Jak vill leke met Putins snåpp ja.

Skaparen av Mortiscism.

Vi leka, jaah? Mmmmmmmmhm...

*flaffa flaffa flaffa*

https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fyt3.ggpht.com%2F-MF9bnNUaDWg%2FAAAAAAAAAAI%2FAAAAAAAAAAA%2FL-JPyisOMi4%2Fs900-c-k-no-mo-rj-c0xffffff%2Fphoto.jpg&f=1&nofb=1

Här finns det twink-potential!
Ge 'na ett könsbyte och en näve hormonpiller så blir det säkert en utmärkt twink utav henne! Ynf!

Skaparen av Mortiscism.

Jaaah!

Jag vill också ha en trånk skitdress.

Får väl önska mig det i julklapp, men ack, en skitdress är dyr. Det blir säkert likadant som när jag önskade mig experimentlådan "Den lille kuksugaren" som barn. Ni vet, den som enbart lyckligt lottade ungar fick. Aivan/sad

Skaparen av Mortiscism.

Ska se om jag kan hitta någon bild på den lådan senare idag när jag börjat "segla" idag igen.

Är redan ute på havet med en skön vind i seglen, arbetslöst runkslan som man är! Aivan/smile

...Fast provar ju på "no nut november", så nu kan man ju inte ens runka. Aivan/sad

Skaparen av Mortiscism.

Aivan/shout

Mortimer Mus skrev:

Jag vill också ha en trånk skitdress.

Får väl önska mig det i julklapp, men ack, en skitdress är dyr. Det blir säkert likadant som när jag önskade mig experimentlådan "Den lille kuksugaren" som barn. Ni vet, den som enbart lyckligt lottade ungar fick. Aivan/sad

Va dä denna härna, säg?

https://www.orkelljungaidiotanstalt.se/vfaj/dlk.png

(Fan... Experimentlåda var'e ju)

Nej, det där är som sagt familjespelet som släpptes 30 år senare för att försöka casha in på alla "Den lille kuksugaren"-nostalgiker som nu vuxit upp till stora kuksugare.

Ganska så mediokert spel, men kan vara lite småkul att plocka fram efter bakfyllebullrunket med kompisarna. Det kan dock inte mäta sig med originalet, experimentlådan.

Skaparen av Mortiscism.

H-här ä-ä-är den! Den lille kuksugaren! Aivan/biggrin

PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

Aivan/shout *FLÄMT* *FLAFFA*

Smeka Charlåt!

Jag vil leke met Putins snåpp ja.

Skaparen av Mortiscism.

*ronka*

Ååh, längtar till jul så att Tomten kan ge mig en trånk skitdress. Aivan/sad

Skaparen av Mortiscism.

Mmm... Kan vi få se en bild på dig i skitdressen om du nu får en sådan? Aivan/blum

Självklart får ni det!

För de som inte vet så är en trånk skitdress en näst intill genomskinlig helkroppsdräkt som man tömmer på luft med en vakuumpump efter att man klätt på sig den. Skitdressen sitter alltså därefter åt mot huden överallt, materialet är mycket starkt och töjbart men ganska tunt. Eftersom dressen är tunn så kan det bli kallt att ha den på sig utomhus på vintern, och det är därför som man börjar skita. Skiten bildar således ett lager runt hela kroppen med bajs för att skitdressen ska bli varm och skön, man kan därefter reglera temperaturen genom att bajsa för att bli varmare eller tömma ut lite av bajset genom en kran.

En trånk skitdress kan bäras året runt, det finns även ett tillbehör till skitdressen som kallas för "trånk skitpung" som är vanligt att bära på sommaren. Eftersom temperaturen är högre på sommaren så behöver man inte skita när man har på sig sin skitdress, varpå de enda alternativen som finns är att:

1. Ständigt vara bajsnödig.
2. Bajsa, men tvingas gå omkring och svettas.
3. Bajsa och öppna kranen direkt.

Alternativen är inte så trevliga för människor som vill spara sitt bajs och ta hem det, det är därför som trånk skitpung finns. Detta tillbehör samlar allt bajs i dräkten automatiskt vid pungen, vilket gör att man slipper att svettas eller att bli av med det bruna guldet. Istället kan man nu stoltsera på gator och torg med sin brunkladdiga jättepung. Man kan även ta loss skitpungen efter att ha fyllt den och använda den som fotboll, en perfekt sommaraktivitet i det gröna.

Skaparen av Mortiscism.

Javisst ja, om man använder kranen så forsar bajset ut med ett väldans tryck på grund av dräktens vakuum och därför så finns det ett annat tillbehör, "trånk skitpistol" heter den. Man kopplar kranen med en slang till en trånk skitpistol som sprutar bajs, ett perfekt alternativ om det blir vattenkrig någon dag. Du kommer garanterat att stå ensam kvar som vinnare! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Aivan/blum