Sv: The neverending 5-ordsDIKT
Grannsämja.
Pervles på 180dB. och brunkstön ljuda, ty hos grannarna mina så pryda, Moserfilm på utebioduken, samtidigt som man runkar kuken, vad är vi alla om...
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT
Sidor Föregående 1 … 525 526 527 528 529 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Grannsämja.
Pervles på 180dB. och brunkstön ljuda, ty hos grannarna mina så pryda, Moserfilm på utebioduken, samtidigt som man runkar kuken, vad är vi alla om...
Grannsämja.
Pervles på 180dB. och brunkstön ljuda, ty hos grannarna mina så pryda, Moserfilm på utebioduken, samtidigt som man runkar kuken, vad är vi alla om man var vaniljhetero balla balla,...
Grannsämja.
Pervles på 180dB. och brunkstön ljuda, ty hos grannarna mina så pryda, Moserfilm på utebioduken, samtidigt som man runkar kuken, vad är vi alla om man var vaniljhetero balla balla, smegma i luddfiltret en erotisk...
Grannsämja.
Pervles på 180dB. och brunkstön ljuda, ty hos grannarna mina så pryda, Moserfilm på utebioduken, samtidigt som man runkar kuken, vad är vi alla om man var vaniljhetero balla balla, smegma i luddfiltret en erotisk överraskning, från balkongerna vi uträttar...
Grannsämja.
Pervles på 180dB. och brunkstön ljuda, ty hos grannarna mina så pryda, Moserfilm på utebioduken, samtidigt som man runkar kuken, vad är vi alla om man var vaniljhetero balla balla, smegma i luddfiltret en erotisk överraskning, från balkongerna vi uträttar våra runkkåta bajsbehov med bravur,...
Grannsämja.
Pervles på 180dB. och brunkstön ljuda, ty hos grannarna mina så pryda, Moserfilm på utebioduken, samtidigt som man runkar kuken, vad är vi alla om man var vaniljhetero balla balla, smegma i luddfiltret en erotisk överraskning, från balkongerna vi uträttar våra runkkåta bajsbehov med bravur, äter snurrepiller och spårar ur,...
Grannsämja.
Pervles på 180dB. och brunkstön ljuda, ty hos grannarna mina så pryda, Moserfilm på utebioduken, samtidigt som man runkar kuken, vad är vi alla om man var vaniljhetero balla balla, smegma i luddfiltret en erotisk överraskning, från balkongerna vi uträttar våra runkkåta bajsbehov med bravur, äter snurrepiller och spårar ur, smeksuger vaktmästarens vårtiga pung så...
Grannsämja.
Pervles på 180dB. och brunkstön ljuda, ty hos grannarna mina så pryda, Moserfilm på utebioduken, samtidigt som man runkar kuken, vad är vi alla om man var vaniljhetero balla balla, smegma i luddfiltret en erotisk överraskning, från balkongerna vi uträttar våra runkkåta bajsbehov med bravur, äter snurrepiller och spårar ur, smeksuger vaktmästarens vårtiga pung så tung, i trappuppgången skapar vi...
Grannsämja.
Pervles på 180dB. och brunkstön ljuda, ty hos grannarna mina så pryda, Moserfilm på utebioduken, samtidigt som man runkar kuken, vad är vi alla om man var vaniljhetero balla balla, smegma i luddfiltret en erotisk överraskning, från balkongerna vi uträttar våra runkkåta bajsbehov med bravur, äter snurrepiller och spårar ur, smeksuger vaktmästarens vårtiga pung så tung, i trappuppgången skapar vi magi med våra smegmadrypande kukar...
Grannsämja.
Pervles på 180dB. och brunkstön ljuda, ty hos grannarna mina så pryda, Moserfilm på utebioduken, samtidigt som man runkar kuken, vad är vi alla om man var vaniljhetero balla balla, smegma i luddfiltret en erotisk överraskning, från balkongerna vi uträttar våra runkkåta bajsbehov med bravur, äter snurrepiller och spårar ur, smeksuger vaktmästarens vårtiga pung så tung, i trappuppgången skapar vi magi med våra smegmadrypande kukar som gnids överallt, efter oss...
Grannsämja.
Pervles på 180dB. och brunkstön ljuda, ty hos grannarna mina så pryda, Moserfilm på utebioduken, samtidigt som man runkar kuken, vad är vi alla om man var vaniljhetero balla balla, smegma i luddfiltret en erotisk överraskning, från balkongerna vi uträttar våra runkkåta bajsbehov med bravur, äter snurrepiller och spårar ur, smeksuger vaktmästarens vårtiga pung så tung, i trappuppgången skapar vi magi med våra smegmadrypande kukar som gnids överallt, efter oss en aura av perversion svävar...
Grannsämja.
Pervles på 180dB. och brunkstön ljuda, ty hos grannarna mina så pryda, Moserfilm på utebioduken, samtidigt som man runkar kuken, vad är vi alla om man var vaniljhetero balla balla, smegma i luddfiltret en erotisk överraskning, från balkongerna vi uträttar våra runkkåta bajsbehov med bravur, äter snurrepiller och spårar ur, smeksuger vaktmästarens vårtiga pung så tung, i trappuppgången skapar vi magi med våra smegmadrypande kukar som gnids överallt, efter oss en aura av perversion svävar så ballt så ballt, ty...
Grannsämja.
Pervles på 180dB. och brunkstön ljuda, ty hos grannarna mina så pryda, Moserfilm på utebioduken, samtidigt som man runkar kuken, vad är vi alla om man var vaniljhetero balla balla, smegma i luddfiltret en erotisk överraskning, från balkongerna vi uträttar våra runkkåta bajsbehov med bravur, äter snurrepiller och spårar ur, smeksuger vaktmästarens vårtiga pung så tung, i trappuppgången skapar vi magi med våra smegmadrypande kukar som gnids överallt, efter oss en aura av perversion svävar så ballt så ballt, ty grannsämjan äro det viktigaste. Flaffa!
NNNNNGHHHYYYYY!!!
Påskens hora.
Med fjädrar i gosstrosan och...
Påskens hora.
Med fjädrar i gosstrosan och vuxenblöjan på huvudet nu påskens...
Påskens hora.
Med fjädrar i gosstrosan och vuxenblöjan på huvudet nu påskens upptåg kan börja, bestiga kycklingar...
Påskens hora.
Med fjädrar i gosstrosan och vuxenblöjan på huvudet nu påskens upptåg kan börja, bestiga kycklingar med vårtig pung och lyssna...
Påskens hora.
Med fjädrar i gosstrosan och vuxenblöjan på huvudet nu påskens upptåg kan börja, bestiga kycklingar med vårtig pung och lyssna till kladdandet av vår homosmörja,...
Påskens hora.
Med fjädrar i gosstrosan och vuxenblöjan på huvudet nu påskens upptåg kan börja, bestiga kycklingar med vårtig pung och lyssna till kladdandet av vår homosmörja, då stjärtvibratorn på högvarv går...
Påskens hora.
Med fjädrar i gosstrosan och vuxenblöjan på huvudet nu påskens upptåg kan börja, bestiga kycklingar med vårtig pung och lyssna till kladdandet av vår homosmörja, då stjärtvibratorn på högvarv går man konstaterar att kuken står,...
Påskens hora.
Med fjädrar i gosstrosan och vuxenblöjan på huvudet nu påskens upptåg kan börja, bestiga kycklingar med vårtig pung och lyssna till kladdandet av vår homosmörja, då stjärtvibratorn på högvarv går man konstaterar att kuken står, heja heja heja, knäcker ägg...
Påskens hora.
Med fjädrar i gosstrosan och vuxenblöjan på huvudet nu påskens upptåg kan börja, bestiga kycklingar med vårtig pung och lyssna till kladdandet av vår homosmörja, då stjärtvibratorn på högvarv går man konstaterar att kuken står, heja heja heja, knäcker ägg i vårsolen och sjunger en...
Påskens hora.
Med fjädrar i gosstrosan och vuxenblöjan på huvudet nu påskens upptåg kan börja, bestiga kycklingar med vårtig pung och lyssna till kladdandet av vår homosmörja, då stjärtvibratorn på högvarv går man konstaterar att kuken står, heja heja heja, knäcker ägg i vårsolen och sjunger en psalm, injecerar heroin i kuken...
Påskens hora.
Med fjädrar i gosstrosan och vuxenblöjan på huvudet nu påskens upptåg kan börja, bestiga kycklingar med vårtig pung och lyssna till kladdandet av vår homosmörja, då stjärtvibratorn på högvarv går man konstaterar att kuken står, heja heja heja, knäcker ägg i vårsolen och sjunger en psalm, injecerar heroin i kuken som svider likt napalm, tager...
Påskens hora.
Med fjädrar i gosstrosan och vuxenblöjan på huvudet nu påskens upptåg kan börja, bestiga kycklingar med vårtig pung och lyssna till kladdandet av vår homosmörja, då stjärtvibratorn på högvarv går man konstaterar att kuken står, heja heja heja, knäcker ägg i vårsolen och sjunger en psalm, injecerar heroin i kuken som svider likt napalm, tager första påskhoran analt så brutalt,...
Sidor Föregående 1 … 525 526 527 528 529 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT