Sv: Här postar vi allt möjligt

Mja iofs finns väl inget ställe kvar på denna jord utan CP-apor tror jag. Exempelvis skulle jag vilja fara till böguetternas land och kika på Normandie där dom slogs och kivades lite grann 1944. Kika in Hilles gamla ubåtsbrunkrar samt detta: https://en.wikipedia.org/wiki/La_Coupole

Tjillepitten

22,577

Såg ut och verkar mycket ToF!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

22,578

Så här tänkte jag mig angående att pissa i en kanal i Amsterdam v/s blåhattar: https://www.youtube.com/watch?v=dYz93_WVaIE

Ti-hi! Jah det vore ju något det!

Tjillepitten

22,580

Mmmhm!

22,581

Nu har nog Bussis däckat sött på sina EUR-Pallar... Ti-hi!

Nein då din lille mysbög där! "Kom" hit mä dig nu: https://www.youtube.com/watch?v=TpdbX-yTjm0

Tjillepitten

22,583

Faaan så bäst! Aldrig sett innan.

Bussföraren skrev:

Mja iofs finns väl inget ställe kvar på denna jord utan CP-apor tror jag. Exempelvis skulle jag vilja fara till böguetternas land och kika på Normandie där dom slogs och kivades lite grann 1944. Kika in Hilles gamla ubåtsbrunkrar samt detta: https://en.wikipedia.org/wiki/La_Coupole

Har en släkting som körde skrevraket hela vägen dit med ett gäng daddybears för något år sädan. Mkt ToF!

Skaparen av Mortiscism.

22,585

Uj uj uj! Fajbjoj Bleppis är lite krasslig. Och det bör man ta på allvar då jag i lördags innan värksamheten var på en asiatiskt kedja för att äta minsta niobitars ni-vet-vad och gjorde något jag aldrig trodde skulle ske. Jag fitt slänga fem bitar!!! Default/ai Tog emot fullständigt (i dubbel bemärkelse) och kände mig spyfärdig.

Åkte sädan till värksamheten och skakade som ett hampablad hela natten trots helt ogay påpälsning. Så på söndagen blevf det sjukskrivning.

Nu har jag ju ordinarie obevakad frigång och sitter här med Polsk håmovodka och Sju"komma"tvåor i... eeeh... kureringssyfte. Aivan/smile

Fi fäen!
Jaah, om man fick slänga 5 av 9 bitar så var nog resterande 4 inte i toppskick.

Ååh, supah! På en måndag!

Skaparen av Mortiscism.

Här "kommer" en lägesrapport angående ekonomin i bög-tristessen:

Fekaliemarknaden:
Marknaden är för tillfället stabil för låga BS-resultat, där har värdet stått still ända sedan årsskiftet. Värdet på höga BS-resultat är däremot på väg nedåt i takt med att sommaren är på ingång. Folk söker sig mer till skräpmat samt exotiska inrättningar, vilket generellt resulterar i fler BS-sjuor bland befolkningen.

Vaselin:
Priset på vaselin stiger. Efterfrågan ökar i västvärlden i samband med Knullafton. Befolkningen i konfliktområden ute i världen uppmanas dessutom att ha vaselin hemma p.g.a. fortsatt hög risk att bli fullständigt rövknullade av en potentiell fiende.

Kebabsås:
Den s.k. "gooningkulturen" är på uppgång inrikes, runkandet har lett till ett överflöd av kebabsås, värdet har därför sjunkit. Värdeminskningen har lett till att pizzeriorna och kebabhaken i Sverige nu börjar att köpa upp stora lager sås inför sommaren. Priserna förutspås att sjunka mer under sommaren.

Seglardricka:
Värdet och efterfrågan på seglardricka beräknas vara stabilt. Dock så har efterfrågan på billigare alternativ såsom NG, NGD och hembränt ökat.

HÖMK & SHÖMK:
På grund av blockaden i Hormuzsundet och konflikten mellan USA och Iran så har flödet av exotiska rökdon stannat av något. Priserna och efterfrågan stiger och beräknas att fortsätta stiga under sommaren när folk vill bli tokbänga ute i parkerna.

Snurrepiller:
Tillgången på snurrepiller har minskat, men även efterfrågan har minskat något. Allt fler läkare sägs kräva natura i betalning för att dela ut snurrepiller, men eftersom att det knullas dåligt bland befolkningen för tillfället så avstannar handeln.

Valuta:
Den svenska valutan i form av kottar och kapsyler är fortsatt stark.

Skaparen av Mortiscism.

22,588

Mortimer Mus skrev:

Fi fäen!
Jaah, om man fick slänga 5 av 9 bitar så var nog resterande 4 inte i toppskick.

Tror inte på det. Dom fick ju skit nyligen med ohygien m.m. Men jag har ätit sushi där 1-3 gånger i veckan i minst tre år och inte fått räserbajs eller liknande någonsin. Dock alltid ätit på den i Käälmah och en gång i Värnamo.

22,589

Mortimer Mus skrev:

Här "kommer" en lägesrapport angående ekonomin i bög-tristessen:

Fekaliemarknaden:
Marknaden är för tillfället stabil för låga BS-resultat, där har värdet stått still ända sedan årsskiftet. Värdet på höga BS-resultat är däremot på väg nedåt i takt med att sommaren är på ingång. Folk söker sig mer till skräpmat samt exotiska inrättningar, vilket generellt resulterar i fler BS-sjuor bland befolkningen.

Vaselin:
Priset på vaselin stiger. Efterfrågan ökar i västvärlden i samband med Knullafton. Befolkningen i konfliktområden ute i världen uppmanas dessutom att ha vaselin hemma p.g.a. fortsatt hög risk att bli fullständigt rövknullade av en potentiell fiende.

Kebabsås:
Den s.k. "gooningkulturen" är på uppgång inrikes, runkandet har lett till ett överflöd av kebabsås, värdet har därför sjunkit. Värdeminskningen har lett till att pizzeriorna och kebabhaken i Sverige nu börjar att köpa upp stora lager sås inför sommaren. Priserna förutspås att sjunka mer under sommaren.

Seglardricka:
Värdet och efterfrågan på seglardricka beräknas vara stabilt. Dock så har efterfrågan på billigare alternativ såsom NG, NGD och hembränt ökat.

HÖMK & SHÖMK:
På grund av blockaden i Hormuzsundet och konflikten mellan USA och Iran så har flödet av exotiska rökdon stannat av något. Priserna och efterfrågan stiger och beräknas att fortsätta stiga under sommaren när folk vill bli tokbänga ute i parkerna.

Snurrepiller:
Tillgången på snurrepiller har minskat, men även efterfrågan har minskat något. Allt fler läkare sägs kräva natura i betalning för att dela ut snurrepiller, men eftersom att det knullas dåligt bland befolkningen för tillfället så avstannar handeln.

Valuta:
Den svenska valutan i form av kottar och kapsyler är fortsatt stark.

Det där var såååå rajt spått ååån!

22,590

Undrar vart Bussis har tagit vägen? Kan han ha blivit kidnappad av ett hemligt padelsällskap och skickad på tvångsomskolning hos pappa Kim tro?

Eller blivit utsatt för ett rop på hjälp och tagits av anti-pervostyrkorna?! Default/ai Aivan/scare

Skaparen av Mortiscism.

22,592

Hua! Det får vi värkligen inte hoppas på.

Värk-ligen!

Skaparen av Mortiscism.

”Bussis repor(r)ting in”, om än i begränsad skala en tid. Anal-ysen är delvis korrekt och igår så hade jag finbesök (igen) av hästisarna som tagit sig in med waffen dragna. Ghey ti-hi!

Tjillepitten

Ååh, vi har saknat dig Bussis-pussis!
Dragna waffen? Vad i helvete?

Skaparen av Mortiscism.

Tihi! Danke kön! Japp hann knappt få på mig läderstringen innan ”dörren” åkte upp och jag stirrade på en snut och hans Sig Sauerkraut. Det hade varit bättre med en duell… ”A shootout, like a western” *Fniss*

Tjillepitten

Jag hade nog plockat fram min drule i självförsvar, hihi!

Skaparen av Mortiscism.

22,598

Man vet att man är stammis på det lokala Glasis då man "kommer" in och rundar hörnet där Sju"komma"tvåorna står och upptäcker då att dom har möblerat om, och inom en sekund efter att jag upptäckt detta så säder en i pervsonalen som står 4,7 meter bort: "Dom står snett bakom dig".

22,599

Bussföraren skrev:

”Bussis repor(r)ting in”, om än i begränsad skala en tid. Anal-ysen är delvis korrekt och igår så hade jag finbesök (igen) av hästisarna som tagit sig in med waffen dragna. Ghey ti-hi!

Du får då alltid vara med om så mycket action du!

Bleppe skrev:

Man vet att man är stammis på det lokala Glasis då man "kommer" in och rundar hörnet där Sju"komma"tvåorna står och upptäcker då att dom har möblerat om, och inom en sekund efter att jag upptäckt detta så säder en i pervsonalen som står 4,7 meter bort: "Dom står snett bakom dig".

Rätta takter, hihihi!

Skaparen av Mortiscism.