Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte
Ska se vad jag har. Hmmm... *krafs krafs* En kotte, halvt uppäten McCheese från förra sommaren, två colakapsyler och ett kort på Tarja Halonen.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Daniel - Städa upp i forat, bitte
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Ska se vad jag har. Hmmm... *krafs krafs* En kotte, halvt uppäten McCheese från förra sommaren, två colakapsyler och ett kort på Tarja Halonen.
Värde fk 771 $ enligt cubestat.com .Kotten kan iofs vara värde mer än man tror ,för att inte tala om Tarja .Byta jämt kanske,o så kan du leva på SMS-intäkter livet ut ?!
prova lägga ut det på tradera vetja..
Enklast är väl att daniel låter nån blir moderator...man behöver ju inte gå in på forat mer än en gång i veckan för att hålla någolunda spamfritt.. mmm sant den dynga vi producerar borträknat..
Ja JAAAA! Ni har så rätt så båda två.
Nu klär vi av oss nakna och dansar i ring.
--- YNF!
Crap? Dynga? Det är ju finstämd poesi med Nobel-kvalitéer som skapas här ju!
ja jo det är ju sant. *host* självfallet. Jag Har hört i korridorerna att både Horrace Engdahl och Peter Englund brukar titta in i tn5oh emellanåt och låta sig inspireras.
Ähum , Vill minnas Henemark skrev i sin blogg (innan hon blev uteliggare) att hon peepar in på fk då o då ,alltid något .Nästan Royalistiska kopplingar alltså .Den villige Mongomonarken ?
ja jo det är ju sant. *host* självfallet. Jag Har hört i korridorerna att både Horrace Engdahl och Peter Englund brukar titta in i tn5oh emellanåt och låta sig inspireras.
Ähum , Vill minnas Henemark skrev i sin blogg (innan hon blev uteliggare) att hon peepar in på fk då o då ,alltid något .Nästan Royalistiska kopplingar alltså .Den villige Mongomonarken ?
Ostis: Stämmer bra.
Harkel: Vad najs. Annars finns det dokumenterat att Dominika Peczynski prenumererar på "Dagens Ord" på fk. Googla det...
Mkt riktigt Bleppeman ,den donnan var det .Bittra fiender från samma Bard o Barda arme
Kan vi inte ute dessa båda töser till hedersmedlemmar?
Det tycker jag var ett hedervärt initiativ, Ostis! Ska dom få vandra den gula eller bruna stigen till kröningen?
Den något rinnande bruna stigen därefter kröningsop i varmgult kiss...
Kissåbajs! Hahahaha... 
inget billigt grumligt blaskkiss, utan väldoftande gourmekiss från franska Pyreneerna.
Vilken livsnjutare du är! Sånt gillar vi.
fint årgångskiss. 
Vilket fint glas. Orrefors? 
Japp handblåst, designat av Esa-Pekka Kekkonen.
Va mulligt!
För att tråden inte ska flyta iväg i gult varmt kiss så påminner jag farbror Daniel om att dra tummen ur aschlet och agera i frågan.
Väl rutet!
Verkligen på tiden att Daniel börjat städa upp nu. Bara att köra ner fisten i fittkrampstoaletten och rensa!!!!!

(SIEG YNF!)
Sieg Ynf!!!
Så gnistrande spermablankt allt är nu. Använde du Bleppjax?
http://www.youtube.com/watch?v=fBnAhMSA … re=related
Ja det gjorde jag. Och med en skvätt av min egna sperma iblandad. 
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Daniel - Städa upp i forat, bitte