Sv: Videotråden
Då har det åter igen blivit dags att kika på "Rudolph The Five-Legged Reindeer" (2004)! 
http://www.jtirregulars.com/2020/12/rud … -2004.html
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden
Sidor Föregående 1 … 127 128 129 130 131 … 352 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Då har det åter igen blivit dags att kika på "Rudolph The Five-Legged Reindeer" (2004)! 
http://www.jtirregulars.com/2020/12/rud … -2004.html
Rähähä!
Man blir alltid lite småsugen på att besöka Detroit efter att ha sett den rullen! 
Jaaah! Söker man på "detroit" och "hoods" på JT så får man ju upp en massa mysiga videos.
Ooh jaah! Finns ju en massa finfina tomma hus som det bara är att flytta in i. Riktiga drömhus för oss "UE-are". 
Detroit jaaah! Tänk så många fina gloryholes man kunde skapa i gamla "Homomotor City"... Mmm...
Ojojoj, ja! Bara att ta med sig borren och gå loss!
Jaaah och sedan provköra varje hål man borrat upp! Jag såg någon dokumentär om Homomotor City där man visade diverse missbrunkare som bodde i dessa bögehus.
Mysigt! Blir man utslängd av ToF-polisen så kan man bosätta sig i grannhuset! 
Hähäh! Fick en rolig bild i huvudet hur man jagas av snutadrularna genom huset, som är fullt av gloryholes och hemliga lönngångar. När de befinner sig i t.ex. köket så "Tittut!" sticker man in snoppen genom ett hål dit från en hemlig lönngång, vilket även sker i hallen, sovrummen, o.s.v. 
Ja fniss, lite som i Charlie Chaplin gayfilmer m.fl där bylingen kutar efter med dildon i högsta hugg medans de jagade försvinner in i något rum för att sedan "komma" ut någon annanstans.
Tänker direkt på den där polis-figuren i "Disney på julafton" som jagar en neger, tror jag det är...
Nej, det är tyvärr bara Charlie Chaplin som snuten jagar.
"Negerdockan" blev ju bortklippt för några år sedan, men ironiskt nog så lämnade man bl.a. kvar de stereotypa japsarna. 
Jaaah... Så var'e jah! Var rätt väck igår 21:28 när jag "skrev" det. Borde gjort en bättre risööörsch...
- Ja, det är märkligt.
Såg en gammal rulle för inte så länge sedan där denna scen plötsligt uppenbarade sig:
Beskåda hur imponerad ToF-vaktisen blir när han får reda på John Candys penisstorlek, på svenska dessutom! En klapp på axeln, men ack, hur han gärna hade velat föra ner handen mot Candys byxor. 
Rähähää!
Hä ä ene braer film dää! Uuuhuuuuh...
Men en av mina favorit-vaniljofilmer är ändå "Planes, Trains & Automobiles" från 1987 med just herr Candy. Ser den minst en gång per år. Oftast vid denna årstid.
Jo, den e också pervig! Candy hade funkat bra som daddybear förresten! 
Mmmm så gott du pratar!
På Mortis under(livs(bara plan om en egen pervonation ska vi banne mig har mer deluxe supersperma toaletter längst de bruna vägarna. Något för alla spermobilarfarare och rattrunkade hjon. Tänk CG men mer som detta, varm kuk med bröd och definitivt extra sås, nöjd bög "kommer" tillbaka: https://www.youtube.com/watch?v=TMZ7ct_OcYg
Ja jefvlar vad müsigt det såg ut. Bajspruttning och körv i bröö'...
Flaffa!
Vi måste börja ta med oss borrmaskin, hålsåg, silvertejp och märkpenna när vi ger oss ut på vägarna och besöker diverse bås.
Silvertejp, ett storpack buntband och en slö yxa har jag att bidra med!
Silvertejp, ett storpack buntband och en slö yxa har jag att bidra med!
Ingen spade och svarta sopsäckar också?
Sopsäckar check! *Sneglar ut på ett vaniljo i en cp-traktor som sandar*
Braaaah! *seriemördarmodeon*
Sidor Föregående 1 … 127 128 129 130 131 … 352 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden